Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suosittele aborttia kenellekään

Vierailija
10.07.2012 |

Ihan kamala, olen 2 pienen lapsen äiti ja tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi.

Koska lapseni ovat vielä todella pieniä (toinen vauva) ja mies paljon työreissuilla abortti oli ainoa vaihtoehto.

Olin maanantaina sairaalassa ja näin ultran ruudulla sen pienen vauvan alkion, jolla iloisesti sydän pomppoili..

Olen itkenyt siitä lähtien vähän väliä. Sain maanantaina sen ensimmäisen tabletin ja huomenna itse abortti (lääkkeillä).

Olen ihan surun murtama, itken nytkin ja minulla on olo, että pitäisi pyytää anteeksi :(

Tämän jälkeen ihmettelen aborttiin kevyesti suhtautuvia. En muista kokeneeni mitään näin kamalaa olotilaa :(

Minulle on kerran tehty lääkkeellinen tyhjennys tuulimunan vuoksi, eikä se tuntunut miltään, koska tiesin ettei siellä edes ole mitään elävää.

Nyt vain huomista "odotellessa".. ;(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-itse tein alle 20 vuotiaana opiskelujen ollessa kesken ja poikaystävän "jallittaessa" raskaaksi tulosta ja muutenkin meni hänen kanssaan huonosti. Ei ollut yhtään vaikeaa.

Ja kiitän itseäni vielä välillä siitä että minulla on ehjä 3-lapsinen perhe enkä tehnyt sitä lehtolasta semmoseen elämäntilanteeseen.

Vierailija
2/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävä pieni ihminen, joka ei koskaan se nähdä tätä maailmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan helpompi tehdä abortti lapsettomana, kun ei tiedä mitä sieltä on tulossa. Mutta kun katsoo omia pikkusiaan ja miettii, että jos silloinkin olisi jostain syystä päättänyt toisin, niin nyt niitä ei olisi.

Vierailija
4/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeampaa syytä tehdä abortti ei olekaan. Täältä ei myötätuntoa tipu.

Vierailija
5/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla on muutakin, mitä (ehkä tietämättäsi) nyt suret ja oireilet. Tietysti tuo sun abortin syy on silleen surullinen, että sulla kuitenkin on mies ja olisi ollut mahdollisuus periaatteessa ottaa vauva vastaan.

Mulle on tehty abortti myös, enkä sitä ollenkaan noin kokenut, mutta syyt sen tekemiseen olivat vähän toiset, ja tietysti sekin voi vaikuttaa.

Yritä päästä yli, elämä on. Voimia.

Vierailija
6/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty abortti rv 18 ja vaikka se olikin mun elämäni karmein kokemus, niin en kadu silti.

Vierailija
7/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä perua vai onko jo kuollut? Ei selvästi ollut oikea ratkaisu sinulle.

Vierailija
8/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tehtävissä niin mietit vaan että hyvä ja niitä syitä miksinaborttiin päädyit. Tuskin ihan ilman syytä teit.

Vierailija
9/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niitä sun olemassaolevia lapsia. Sulla on nyt resursseja tehdä niiden elämästä hyvää.

Sulle on nyt tehty lääketieteellinen toimenpide. Yritä ajatella niin.

Mulle on tehty abortti, joka oli kova paikka, mutta nyt vuosia myöhemmin olen todella iloinen, että se tehtiin. Ei mun rahkeet ois silloin siihen lapseen rittänyt. Säkin saat myöhemmin, kun tilanne on parempi, lisää lapsia. Ihminen saa tehdä virheitä, se ei tee siitä huonompaa, vain inhimillisen.

Vierailija
10/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menettää oikeutensa elää ja tehdä omat hyvät ja huonot tekonsa. Melkoinen virhe.

Vierailija
11/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menettää oikeutensa elää ja tehdä omat hyvät ja huonot tekonsa. Melkoinen virhe.

Vierailija
12/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämän virheen takia joku ihminen menettää oikeutensa elää ja tehdä omat hyvät ja huonot tekonsa. Melkoinen virhe.

Eikös se Jessekin sanonu, että synnitön heittäköön ensimmäisen kiven?

Vierailija
13/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimmistä, sen sinä teet minulle.

Vierailija
14/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimmistä, sen sinä teet minulle.

En hetkeäkään usko että Jesse ei ymmärrä, jos on virheitä sattunut tai ehkäisyn pettämistä, että kun ihmiselle on suotu parantamisen lahja, niin se voi parantaa myös tämän asian.

Asia olisi eri jos puhuttaisiin ihmisestä jolla on sielu.

Vierailija
15/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän se sielu ole ihmisessä ihan ihmisyyden alusta asti.

Vierailija
16/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen joutunut tekemään elämässäni kaksi aborttia, enkä niitä kadu.

Vierailija
17/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää vänkääminen ollu nyt tässä. Voimia ap:lle, kyllä sä selviät!

Vierailija
18/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren, koska olisin halunnut lapsen. Mutta tiedän, että en jaksaisi 3,5v, 1v:n ja vauvan kanssa, niin en voinut vauvaa pitää :(

Minun on ajateltava jo olemassa olevia lapsia, joille haluan olla läsnä.

Vierailija
20/44 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siellä kohdussa on jotain ihan muuta. Raajat ja kaikki elimet paikallaan. Sydän sykkii ja ihmisen elämässä on hyvällä alulla. Ihminen on kyllä ihminen alusta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi