Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö vaan jäädä suosiolla kesälomalle työnhausta??

Vierailija
09.07.2012 |

Käyn monta kertaa päivässä katsomassa työpaikat työkkärin sivuilta, sekä eri firmojen omilta nettisivuilta. Laitan hakemuksia harva se päivä ja pidän silmät ja korvat auki kaiken varalta.

Mitään ei ole kuulunut mistään ja mietinkin että annanko olla ainakin elokuuhun asti? Tää on loppujen lopuksi aika stressaavaa, kun hakee ja hakee ja joka kerta kun puhelin soi niin toivo nousee, että olisko se sittenkin joku kiinnostunut työnantaja.

Mut mitä jos se "mun" duuni tulee tarjolle just sillon ku aion vähän relata, niin missaan sen ja taas kauhea stressi ja haku päällä.

Mitäs te muut työttömät, nautitteko kesästä ilman työnhakuhuolia??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vain kerran päivässä sivuilla. Mieti onko joku tietty termi mikä sinulle sopivissa ilmoituksissa esiintyy ja tee siitä hakuvahti. Näin saat ne paikat s-postiin ja lopuista ei tarvitse välittää, ne katsot sitten netistä, sen kerran päivässä!

Onko hakemuksesi ja CV:si varmasti kunnossa jos tulosta ei synnny? Haetko varmasti oikeita paikkoja?

Minä olen tänä vuonna joutunut hakemaan kahteen kertaan töitä koska ensiksi saamani paikka oli jotain ihan muuta kuin olin hakenut joten työnhakua piti heti jatkaa. Nyt olen keälomalla ja sen jälkeen aloitan uudessa paikassa. Vaikka sekin osoittautuisi huonoksi, on minulla ainakin nyt rauha työnhausta...

Toinen hakukierros oli tuottoisampi, kun parantelin CV:tä, profiloin hakuni tarkemmin ja esitin kaikissa hakemuksissa palkkatoiveen, mikä oli korkeampi ja osuvampi kuin ekalla kierroksella edes kehtasin pyytää. Lähdin alipalkatusta hommasta nääs. Paria lukuun ottamatta pääsin kaikista hauista haastatteluun!

Onnea matkaan sinullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi