Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olimme lomamatkalla Suomessa. Järkyttävä

Vierailija
12.07.2012 |

määrä vyötärölihavia naisia. Sekä samoilla helposti jo alkava kaksoisleuka.

Jumpatkaa, jumpatkaa ja vielä kerran jumpatkaa.

Miehet kärsivät tästä kaikesta. Uskon, että välinpitämättömyys on pelkkää laiskuutta.

Itse teen tosi paljon töitä kroppani eteen ja monesti kuulen kommentteja, kun ei ole liikakiloja. Ei tule tulokset itsestään, mutta haluan panostaa kaikkeen tosissani- En siedä laiskuutta.

Lapset saavat olla kuitenkin vapaasti ja ovat sopusuhtaisia ja saavat herkutella.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten pitäisi jumpata tosissaan ja olla kuten sinä, koska sinä et siedä laiskuutta? Selvä.

Vierailija
2/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aio laihduttaa. Nautin elämästäni herkutellen, kaljaa tissutellen ja lihavana paljon enemmän kuin jostain askeettisesta elämästä. Ulkonäöllä ei ole minulle tuon taivaallista väliä. Ei ole miestäkään enkä sellaista myös halua, joten tästä ei kärsi ehkä kukaan muu kuin kadulla ohikävelijät, mutta ne voivat katsoa eri suuntaan jos ällöttää.

Minä RAKASTAN laiskuutta ja mukavaa hedonistista elämää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä suomalaiset naiset ovat lihavia, miehet kärsii aloituksia? Liihavuus on taakka kantajelleen - myös terveydelliesti - mutta mistä tämä huoli miesten miellyttämisestä kumpuaa. Tehtailevatko naiset todella nämä kaikki aloitusket vai sittenkin miehet?

Kukin huolehtikoon omasta ulkoäöstään, jos katsoo sen tarpeelliseksi.

Oscar

Vierailija
4/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on iloton projekti, josta ei ole tarkoituskaan nauttia. Ei kai terveydestä voi sillä tavalla ainakaan huolehtia, että se olisi kivaa, kyllä sen täytyy kovaa työtä olla... Taivaan portilla sitten palkitaan, kun riittävästi kärsi.

Vierailija
5/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taito on kuitenkin kohtalainen. ap

Vierailija
6/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kärsivät tästä kaikesta.

terveys on tärkeämpi kuin se mikä silmiin osuu. Asenteesi naisiin kuulostaa ulkopuoliselta, oletko itse nainen vai mies joka tahtoo ohjata naisia enemmän silmäänsä miellyttävään suuntaan?

Vinkki: hunajalla saa enemmän kärpäsiä kuin etikalla.

Vierailija
7/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrä vyötärölihavia naisia. Sekä samoilla helposti jo alkava kaksoisleuka.

Jumpatkaa, jumpatkaa ja vielä kerran jumpatkaa.

Miehet kärsivät tästä kaikesta. Uskon, että välinpitämättömyys on pelkkää laiskuutta.

Itse teen tosi paljon töitä kroppani eteen ja monesti kuulen kommentteja, kun ei ole liikakiloja. Ei tule tulokset itsestään, mutta haluan panostaa kaikkeen tosissani- En siedä laiskuutta.

Lapset saavat olla kuitenkin vapaasti ja ovat sopusuhtaisia ja saavat herkutella.

HYVÄ SINÄ!!!!

Vierailija
8/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kerro mulle, miten kaksoisleuan saa pois! Oikeesti.

Vierailija
9/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä. Järkyttävä määrä rupsahtaneita, pulleita naisia näkyi kaikkialla. Miksi ihmeessä he eivät jumppaa, pumppaa ja humppaa?

Vierailija
10/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta järkyttävä määrä on myös vyötärölihavia miehiä. Yleensä samassa perheessä löytyy molemmat, joten turha puhua toisen sukupuolen kärsimisestä.

Minusta on karmeinta, että nuorissa miehissä, sellaisissa juuri ja juuri parikymppisissä, on niin paljon löysiä plösöjä. Näkee jopa pömppämahoja nuorilla miehillä! Tässä ikäluokassa oli ennen aikaan kaikkein paras silmänruoka, nyt on harvassa sellaiset vetreät, lihaksikkaat, terveen näköiset nuoret miehet. Sellaiset Suomi-filmi nuoret miehet. Minä naisena kärsin tästä ;)

Suomalaiset ovat liian lihavia. Melkein kaikilla olisi varaa tiputtaa vähintään muutama kilo. Minullakin on 5kg ylimääräistä. Liian hyvää ruokaa, liian paljon istumatyötä, liian vähän liikuntaa ja varsinkin hyötyliikuntaa. Jos harrastusliikuntaa ehtii harrastamaan tunnin-pari viikossa, ei se mitään vaikuta.

Vierailija
11/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ennemmin kai pitäisi olla huolissaan naisista jotka kärsii läskimiehistä. Niin päin kuitenkin yleisempää.

Vierailija
12/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n pitäisi tehdä jotain tuolle ahdistukselleen, jos ei selviä lomamatkan vertaa nähdä muiden ei täydellisiä vartaloita. Tai sitä, että kaikki eivät ole kuten hän. Oikeasti tuollaisesta neuroottisuudesta kärsivät läheisetkin.

Vierailija
13/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustettiin miehen sukulaisten kanssa Suomessa. Sanoivat että suomalaiset naiset olivat paljon kauniimpia, jos lihottaisivat itseään. Naisessa on parasta pyöreä muoto.

Vierailija
14/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n pitäisi tehdä jotain tuolle ahdistukselleen, jos ei selviä lomamatkan vertaa nähdä muiden ei täydellisiä vartaloita. Tai sitä, että kaikki eivät ole kuten hän. Oikeasti tuollaisesta neuroottisuudesta kärsivät läheisetkin.

kyttäämällä muiden vikoja.

Vierailija
15/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ällöjä lihavia jotka pilaa maiseman ovat jo niinkin vähän ylipainoiset ettei sillä ole terveyden kannalta vielä haitallisia vaikutuksia. Riittää kun ei ole ihan treenatun timmi vaan vaikka normaalipainorajojen yläpäässä (monelle tulee jo silloin vähän makkaraa vyötärölle ja kaksoisleukaa) niin sitten on jo hyi yök läski joka pilaa maiseman.

Vierailija
16/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v näyttää jo tosi rupsahtaneelta.

Nyt itseänne niskasta kiinni ja töihin. Siitä se alkaa. Laiskuus kasvaa meissä jokaisessa, mutta sen eteen on tehtävä töitä.

AP

Vierailija
17/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönivät ja tuuppivat esim. lasten paikoissa.

ap

Vierailija
18/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustettiin miehen sukulaisten kanssa Suomessa. Sanoivat että suomalaiset naiset olivat paljon kauniimpia, jos lihottaisivat itseään. Naisessa on parasta pyöreä muoto.

Mun aviomieheni (eteläeurooppalainen) ihailee aina semmoisia isoja kurvikkaita naisia, ja pitää suomalaisia naisia erittäin kauniina juuri siksi että on tissejä ja persettä eikä ole mitään pieniä luuviuluja. Minäkin olen kuulemma kaunistunut paljon kun olen lihonut vuosien kuluessa 48 kilosta 70 kiloon :D TOsin hänestäkään isomahaiset naiset eivät ole erityisen hyvännäköisiä vaan sellaiset joilla pääosin paino on tisseissä, takapuolessa ja reisissä.

Vierailija
19/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat todellista huolestumisen aihetta ja vähän suhteutettua oman asenteesi tosiasioihin.

Terveys on kuitenkin tärkein eikä visuaalinen haitta.

http://www.wfp.org/

Vierailija
20/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alavatsa roikkuu löysänä säkkinä, vaikka ikää on vasta parikymmentä, eikä muuten varsinaista ylipainoa olekaan! Mistä tämä johtuu? Ei minusta vastaavaa ilmiötä ollut 80-90-luvulla, kun itse olin nuori.

Minulla ikää 45, 3 lasta ja kroppani timmimpi kuin monen parikymppisen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi