Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä juttu, että 10 v vanhat H&M:n L koon vaatteet ovat tosi pieniä

Vierailija
10.07.2012 |

Olin silloin 62 kg painava. Mulla on kaapissa vieläkin L koon vaatteita, ne siis olivat sopivia, ehkä hieman tiukkojakin. Olen nyt 63 kg ja nyt H&M:n M koon vaatteet ovat jopa isompia kuin nuo vanhat L vaatteet. Jännä juttu, 10 v sitten olin kategoriassa L, nyt yhtäkkiä M.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ehkä noi koot vaan uudistettiin ajan tasalle.

Vierailija
2/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapissa unohduksissa kunnes löysin se vähän aikaa sitten. Yllätys oli melkoinen kun se meni keposesti päälle vaikka nykyään vastaaavat paidat on minulla kokoa l/xl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten muoti oli että paidat meni pintaa pitkin. Nyt suositaan löysiä paitoja.

Vierailija
4/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koot ovat nykyään väljempiä? Siis ihmiset tykkävät pukeutua pienempään kokoon, joten M koko on entinen L.

Vierailija
5/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten oikeassa olet!

Vierailija
6/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koko aikuisiälläni löytänyt H&M:ltä sopivia vaatteita, koska ne ovat niin tolkuttoman "pieniä" tai kittanoita, vaikka olen normaalipainoinen. Minulla on kuitenkin naisen muodot, eivätkä esim. H&M:n paitapuserot mene yksinkertaisesti kiinni rintojen kohdalta, vaikka koko olisi 42.

Nyt en muutamaan vuoteen ole enää edes kokeillut ko. kauppaa. Pitäisikö?

Vierailija
7/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koko aikuisiälläni löytänyt H&M:ltä sopivia vaatteita, koska ne ovat niin tolkuttoman "pieniä" tai kittanoita, vaikka olen normaalipainoinen. Minulla on kuitenkin naisen muodot, eivätkä esim. H&M:n paitapuserot mene yksinkertaisesti kiinni rintojen kohdalta, vaikka koko olisi 42.

Nyt en muutamaan vuoteen ole enää edes kokeillut ko. kauppaa. Pitäisikö?

ja ylläty, kun koko xs/ 32-34 on sopiva noissa paidoissa.

Vierailija
8/9 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittelin pitkästä aikaa vaatteita. Olen ollut viimeiset 20 vuotta kokoa 38, nyt M koon vaatteet oli telttoja ja S kokokin reilu. Koko 36-38 oli reilu ja koosta 32/34 löytyi sopivaa kokoa, mutta hihat olivat liian lyhyet. HM:llä en ole käynyt aikoihin. Pitäisikin käydä.

Vierailija
9/9 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui kyllä silloin päälle kakskymppisenä (siis 10 v sitten) nololta olla kokoa L, vaikka olin mielestäni suht normaalipainoinen (pituus 168 cm ja paino 62 kg).

t. ap