Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se on ihan miehen vika, jos sillä on TOINEN NAINEN. Mun esimerkkini..

Vierailija
12.07.2012 |

Tutustuin kivaan mieheen, joka sanoi olevansa eronnut. Tavattiin uudelleen, tutustuttiin, ihastuin. Sitten kysyin, milloin hän olikaan eronnut. Sanoi, että ero ei ole virallinen eli eivät ole eronneet. Mutta vaimon kanssa ollaan vain käytännön syistä eli lapset. Nyt on myöhäistä.. Olen ihastunut. Ja haluan sitäpaitsi uskoa, että mies puhuu totta. Mutta näin se varmasti usein menee....

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen on aina pettäjän vika. Toki voi löytää syitä miksi henkilö on ajautunut siihen mutta ei ne teon vääryyttä muuksi muuta. Esim. jos muija on lihonut muodottomaksi säkiksi joka ei enää haluta, on suoraselkäinen teko jättää ensin se nainen (ellei tämä halua muuttua) ja ottaa sitten vasta mieleisempi nainen eikä niin että salaa toisen selän takana petetään.

Vierailija
2/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi ymmärtää, että ovat yhteisestä sopimuksesta vain lasten takia yhdessä, molemmilla saa olla oma elämä.. Mä olen tosi pettynyt. En halua toiseksi naiseksi tai erorumbaan mukaan. Mutta mun on pakko vielä tavata.. oon niin ihastunut. En voi lopettaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi ymmärtää, että ovat yhteisestä sopimuksesta vain lasten takia yhdessä, molemmilla saa olla oma elämä.. Mä olen tosi pettynyt. En halua toiseksi naiseksi tai erorumbaan mukaan. Mutta mun on pakko vielä tavata.. oon niin ihastunut. En voi lopettaa. ap

se mies varmaan laskikin...että et voi lopettaa.

Siksi oli rehellinen vasta kun sai sut lääpälleen.

Surkee äijä.

Vierailija
4/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä tarkistaa onko väite totta ja tavata vaimon! Jos ei onnistu ja mies salaa teidän suhteen niin on valehdellut törkeästi myös sulle.. ei kuulosta kovinkaan ihanalta mieheltä - eli siinä tilanteessa jättäisin tapailun, vaikka kuinka kaivertaisi. Mut jos miehen väite on totta niin vaimollekin on varmaan ihan ok jutella asiasta sun kanssa.. saat mielenrauhan ja voit jatkaa suhdettakin hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
5/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin kivaan mieheen, joka sanoi olevansa eronnut. Tavattiin uudelleen, tutustuttiin, ihastuin. Sitten kysyin, milloin hän olikaan eronnut. Sanoi, että ero ei ole virallinen eli eivät ole eronneet. Mutta vaimon kanssa ollaan vain käytännön syistä eli lapset. Nyt on myöhäistä.. Olen ihastunut. Ja haluan sitäpaitsi uskoa, että mies puhuu totta. Mutta näin se varmasti usein menee....

titteli "eronnut". Ihastuttiin tapailun alkuvaiheessa ja siinä vaiheessa mies tunnusti että halusi testata löytäisikö jonkun naisen "jonka vuoksi erota". Kamala ajatuskuvio, mutta jälkeenpäin ajateltuna: todella miesmäinen! Miehethän usein haluavat siirtyä entisestä suhteesta suoraan toiseen. Lakkasin suhteen kun selvisi että vaimo ei edes tiedä että miehen mielestä hän ei enää kiinnosta miestä seksuaalisesti. Heillä oli kuitenkin rutiiniseksiä miehen mukaan n. 3 krt viikossa. Tuo tieto riitti minulle, vaimoparka. Onneksi en ehtinyt sänkyyn kyseisen kusipäämiehen kanssa!

Vierailija
6/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ensin vielä miehen kanssa. En tässä vaiheessa halua vaimon puheille änkeä. Luotan siihen, mitä mies sanoo. Jos myöhemmin ilmenee jotain muuta niin sitten mietin sitä. Mutta kyllä olen niin pettynyt.. Olin ihan fiiliksissa miehestä. Olikin liian hyvää ollakseen totta.. ap

Vierailija
7/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan sama, mikä mä olen. Meillä synkkaa tosi hyvin.. Katson nyt hetken, mitä tapahtuu. ap

Vierailija
8/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies kertoo kotona menevän kaiken päin persettä ja lasten kans vain yhdessä ollaan ja blaah blaah.. Totuus kuitenkin aivan toisenlaisen ja vaimo täydessä uskossa että kaikki on hyvin ja todennäköisesti tässäkin tapauksessa seksikin kotona luistaa.

Sorry ap sanoa, mutta monesti miehet vain hakevat vaihtelua juurikin kaltaisista sinisilmäisistä typeryksistä, jotka uskoo kaiken. Valitettavasti.

Vierailija
9/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka "miehellä" on kotona vaimo ja parikuukautinen vauva? Ja joka ei kaivannu moralisteja?

Kuule, kyllä sä pystyt olemaan näkemättä ja pitämättä yhteyttä jos vaan haluat. Haluaminen ja pystyminen on kaksi eri asiaa.

Nainen, jolla on itsekunnioitusta, lemppaa tuollaiset miehet samantien. Loput vaan selittelee ja selittelee itselleen.

Vierailija
10/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luotan siihen mitä hän sanoo. Kyllä mä olen aika hyvä myös lukemaan ilmeistä, jos ei puhu totta. Kyllä mä uskon, että monet ovat ihan oikeasti vain lasten takia yhdessä, eivät "saa erottua". Mutta ajatuksena toisen eron "tukeminen" kyllä kauhistuttaa.. No tapaan nyt kerran miehen ja arvioin sitten tilanteen. ap

Vierailija
11/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sama. Tällä mielellä on kyllä myös pieniä lapsia. Jos tilanne on todella se,. mitä mies sanoo.. En voi tässä vaiheessa häntä heivata.. ap

Vierailija
12/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luotan siihen mitä hän sanoo. Kyllä mä olen aika hyvä myös lukemaan ilmeistä, jos ei puhu totta. Kyllä mä uskon, että monet ovat ihan oikeasti vain lasten takia yhdessä, eivät "saa erottua". Mutta ajatuksena toisen eron "tukeminen" kyllä kauhistuttaa.. No tapaan nyt kerran miehen ja arvioin sitten tilanteen. ap

Hyvin "luotettavalta" tämä mies vaikuttaakin..

Vierailija
13/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit itsellesi luvan olla toisen aviomiehen kanssa, joka valehteli sulle päin naamaa! Yäk! Älä sit uikuta täällä sympatioita, muista, että oma halusi veti sua!

Vierailija
14/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sama. Tällä mielellä on kyllä myös pieniä lapsia. Jos tilanne on todella se,. mitä mies sanoo.. En voi tässä vaiheessa häntä heivata.. ap

nää jutut kantapään kautta... :D

Mutta tuu sit kertomaan miten kävi (puolen vuoden-vuoden kulutta) niin minä tulen sanomaan, että mitäs minä sanoin.

Kliseisintä klisettä nuo miehen sanomiset.

Vierailija
15/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ovat eronneet :)

Sinustakin huomaa, että haluat sinisilmäisesti uskoa kaiken mitä hän sanoo ja totuutta et halua uskoa :)

Mutta mieshän se syyllinen on. Paska vain kun vaimo saa tietää. Eiköhän sekin aika joskus tule. Tavalla tai toisella.

Vierailija
16/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon päivä päivältä tyytyväisempi että onnistuin saamaan vapaan miehen:)

Ylipäätään mua säälittää nää kakkosnaiset ja niiden säälittävät selitykset "en pysty enää jättään miestä ku oon niin ihastunut" Tiedän monta tapausta että YKKÖSNAINEN on pystynyt jättämään sian jota on rakastanut 10 vuotta, tehnyt lapset ja rakentanut talon. Tyhmät ämmät tyytyy tuollaisiin miehiin mutta se on vain hyvä että paskat saa toisensa.

Vierailija
17/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klisheinen selitys joka näköjään edelleen menee heittämällä läpi... :)

antoi ymmärtää, että ovat yhteisestä sopimuksesta vain lasten takia yhdessä, molemmilla saa olla oma elämä..

Vierailija
18/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon päivä päivältä tyytyväisempi että onnistuin saamaan vapaan miehen:)

Ylipäätään mua säälittää nää kakkosnaiset ja niiden säälittävät selitykset "en pysty enää jättään miestä ku oon niin ihastunut" Tiedän monta tapausta että YKKÖSNAINEN on pystynyt jättämään sian jota on rakastanut 10 vuotta, tehnyt lapset ja rakentanut talon. Tyhmät ämmät tyytyy tuollaisiin miehiin mutta se on vain hyvä että paskat saa toisensa.

Tuollaiset naiset jotka tieten tahtoen vehtaavat varatun kanssa ansaitsevat pettäjän. Ei ne parempaa saiskaan. Paskan saa pyytämättäki.

Vierailija
19/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tekee mieli uskoa siihen. Mä selvitän tämän tilanteen nopeasti. En tod ala miksikään toiseksi naiseksi. Haluan vain tietää, missä mennään ja teen sitten päätökseni. Ja suren jos surettaa sen jälkeen. ap

Vierailija
20/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ihmetyttää.. tai ei ihmetytä, tiesin kyllä jo etukäteen, mitä täältä saa vastaukseksi. Mä siis haluan rehellisen vastauksen, mitä heillä on, vaimolla ja tällä miehellä meneillään. Sitten mietin, mit teen. Älkää heti mollatko mua ja sanoko, että ansaitsen pettäjän.. Ootte tosi urpoja.. ap