voiko häihin mennä mustassa mekossa?
jos laitan olkapäilleni jonkun värillisen huivin. en käytä muuta väriä kuin mustaa joten hankalaksi menee. vanha 48 vee nainne olen
Kommentit (25)
Itsestäni ainakin tuntuu että olisin tullut hautajaisiin jos naisväki pukeutuu häissä mustaan.
No ei se ole etiketin mukaista eikä näytä valokuvissa kivalta. Jos haluat ehdottomasti, niin just joku värikäs huivi ja laukku jne. Ja suosittelen kysymään etukäteen morsiamelta. Ei tietenkään kukaan häissä kehtaa sanoa päin naamaa, että vieras on sitten hautajaisvaatteisiin sonnustautunut. Silti sitä voi moni miettiä...
Meidän häissä oli pari nuorta neitoa pukeutuneena mustaan mekkoon. Ei se juhlaa haittaa, mutta tietysti visuaalisesti musta erottuu painavana värien keskeltä, varsinkin kesän värikylläisyydessä. Muokkasin hieman häävalokuviin heidän asuihinsa sävytaittoa, ja kas, näytti hyvältä ja kepeältä. :) Vanhemmalle polvelle etiketit voivat olla aika isokin juttu.
mutta itse olen aina kuitenkin päätynyt johonkin muuhun.. Musta vaan on niin musta. Mutta toisaalta jos on vaikka vaaleat hiukset ja ehkä asusteissa jotain muutakin väriä, niin ei näytä niin synkältä (itse olen tumma).