Olen ihan järkyttynyt, että jotkut voi syödä näin :(
Aamupala: kuppi teetä (jossa lusikankärjellinen hunajaa), 2 palaa ruisleipää, päällä eilistä bolognesekastiketta ja 2 siivua 17% juustoa, yksi keksi.
Välipala: kuppi kahvia (jossa lusikankärjellinen sokeria ja liraus rasvatonta maitoa), 1 kuituinen leipäpala, päällä salaatinlehti ja haarukallinen sienisalaattia, yksi voileipäkeksi, päällä haarukallinen sienisalaattia, yksi pågenin minikorvapuusti.
Päivällinen: 1,5 tomaattia, n.8cm kurkkua, 4 nakkia, hiiren kokoinen nökäre pussimuussia, pienet tujaukset sinappia ja ketsuppia, kuituinen leipäpala, päällä ohut rasvaseosharso ja salaatinlehti, lasi rasvatonta maitoa.
Kommentit (30)
No onhan tuossa ihan mielettömästi liikaa, oma ateriointi menee näin: aamupala: 1 pala leipää ilman levitteitä + vettä juotavaksi lounas: 50g kanaa + paljon salaattia + vettä päivällinen: ½ purkkia raejuustoa + vettä iltapala: loput raejuustosta + vettä aamulla myös käydään 1h lenkki ja illalla samoin sekä 2x viikossa kuntosalitreeni 1½h
Olet taatusti hirveä läski kun syöt noin paljon! Minä vilkaisin eilen kuvaa ruuasta ja sillä sekä vedellä selviää taas seuraavan viikon. Minä olenkin normaalipainoinen ja terveellisesti elävä.
Taidat olla vähän idiootti, et voi olla mitenkään normaalipainoinen katsomalla kuvia ja juomalla vettä. Kaikenlaisia sitä onkin liikkeellä...
Itse söin eilen:
aamulla: 2 ruisleipää, margariinia ja juustoa. Kuppi kahvia rasvattomalla maidolla
lounaalla: kaupan valmis pirkka thicube (riisiä ja broileria), kuppi kahvia mustana
Välipalana kuppi kahvia mustana + domino-keksi
Päivällinen: Vaaleaa pastaa, kastikkeena suppilovahveroita, kevätsipulia, pekonia ja ruokakermaa
Illalla: 5-6 tuoretta aprikoosia
Eikös neuvolassa käy lapset? Itse olen täysin mallimitoissa ja vartalo on todella timmi.
mutta MINKÄLAISTA se ruoka on, sitä en voi ymmärtää. Kirjoitetaan se nyt sitten uudestaan.
Terveellisellä ruokavaliolla ei tarvitsisi syödä miniannoksia. Itse syön aika paljonkin ja olen hoikka. ap
mutta minkälaista se ruoka on, sitä en voi ymmärtää. Keksejä, sienisalaatteja ja pågeneita. Siihen päälle vielä rasvattomia maitotuotteita, kun kuvitellaan, että se sitten jotain auttaisi.
Meinaan nuo määräthän on ihan harmittomia. YKSI keksi. HAARUKALLINEN sienisalaattia. YKSI Pågenien MINIkorvapuusti.
Ei ihan oikeasti noista ole mitään haittaa noissa määrissä.
Itse söin eilen:
aamulla: 2 ruisleipää, margariinia ja juustoa. Kuppi kahvia rasvattomalla maidolla
lounaalla: kaupan valmis pirkka thicube (riisiä ja broileria), kuppi kahvia mustana
Välipalana kuppi kahvia mustana + domino-keksi
Päivällinen: Vaaleaa pastaa, kastikkeena suppilovahveroita, kevätsipulia, pekonia ja ruokakermaa
Illalla: 5-6 tuoretta aprikoosia
Keksi!!! Vaaleaa pastaa!!! Teollinen Thai Cube!!!
Ei vaan, herkulliselta ja hyvältä kuulostaa :D
on tietysti toinen ääripää, mitä en itsekään kannata. Onhan meitä näköjään moneen junaan, kun ei enää osata syödä.
ap
Itse söin eilen: aamulla: 2 ruisleipää, margariinia ja juustoa. Kuppi kahvia rasvattomalla maidolla lounaalla: kaupan valmis pirkka thicube (riisiä ja broileria), kuppi kahvia mustana Välipalana kuppi kahvia mustana + domino-keksi Päivällinen: Vaaleaa pastaa, kastikkeena suppilovahveroita, kevätsipulia, pekonia ja ruokakermaa Illalla: 5-6 tuoretta aprikoosia
Keksi!!! Vaaleaa pastaa!!! Teollinen Thai Cube!!! Ei vaan, herkulliselta ja hyvältä kuulostaa :D
Noi thai cubet on muuten hyviä ja halpoja ja helppoja evääksi töihin =D ed
mutta MINKÄLAISTA se ruoka on, sitä en voi ymmärtää. Kirjoitetaan se nyt sitten uudestaan.
Terveellisellä ruokavaliolla ei tarvitsisi syödä miniannoksia. Itse syön aika paljonkin ja olen hoikka. ap
Toisaalta terveelliseen ruokavalioon tuollaiset minimäärät herkkuja/epäterveellistä mahtuisivat ihan hyvin vaikka jälkiruoaksi tms eikä ne siitä ruoasta epäterveellistä tekisi. Minäkin syön päivittäin makean herkun päivällisen jälkiruoaksi ja aamupalani on kahvia ja keksi, ja painan vain 51 kg silti. Mutta syön kyllä myös paljon kasvispainotteista ruokaa niiden lisäksi enkä haluaisi millään pelkillä leivillä ja pullilla aterioita kuitata.
Nakkeja ja PUSSImuussia, hyi hitto ketä edes saa sellaista p***aa alas kurkustaan. Sienisalaatin tilalle vois laittaa ihan vaan tuoreita kasviksia, ja tuo bolognesekastike ammupalaleivän päällä, siis mitä?? :D Se pisti kyllä eniten silmään tuosta :D
Ja noi välipalakeksit ja pullat kyllä jättäisin pois.
Taidat olla jotain keijukaissarjaa?
max52kg? Käytkö neuvolassa punnittavana.