Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

R.I.P. Enkeli-Elisan FB-sivu

Vierailija
12.07.2012 |

Nyt se sit hävisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Minttis on puhunut, kuinka joku ystävä tms. tekee aina muutoksia ja sellaisia hänen nettisivuihinsa. Luulen, että ihan itse Minttis on tasan klo 0.00 pistänyt fb-sivun kiinni.

En usko yhtään, että hänen rinnallaan on Santtuja, Kimiä, Tiinaa tai muitakaan. Itse hän on verkon punonut ja itse poistanut sivujansa tän päivän aikana. Tosin itsehän hän tänään jeesusteli, ettei halua lomapäivänään roikkua netissä. Juu, ei varmaan roiku. Minttis=tiina=Kim=Miksu=Elisa=Riikka

Vierailija
4/10 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minua ei kyllä paljoa letkauta vaikka olisi täysin fiktiota tuo koko tarina, koska tuon kaltaiset tapahtumat eivät ole fiktiota... Vai väitättekö, että kukaan ei ole oikeasti tappanut itseään koulukiusaamisen vuoksi? Niinkuin joku jossain ketjussa totesikin, että kiinnostaisipa poliisia yhtä paljon itse koulukiusaus, kuin epäily siitä, että joku on mahdollisesti keksinyt kiusatun ihmisen. Surullista, että nyt heitellään kiviä sen takia, että juuri "elisaa" ei ehkä olekaan olemassa. Kyllähän elisa edustaa koulukiusattuja, antanut heille tavallaan nimen... Eikä minusta ole edes mitenkään kyseenalainen keino keksiä itsemurhaan päätynyt kiusattu ihminen, jos se todella saa ihmiset heräämään koulukiusauksen kamaluuteen...

Vierailija
5/10 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pätkääkään noihin santtuihin, anniin, tiinaan tai muihinkin modeina toimiviin. Eihän millään muullakaan fb-yhteisöllä modet ole anonyymeina? Ainakin fb-kirppareillakin valvojat on ihan omilla nimillään. Eiköhän näiden kaikkien santtujen, kimien ja annojen takana ole yksi ja sama henkilö.

Hienosti rakennettu valheiden verkko, se on sanottava kylläkin. Tosin ikävä kyllä tällä voi olla ikävät seuraukset "kirjailijan" jatkoa ajatellen.

Vierailija
6/10 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuamaan.

On erotettava kaksi asiaa. Toinen on koulukiusaaminen ja sen vastainen työ.

Toinen on tämä valheeseen perustunut hässäkkä, jossa MV on itsensä ylentänyt viattomaksi ja puhtoiseksi kiusaamisen asiantuntijaksi. (Toki hän asiantuntija onkin, kun on tapellut vuositolkulla Sagan kanssa plus kiusannut.)

Vaarallista on projisoida pahuus koulukiusaamiseen, jos on pahoja ongelmia oman narsistisuuden kanssa. Lisäksi valehtelusta. Se vain on väärin.

Siispä. Erottakaa toisistaan kaksi ongelmaa: epärehellisyys ja koulukiusaaminen. Niitä MOLEMPIA vastaan pitää taistella.

Vierailija
7/10 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olento jota ei ole kiusattu koskaan koska häntä ei ole ollut olemassakaan. Ne mun kokemukset on ihan ehtaa todellisuutta, tunteet oikeita. Miksi satuolento kun niitä todellisiakin ihmisiä olis pilvin pimein, niitä jotka selvis ja on omalla pärställään kertomassa että kiusaamiseen ei kaadu koko elämä. Nyt kiusattuja edustaa itsarin tehnyt satuolento, joka oli niin helkatin täydellinen, ei edes vanhempiaan raaskinut vaivata kiusaamisellaan. Ei kiitos! Mieluummin ihan oikea ihminen, vaikka kuva ei niin tydellinen silloin olisikaan.

Vierailija
8/10 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olento jota ei ole kiusattu koskaan koska häntä ei ole ollut olemassakaan. Ne mun kokemukset on ihan ehtaa todellisuutta, tunteet oikeita. Miksi satuolento kun niitä todellisiakin ihmisiä olis pilvin pimein, niitä jotka selvis ja on omalla pärställään kertomassa että kiusaamiseen ei kaadu koko elämä. Nyt kiusattuja edustaa itsarin tehnyt satuolento, joka oli niin helkatin täydellinen, ei edes vanhempiaan raaskinut vaivata kiusaamisellaan. Ei kiitos! Mieluummin ihan oikea ihminen, vaikka kuva ei niin tydellinen silloin olisikaan.

Vierailija
9/10 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuamaan.

On erotettava kaksi asiaa. Toinen on koulukiusaaminen ja sen vastainen työ.

Toinen on tämä valheeseen perustunut hässäkkä, jossa MV on itsensä ylentänyt viattomaksi ja puhtoiseksi kiusaamisen asiantuntijaksi. (Toki hän asiantuntija onkin, kun on tapellut vuositolkulla Sagan kanssa plus kiusannut.)

Vaarallista on projisoida pahuus koulukiusaamiseen, jos on pahoja ongelmia oman narsistisuuden kanssa. Lisäksi valehtelusta. Se vain on väärin.

Siispä. Erottakaa toisistaan kaksi ongelmaa: epärehellisyys ja koulukiusaaminen. Niitä MOLEMPIA vastaan pitää taistella.

Huijauksen keinoin on monta elämää pilattu.

Patologinen valehtelija tekee paljon kiusaa toisille.

Vierailija
10/10 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset