Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette ruumiistairtaantumiskokemuksista?

Vierailija
10.07.2012 |

Itse kuulin jo lapsena erään tuttavan katsoneen yläpuolelta sitä, kun makasi tajuttomana moottoripyöräonnettomuuden jälkeen maassa.

TV:stäkin on tullut monia ohjelmia juuri onnettomuus- tai leikkaussalikokemuksista, joissa potilaat kertovat nousseensa itsensä yläpuolelle ja nähneet kaiken.

Ja siis ovat myös todistetusti olleet täysin tiedottomia ja silti voineet kuvailla, mitä tapahtui.

Itse olen kristitty ja nuo vaan vahvistavat uskoani, koska ne tavallaan todistavat, että sielu on erillinen ruumiista:)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein niin teenkin huvikseni jos en saa illalla nukuttua. Se on mukavaa, vapauttavaa ja rentouttavaa. Minulla ei ole mitään erityistä tarvetta muodostaa kokemuksen perusteella mitään metafyysisiä käsityksiä kokemuksen luonteesta saati ihmisen henkisestä olemuksesta, koen vaan mitä koen ja siinä se.

Lapsena koin noita usein myös spontaanisti varsinkin niin että kun piti nukahtaa, kävikin niin että unen sijaan huomasin olevani sänkyni yläpuolella irti ruumiistani. Pelkäsin usein etten pääsisi takaisin, ja myös sitä putoamisen tunnetta joka tulee kun palaa takaisin ruumiiseen. Yritin jopa estää nukahtamista jossain iässä siksi kun pelkäsin niin että käykin ruumiistairtautuminen. Mutta tosiaan se ei ole ollut enää pitkään aikaan pelottavaa ja osaan hallita sitä milloin päätän fokusoida tietoisuuteni niin ja milloin en.

Vierailija
22/37 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole _mitään_ muistikuvia siitä, miten jäljet mun ihooni ovat tulleet. Pari kertaa olen nähnyt selittämättömiä valoilmiöitä, mutta nehän voivat loppujen lopuksi olla jotain, minkä tiede pystyy selittämään.

Enneunia näen jonkin verran. Usein aivan arkisista asioista ja ne lähinnä huvittavat. Joskus merkittävistä asioista kuten siitä, miten monta lasta saan ja mitä sukupuolta (tämä toteutui). Mulla on lapsesta asti ollut voimakkaita deja vu -kokemuksia, mutta senhän tiede on jo selittänyt.

Eipä nyt tule mieleeni muuta. Olen aika "henkinen" ihminen: uskon mm. uudelleensyntymään ja kohtaloon (en kuitenkaan ole aivan fatalisti). Sen ymmärtäminen, että elämän suuret tapahtumat on jo ennalta päätetty, auttaa ymmärtämään ihmiskohtaloita - myös omaa. Ihmiset ympärillä ovat tärkeämpiä kuin maallinen mammona. Se auttaa jaksamaan materiakeskeisessä (ja melko itsekeskeisessä) maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin tieteellisesti selitetty jonkin aikaa sitten.

Mitään yliluonnollista/jumalia ei siis -ylläri!- edelleenkään ole olemassa.

Vierailija
24/37 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokin aivojen osa nukahtaa ennen toista ja saa aikaan hallusinaation. Minulla ennen nukahtamista monesti tunne, että pyörin painottomana ilmassa. En kuitenkaan "näe" huonetta siitä näkökulmasta, aistituntemus vain.

Vierailija
25/37 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ihminen tuntee putoavansa tai kaatuvansa juuri, kun on nukahtamassa. Keho yrittää "korjata" tilannetta nytkähtämällä ja tuohon säpsähdykseen usein ihminen herää. Itsellä noin käy helposti, jos on nukkumaan mennessä todellä väsynyt tai kun nukahtaa päiväunille (silloinkin yleensä todella väsyneenä).

Vierailija
26/37 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole _mitään_ muistikuvia siitä, miten jäljet mun ihooni ovat tulleet. Pari kertaa olen nähnyt selittämättömiä valoilmiöitä, mutta nehän voivat loppujen lopuksi olla jotain, minkä tiede pystyy selittämään.

Enneunia näen jonkin verran. Usein aivan arkisista asioista ja ne lähinnä huvittavat. Joskus merkittävistä asioista kuten siitä, miten monta lasta saan ja mitä sukupuolta (tämä toteutui). Mulla on lapsesta asti ollut voimakkaita deja vu -kokemuksia, mutta senhän tiede on jo selittänyt.

Eipä nyt tule mieleeni muuta. Olen aika "henkinen" ihminen: uskon mm. uudelleensyntymään ja kohtaloon (en kuitenkaan ole aivan fatalisti). Sen ymmärtäminen, että elämän suuret tapahtumat on jo ennalta päätetty, auttaa ymmärtämään ihmiskohtaloita - myös omaa. Ihmiset ympärillä ovat tärkeämpiä kuin maallinen mammona. Se auttaa jaksamaan materiakeskeisessä (ja melko itsekeskeisessä) maailmassa.

elämästä,samoja kokemuksia myös mulla:)

t.se kellä oli kolmio

Vierailija
27/37 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästä,samoja kokemuksia myös mulla:)

Mulle tuli eilen illalla tosi levollinen mieli, kun kuulin, että "meitä" on muitakin. :-) Kirjallisuudessa on kerran tullut vastaa, että jollekin on käteen ilmestynyt harmaa kolmio (joka sittemmin häipyi - toisin kuin omani). Lisäksi netissä surffaamalla on tullut vastaa yksi tapaus, jossa vastaava kolmio on ilmestynyt otsaan hiusrajaan. Nyt tuota mun kolmio-kohtaa on särkenyt eilisillasta asti. Saattaa olla psykosomaattista... ;-D Kuten huomaat, olen toisaalta aika rationaalinen ihminen, vaikka pakko mun on uskoa näihin "henkimaailman" juttuihin myös.

t.se kellä oli kolmio

Vierailija
28/37 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun muistelen,niin olen ollut muutaman kerran tajuttomana juuri niihin kolmion ilmestymisaikoihin siten etten itse muista mitään,ja olen herännyt muualla.Olen ollut kyllä toisella kertaa aika sekaisin,ja heräsinkin sairaalasta,mutta outoa oli se etten ihmetellyt miksi siellä olin vaikken muista mitään.Kolmio oli sellainen tummahko jälki,ihan kuin maksaläiskä mutten tiedä voiko maksaläiskät kadota myöhemmin.

Ja uskon sieluun koska olen sen omin korvin kuullut ja nähnytkin,ja onpa kiva todella kun meitä on muitakin.Googletin eilen huvikseni sieppausjälkiä,ja niitä näkyy olevan muillakin ja nimenomaan kolmioita.Vähän spookyä.

Vierailija
29/37 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
30/37 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen merkitys näillä jäljillä on..? Sen jälkeen, kun kolmio ilmestyi ja kerran oli paljon takareidessä jälkiä, en ole huomannut mitään uutta. Ja tästä kaikesta on 15 vuotta ja kauemminkin. Kerran näin ufo-unen ja seuraavana päivänä mediassa kerrottiin läheiselle uimarannalle ilmestyneistä kuopista. Elän tavallista lapseperheen elämää, enkä arjen keskellä paljon ehdi näitä juttuja miettiä. Olen joskus lukenut, että kontaktihenkilöksi ei sovi, jos pelkää liikaa. Ehkä mä pelkäsin liikaa, eikä muhun enää olla oltu yhteydessä?! Juttelin kerran Rauni-Leena Luukanen-Kilde kanssa ja hän oli sitä mieltä, että voisin olla kontaktihenkilö. Rauni-Leena on sittemmin kyllä "seonnut", itse en todellakaan usko, että sikapiikin kautta meihin olisi istutettu mikrosiru tms. :-D Mutta miksi "kiusata" ihmisiä ja ilmeisesti tehdä jotain kokeita meillä ilman mitään tarkoitusta? Tai ainakaan kertomatta meille siitä? En ymmärrä...

Vierailija
31/37 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihhuleita täällä!

Kaltaistenne vuoksi pidän ovia lukossa, olette sairaita.

Vierailija
32/37 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
33/37 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
34/37 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain neurobiologian hetkellistä häikkää siinä varmaan on taustalla, kyllähän tietyt päihteetkin helpostikin aiheuttaa niitä ruumista irtaantumisen kokemuksia; esim. just että näkee ittensä vaikkei itse "ole ruumiissaan", tai ettei voi vaikka kontrolloida omia ruumiinosiaan, koska ne "toimivat itsestään"..

Vierailija
35/37 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku löysi vanhan ketjun, johon itsekin kirjoitin. Lisää kokemuksia?!?

Vierailija
36/37 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään tuollaisen kolmion, josta aiemmissa viesteissä oli puhetta, erään nuoren naisen olkapäässä. Eikä taatusti ollut mikään tatska.

Vierailija
37/37 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi