Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suosittele aborttia kenellekään

Vierailija
10.07.2012 |

Ihan kamala, olen 2 pienen lapsen äiti ja tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi.

Koska lapseni ovat vielä todella pieniä (toinen vauva) ja mies paljon työreissuilla abortti oli ainoa vaihtoehto.

Olin maanantaina sairaalassa ja näin ultran ruudulla sen pienen vauvan alkion, jolla iloisesti sydän pomppoili..

Olen itkenyt siitä lähtien vähän väliä. Sain maanantaina sen ensimmäisen tabletin ja huomenna itse abortti (lääkkeillä).

Olen ihan surun murtama, itken nytkin ja minulla on olo, että pitäisi pyytää anteeksi :(

Tämän jälkeen ihmettelen aborttiin kevyesti suhtautuvia. En muista kokeneeni mitään näin kamalaa olotilaa :(

Minulle on kerran tehty lääkkeellinen tyhjennys tuulimunan vuoksi, eikä se tuntunut miltään, koska tiesin ettei siellä edes ole mitään elävää.

Nyt vain huomista "odotellessa".. ;(

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyissä tilanteissa; raiskaus, lapsen vaikea vammaisuus, äidin hengenvaara ovat mielestäni tällaisia tilanteita, että abortti on perusteltu.

Mutta että on jo olemassa oleva perhe! Sitä en hyväksy enkä ymmärrä, että sellaisessa tilanteessa tehdään abortti! Miten voi katsoa enää omia lapsiaan? Ajattelisin koko ajan vaan, että siitä olisi voinut tulla samanlainen. Yhtä vaikeaa olisi tehdä abortti kuin tappaa jo olemassa oleva lapsi!

Vierailija
42/44 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että on jo olemassa oleva perhe! Sitä en hyväksy enkä ymmärrä, että sellaisessa tilanteessa tehdään abortti! Miten voi katsoa enää omia lapsiaan? Ajattelisin koko ajan vaan, että siitä olisi voinut tulla samanlainen. Yhtä vaikeaa olisi tehdä abortti kuin tappaa jo olemassa oleva lapsi!

Sain aivan ihanan iltatähden, jolle ei olisi tilaa ollut, jos ratkaisu olisi ollut toisenlainen.

t: se rv 18 abortoinut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aivan ihanan iltatähden, jolle ei olisi tilaa ollut, jos ratkaisu olisi ollut toisenlainen.

t: se rv 18 abortoinut

ilman muuta abortti, että on myöhemmin tilaa ihanalle iltatähdelle. Sulta olisi pitänyt panna piuhat poikki jo abortin yhteydessä.

Vierailija
44/44 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta abortti, että on myöhemmin tilaa ihanalle iltatähdelle. Sulta olisi pitänyt panna piuhat poikki jo abortin yhteydessä.

Miksi olis pitänyt laittaa piuhat poikki? Olisi jäänyt aivan valloittava pikkumies syntymättä...