Miten pääsee mainostamaan fiktiivistä omakustannekirjaa Poliisi-TV:hen ja ajankohtaisohjelmiin?
Ajattelin ruveta kirjoittamaan tosielämän tapahtumiin perustuvaa fiktiivistä omakustannekirjaa.
Miten minun pitäisi toimia, että pääsisin mainostamaan projektiani esim. Poliisi-TV:ssä, MTV3 45 minuutissa, Ylen uutisissa ja Radio Suomessa? Eikös noilla kanavilla ole tapana antaa mainosaikaa tällaisiin projekteihin, kun minusta asiani on tärkeä?
Kommentit (3)
Saria raiskasi ja kidutti hänen isänsä ja veljensä, sitä jatkui koko lapsuuden. Tämä on tärkeää tuoda ihmisten tietoon. Vaikka Sari olisi fiktiota niin näin on käynyt. Sari kesti ääneti kidutukset ja raiskaukset, mutta lopulta viime syksynä se kaikki oli liikaa hänelle. Jatkuu blogissa www.sarieijaksanut.fi
tilinumero avustuksille on 5555555-8888888. :-/
tukemaan Sarin omaisia ja ajamaan tätä asiaa. Voisimme esim. tarjoutua puhumaan ajankohtaisohjelmiin. Myös fiktiivisten päiväkirjojen kirjoittaminen varmaan onnistuisi yhteistyönä ja sitten voisimme julkaista niistä kuvia. Kun asian taakse saataisiin tarpeeksi julkkiksia ja tukijoita, voisimme perustaa yhdistyksen ja kerätä jäsenmaksuja. Ja sitten voisi vaikka kirjoitaa kirjankin...
Kuka lähtee mukaan?
Menee hivenen uskottavuus toimittajilta, ajankohtaisohjelmien tekijöiltä ja etenkin Poliisi-TV:ltä.
Että likka on päässyt sinne syöttämään soopaansa ja nyt saa (tai yrittää ainakin) jutun näyttämään siltä, että toimittajat ovat ihan itse keksineet, että kyse olisi todellisesta Vantaalla asuneesta koulukiusatusta ja itsemurhan tehneestä Elisasta ja tämän vanhemmista, kun Minttis on itse kuitenkin koko ajan korostanut, että kyse on fiktiivisestä tarinasta... Eikä Elisa ehkä kuollutkaan ainakaan ilmoitettuna päivänä eikä ollutkaan Vantaalta eivätkä vanhemmat "halua" vahvistaa yhtään mitään...
Kuinkahan moni muu harrastekirjailija on tosiaan päässyt esittelemään fiktiivistä omakustanneprojektiaan ajankohtaisohjelmiin?