Kuinka monen ihmisen kanssa olet suudellut?
Onko kellään mitään käryä?
Itsellä en tiedä, enkä edes osaa oikein arvioida :)
Kommentit (30)
ei suukosta(esim. äidin ja lapsen välillä).
Heittäisin villin veikkausen, että ehkä 10-15 on noita suudeltuja henkilöitä.
Olen 26vuotias, seurustellut kolmen eri ihmisen kanssa. Ensi suudelma n.16v-17v. Ja olen tämän 10 vuoden aikana ollut 1-2v. sinkkuna.
Villi veikkaus 100-200 välillä varmaan.
Villi veikkaus 100-200 välillä varmaan.
että missä yhteyksissä näitä suutelemisia tapahtuu? Ja minkä ikäisena määrä oli huipussaan? Oletteko olleet aina sinkkuja? (kysymys siis näille, jotka suudelleet yli sataa ihmistä.)
Ja lasketteko yksittäisen suukon suutelemiseksi?
ehkä 20 on minun lukuni. Ja kun muistelen näitä kertoja, niin tulee tosi hyvä olo. Ehkä kaksi noista kerroista on sellaisia merkityksettömiä, ja toiset 2 jotain kännissä bestiksen kanssa nuorena nuoleskelua, kun pojat halus nähdä kun tytöt suutelee.
Mutta loput on ollut aivan ihania kertoja. Olen nyt onnelisesti naimisissa, enkä kaipaa uusia suutelukumppaneita, mutta tosi hyvä mieli tuli, kun mietin, että ihania miehiä ja poikia on elämän varrella ollut. Suurinta osaa on halunnut suudella koko sydämestään, ja kun tunne on ollut molemmin puolinen niin aaaah...
Kiitos tästä avauksesta. :)
Suurinta osaa noista teininä kännissä. 19v:nä tapasin nykyisen mieheni ja sen jälkeen olen suudellut vain tätä aviomiestäni ja kerran hairahtuneena yhtä toista baarissa.
mutta varmaan reilun 10 kanssa olen suudellut,
seksiä ollut kolmen kanssa, tosin yhdyntä vain nykyisen kumppanini kanssa.
ja siis ihan kunnon suutelua on ollut, pienempiä suukkoja en todellakaan ole laskenut.. t.13
Ekan kerran 15-vuotiaana, 19 täytettyäni oon ollu ehkä muutaman viikon sinkkuna. Joukkoon mahtuu pari naispuoleistakin tai kolme, tai niitä on varmaan viisi jota oon suulle pussannu, mut kahta niistä en laskis suuteluks. Sit on sellasia miehiä pari jotka on pussannu suulle mua mutta en ole vastannut suudelmaan ja niitä en tietenkään laske mukaan.
Jos laskee seksikumppanit, niiden lukumäärän siis tiedän, niistä kaikkien kanssa ei varmaan oo tullut suudeltua... siihen pälle jokunen jonka kanssa on suudellut, muttei seksiä.... ja 1 nainen kaupanpäälle, niin päätyisin lukemaan 40+/-muutama.
Entiset poikakaverit osaan kyllä laskea, mutta kaikki yksittäiset suudelmat siihen päälle..