Olen ihan järkyttynyt, että jotkut voi syödä näin :(
Aamupala: kuppi teetä (jossa lusikankärjellinen hunajaa), 2 palaa ruisleipää, päällä eilistä bolognesekastiketta ja 2 siivua 17% juustoa, yksi keksi.
Välipala: kuppi kahvia (jossa lusikankärjellinen sokeria ja liraus rasvatonta maitoa), 1 kuituinen leipäpala, päällä salaatinlehti ja haarukallinen sienisalaattia, yksi voileipäkeksi, päällä haarukallinen sienisalaattia, yksi pågenin minikorvapuusti.
Päivällinen: 1,5 tomaattia, n.8cm kurkkua, 4 nakkia, hiiren kokoinen nökäre pussimuussia, pienet tujaukset sinappia ja ketsuppia, kuituinen leipäpala, päällä ohut rasvaseosharso ja salaatinlehti, lasi rasvatonta maitoa.
Kommentit (30)
Minä söin nuoruuteni, ainakin ikävuodet 18-30 paljon huonommin. Elin välillä jopa pelkällä oluella ja pikaruoka-aterioilla, välillä mikroeineksillä, karkilla ja kahvilla. Ihan terveenä pysyin ja hoikkanakin. Vanhemmiten voi kyllä kostautua terveydessä tuommoinen jos sitä kauehan kauan jatkaa.
vähän tuossa sellaista on, mitä minä söisin, ihme paskaa...
No, minunkin sapuskoista voi olla montaa mieltä, en tosiaan syö terveellisesti mutta syön edes hyviä ruokia :-) Ja oon läski.
Anteeksi vain sulle, joka syöt näin, mutta tuo on ihan järkyttävää.
ap
mikä tuossa oli ihmeellistä? Aika moni syö noin ja vielä useampi samanlaista, mutta 10x enemmän.
ymmärrä, mikä noissa ruuissa on niin kovin ihmeellistä...Voisi olla minun päivän ruokavalio.
Ei kuulosta edes kovin epäterveelliseltä ja jos kalorimäärää tarkoitat, niin saahan tosta juustosta ja korvapuustistakin kaloreita.
miten sinä sitten syöt?
Olen ihan järkyttynyt, että jotkut voi syödä näin :(
Aamupala: kuppi teetä (jossa lusikankärjellinen hunajaa), 2 palaa ruisleipää, päällä eilistä bolognesekastiketta ja 2 siivua 17% juustoa, yksi keksi.
Välipala: kuppi kahvia (jossa lusikankärjellinen sokeria ja liraus rasvatonta maitoa), 1 kuituinen leipäpala, päällä salaatinlehti ja haarukallinen sienisalaattia, yksi voileipäkeksi, päällä haarukallinen sienisalaattia, yksi pågenin minikorvapuusti.
Päivällinen: 1,5 tomaattia, n.8cm kurkkua, 4 nakkia, hiiren kokoinen nökäre pussimuussia, pienet tujaukset sinappia ja ketsuppia, kuituinen leipäpala, päällä ohut rasvaseosharso ja salaatinlehti, lasi rasvatonta maitoa.
tarjoamaan myös lapsilleni VÄHÄN erilaisen ruokavalion. ap
mikä tuossa oli ihmeellistä? Aika moni syö noin ja vielä useampi samanlaista, mutta 10x enemmän.
No kyllä sä oot tarkkaan kattonu mitä toiset syö...
sillä että tarjoavat parempaa ruokaa kuin toiset äidit? Minäkin pyrin tarjoamaan hyvää terveellistä ruokaa lapsilleni mutta en kyllä jaksa kauhistella toisten syömisiä niin kauan kuin lapsensa ovat terveitä ja kasvavat normaalisti. Ihminen on evoluutionsa aikana onneksi kehittynyt sitkeäksi lajiksi joka ei vaadi täydellistä ravitsemusta että lapsi kasvaa terveeksi aikuiseksi - olisi koko laji kuollut ajat sitten sukupuuttoon muuten.
Salli mun nauraa. ap
sillä että tarjoavat parempaa ruokaa kuin toiset äidit? Minäkin pyrin tarjoamaan hyvää terveellistä ruokaa lapsilleni mutta en kyllä jaksa kauhistella toisten syömisiä niin kauan kuin lapsensa ovat terveitä ja kasvavat normaalisti. Ihminen on evoluutionsa aikana onneksi kehittynyt sitkeäksi lajiksi joka ei vaadi täydellistä ravitsemusta että lapsi kasvaa terveeksi aikuiseksi - olisi koko laji kuollut ajat sitten sukupuuttoon muuten.
huh huh, järkyttävä määrä ruokaa. Itse pärjäisin paljon vähemmällä.
Aamupala: kaksi ruisleipää, päällä kinkku, juustoa ja kurkkua. Mehua.
Lounas: Kaksi tai neljä patonginpalaa. Päällä kinkkua, juustoa, kurkkua.
Välipala: kaksi luumua tai jäätelöä
Päivällinen (jos tulee edes syötyä): Joghurtti ja raejuustoa.
Iltapala: Pari keksiä ja mehua.
Ja raskaana olen. Kun ei vaan tee ruokaa mieli nii ei tee.
mutta minkälaista se ruoka on, sitä en voi ymmärtää. Keksejä, sienisalaatteja ja pågeneita. Siihen päälle vielä rasvattomia maitotuotteita, kun kuvitellaan, että se sitten jotain auttaisi.
Ymmärrän einekset silloin, kun on vaikka kiireinen uraäiti, joka ei aina ehdi laittaa ruokaa. Mutta tässä tapauksessa en - ollaan vauvan kanssa kotona ja syödään tuolla tavalla.
ap
Päivällinen: 1,5 tomaattia, n.8cm kurkkua, 4 nakkia, hiiren kokoinen nökäre pussimuussia, pienet tujaukset sinappia ja ketsuppia, kuituinen leipäpala, päällä ohut rasvaseosharso ja salaatinlehti, lasi rasvatonta maitoa.huh huh, järkyttävä määrä ruokaa. Itse pärjäisin paljon vähemmällä.
mutta minkälaista se ruoka on, sitä en voi ymmärtää. Keksejä, sienisalaatteja ja pågeneita. Siihen päälle vielä rasvattomia maitotuotteita, kun kuvitellaan, että se sitten jotain auttaisi.
Ymmärrän einekset silloin, kun on vaikka kiireinen uraäiti, joka ei aina ehdi laittaa ruokaa. Mutta tässä tapauksessa en - ollaan vauvan kanssa kotona ja syödään tuolla tavalla.
ap
Päivällinen: 1,5 tomaattia, n.8cm kurkkua, 4 nakkia, hiiren kokoinen nökäre pussimuussia, pienet tujaukset sinappia ja ketsuppia, kuituinen leipäpala, päällä ohut rasvaseosharso ja salaatinlehti, lasi rasvatonta maitoa.huh huh, järkyttävä määrä ruokaa. Itse pärjäisin paljon vähemmällä.
No onhan tuossa ihan mielettömästi liikaa, oma ateriointi menee näin:
aamupala: 1 pala leipää ilman levitteitä + vettä juotavaksi
lounas: 50g kanaa + paljon salaattia + vettä
päivällinen: ½ purkkia raejuustoa + vettä
iltapala: loput raejuustosta + vettä
aamulla myös käydään 1h lenkki ja illalla samoin sekä 2x viikossa kuntosalitreeni 1½h
mutta sitähän imettävä äiti tarvitsee. En nyt tiedä mikä tuossa on niin erikoista, ihan normaaleja ruoka-aineita vaikka itse en noista juuri mitään söisikään kun eivät ole niinkään omaa makumaailmaa.
Itse syön aamulla täysjyväsämpylän, päällä voita, kahvi ja omena.
Päivällä mansikoita ja pari lusikallista luonnonjogurttia
Illalla teetä, vihreä salaatti jossa mozzarellaa, kaksi viipaletta täysjyväleipää jossa voita ja kurkkua päällä, jälkiruuaksi muutama kirsikka.
No onhan tuossa ihan mielettömästi liikaa, oma ateriointi menee näin:aamupala: 1 pala leipää ilman levitteitä + vettä juotavaksi
iltapala: loput raejuustosta + vettäaamulla myös käydään 1h lenkki ja illalla samoin sekä 2x viikossa kuntosalitreeni 1½h
Tarvitset apua syömishäiriöösi.
[/quote]
No onhan tuossa ihan mielettömästi liikaa, oma ateriointi menee näin: aamupala: 1 pala leipää ilman levitteitä + vettä juotavaksi lounas: 50g kanaa + paljon salaattia + vettä päivällinen: ½ purkkia raejuustoa + vettä iltapala: loput raejuustosta + vettä aamulla myös käydään 1h lenkki ja illalla samoin sekä 2x viikossa kuntosalitreeni 1½h
[/quote]
Olet taatusti hirveä läski kun syöt noin paljon! Minä vilkaisin eilen kuvaa ruuasta ja sillä sekä vedellä selviää taas seuraavan viikon. Minä olenkin normaalipainoinen ja terveellisesti elävä.
Meinaan nuo määräthän on ihan harmittomia. YKSI keksi. HAARUKALLINEN sienisalaattia. YKSI Pågenien MINIkorvapuusti.
Ei ihan oikeasti noista ole mitään haittaa noissa määrissä.
No onhan tuossa ihan mielettömästi liikaa, oma ateriointi menee näin:aamupala: 1 pala leipää ilman levitteitä + vettä juotavaksi
iltapala: loput raejuustosta + vettäaamulla myös käydään 1h lenkki ja illalla samoin sekä 2x viikossa kuntosalitreeni 1½h
Tarvitset apua syömishäiriöösi.
Häh, tuossahan on todella terveellisiä aineksia, itse kyllä suosittelen tuota ravintoa.
Pysyt ehkä hoikkana ulkoisesti, mutta sisäelimet kerää sellaista rasvakuormaa, ettei mitään rajaa.