Lomailu on ihanaa :)
Ei tarvitse tehdä mitään ja saa nauttia elämästä. Nyt istuskelen terassilla nautiskellen juustoista ja viinistä, kippis sille!
Kommentit (7)
Ihanaa!
Olen kaiken kukkuraksi laihduttanut 12kg kesäksi ja ihanaa olla kerrankin shortseissa ja kevyessä topissa.
Nukun pitkään, luen kirjoja, lapset ovat mummin kanssa tukholmassa ja huomenna kyllä taas takas kotona, mutta ihanaa laiskottelua.
Mansikka daiquiri kädessä ja mies tuo kohta sushia.
Itse istun valkkarilasin kanssa terdellä. Nuorin lapsi leikkii tuossa vanhimman kanssa ja mies pesee talon toisella puolella autoja. Aurinko paistaa ja on lämmintä ja mukavaa :-)
On aikaa ja voimia tehdä mitä haluaa, tai olla tekemättä mitään jos siltä tuntuu.
Mulla on loma puolessa välissä, ja harmikseni huomaan tässä asiassa alkavani jo panikoida sitä, että kohta loma on ohi :/ tähän saakka mennyt puolet lomasta yhdessä hujauksessa, en kestä ajatusta että loppulomakin menee yhtä nopeasti..!
(pessimisti mikä pessimisti...)
ap
Just tultiin mökiltä, likaisia vaatteita mieletön kasa kodinhoitohuoneen lattialla, pyykkikone päällä. Väsyttää rankka ajomatka (6,5h). Kotona pölyistä eikä mitään ruokaa. Väsäsin sitten sellaista outoa jämäpizzaa. Huh, miten arkista!
Huomenna pitäisi pestä pyykkiä, siivota, järjestää lastenhuoneiden lelut ja lasten vaatteet ajan tasalle (rikkinäiset, pienet ja vanhat pois) sekä siivota vaatehuone, joka on kuin pommin jäljiltä. Tämän jälkeen voisi aloittaa ikkunanpesun, puutarhatyöt ja parvekkeen siivouksen...
Jos tuon kaiken saan tehtyä, on loma jo ohi, joten tietenkään en tee ja poden huonoa omatuntoa kaiken aikaa. Nautinnosta ei tietoakaan. Kohta pitäisi sitten hmyssä suin aloittaa työt.
Aloita ns. pakollisista hommista jo keväällä ja koko syksykin on aikaa.
2 vuotta tahattomalla "lomalla" ja nyt ollut töissä alkuvuodesta. Aivan mahtavaa! Kyllä on mieli virkeänä kun haasteita riittää ja saa käyttää aivojaan! Aamuheräämisistä en tosin ole koskaan pitänyt, mutta voi jee kun on kiva kun on saanut päivän tehdä töitä! Eikä enää tarvi venyttää joka senttiä!
Mukavaa lomaa teille kaikille lomalaisille! Ehkä minäkin sitten ensi kesänä olen palkallisella lomalla :)
Minä nautin eilen juoksulenkistä sateessa teinin kanssa. Elämän pieniä nautintoja (joista syntyy parhaita muistoja)