Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olimme lomamatkalla Suomessa. Järkyttävä

Vierailija
12.07.2012 |

määrä vyötärölihavia naisia. Sekä samoilla helposti jo alkava kaksoisleuka.

Jumpatkaa, jumpatkaa ja vielä kerran jumpatkaa.

Miehet kärsivät tästä kaikesta. Uskon, että välinpitämättömyys on pelkkää laiskuutta.

Itse teen tosi paljon töitä kroppani eteen ja monesti kuulen kommentteja, kun ei ole liikakiloja. Ei tule tulokset itsestään, mutta haluan panostaa kaikkeen tosissani- En siedä laiskuutta.

Lapset saavat olla kuitenkin vapaasti ja ovat sopusuhtaisia ja saavat herkutella.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vain naisia katselet.

Tule ulos kaapista ja relaa.

22/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki miehet ovat niin laihoja, että vatsa on ihan kuopallaan.... solahtaa hyvin se vyötärölihavuus siihen miehen vatsakuoppaan.... yhteensopivia ns

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alavatsa roikkuu löysänä säkkinä, vaikka ikää on vasta parikymmentä, eikä muuten varsinaista ylipainoa olekaan! Mistä tämä johtuu? Ei minusta vastaavaa ilmiötä ollut 80-90-luvulla, kun itse olin nuori.

Minä kiinnitin tähän jossain vaiheessa myös huomiota, että hoikillakin tytöillä usein jenkkakahva tursuu lantiofarkun vyötäröltä tai vatsamakkara, ja ei kyllä minun nuoruudessani sellaista näkynyt. Tulin siihen lopputulokseen että eipä silloin kyllä kukaan semmoisia vaatteitakaan käyttänyt - ehkäpä olisi tursunnut ihan samalla tavalla monelta silloinkin jos olisi samanlaisiin makkarankuoriin pukeutuneet.

Vierailija
24/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistin taas miksi minulla ei ole suomalaista miestä. :D Siis aivan käsittämätöntä millaisia läskisäkkejä ne "miehet" ovat! En tainnut nähdä ainoatakaan aikuista miestä jolla ei olisi vähintään vetelä maha heilunut puseron alla (no luojan kiitos oli se pusero sentään yllä) jos muuten ei ollut kauhea läski. Ehdottomalla enemmistöllä taas hyllyi kunnon ihrakerros tasaisesti koko kropan peittona.

Läski mies on jotenkin niin vastenmielinen, siinä ei ole minkäänlaista miehekkyystä. Mies saa toki olla isokin, mutta ei pullavanpyöreä. Suomalaisen miehen kropasta tulee mieleen vanhat tukevat mummot.

Hyi. En tajua miten kukaan pystyy koskemaan sellaiseen kasaan tytisevää lihaa, ja vielä jotenkin kiihottumaan siitä?

Vierailija
25/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät varmaan itsekin että liikunalla ei aavuta yhtään mitään. Ainoa mikä auttaa painonhallintaan on ruuan määrän säätely. Eli kannattaa varmaan katsella niidne lasten herkkujen perään, kohta sun tyttäres ei kelpaa yhdellekään miehelle.

Vierailija
26/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppani eteen ja kaikki sanovat että olen urheilullinen ja hoikka. Että ei se paljoa vaadi, hyvät genit vain. Ikääkin jo lähemmäksi 50 vuotta.

Vierailija
27/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistin taas miksi minulla ei ole suomalaista miestä. :D Siis aivan käsittämätöntä millaisia läskisäkkejä ne "miehet" ovat! En tainnut nähdä ainoatakaan aikuista miestä jolla ei olisi vähintään vetelä maha heilunut puseron alla (no luojan kiitos oli se pusero sentään yllä) jos muuten ei ollut kauhea läski. Ehdottomalla enemmistöllä taas hyllyi kunnon ihrakerros tasaisesti koko kropan peittona.

Läski mies on jotenkin niin vastenmielinen, siinä ei ole minkäänlaista miehekkyystä. Mies saa toki olla isokin, mutta ei pullavanpyöreä. Suomalaisen miehen kropasta tulee mieleen vanhat tukevat mummot.

Hyi. En tajua miten kukaan pystyy koskemaan sellaiseen kasaan tytisevää lihaa, ja vielä jotenkin kiihottumaan siitä?

Suomalaiset miehet tuntuvat olevan jopa ylpeitä läskivatsoistaan.

Vierailija
28/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa muiden läskit, olenpahan itse hoikemman näköinen niiden rinnalla.

Vierailija
29/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseltavaa sekä miehellä että naisella :)

Olin itse raskaana justiinsa ja synnytin keväällä. Voi että kaipasin omaa keveää olemusta varsinkin loppu raskauden ajan. Vaikkei painoa tullut kuin 9 kiloa, niin olo oli sen mahan kanssa tosi tukala. Ihmettelen miten joku viittii vapaaehtosesti itsensä lihottaa ja aina kantaa ylimäärästä läskiä mukanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan