Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan Tero = Minttis

Vierailija
09.07.2012 |

Täällä kirjoitteleva Tero on Minttis itse.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että netti on pullollaan kaikennäköisiä huijauksia.

Vaan me emme kuitenkaan ole tässä sinällään muuta kuin keskustelua herätetty. Joten kiinnostaisi tietää, ketä se vahingoittaisi, jos tässä olisi kyse jostain sellaisesta. Mutta sinällään, kun tässä ei ole.

Tero


Oletko Tero sinällään myös tuo vaaleahiuksinen nainen, joka Minttistä vainoaa?

jossainnnnnnnnnnnn.vuodatus?

Vierailija
22/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä Tero on provoilija, joka yrittää tahallaan esittää olevansa naamioitunut Minttis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä Tero on provoilija, joka yrittää tahallaan esittää olevansa naamioitunut Minttis.

Tero ei provoile! Tero on oikeasti olemassa! Kiusaajat väittävät toisin!

Vierailija
24/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Minttis. Miks tääl jaksetaan miettii tätä juttuu, palsta-sherlokit taas asial. Nähtiin eilen just Teron kaa. Oltiin. Juteltii. Sinällään en ihmettele, että jotku vaa jaksaa jauhaa tätä koska ei tunne teroo tai mut miks? Oi miks? Vaan kun ei voi tajuu pieni ihminen miten asiat on menny.

Vierailija
25/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ollutkaan mikään Tero-erikoistero kun sukupuoliyhdynnät oli kokonaan puuttuvat. heitin Teron mäelle ja nyt saan säännöllisesti tyydyttäviä yhdyntöjä.



Ei kiitos teron.

Vierailija
26/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä Tero on provoilija, joka yrittää tahallaan esittää olevansa naamioitunut Minttis.

Musta tuntuu, että Minttis yrittää nyt tahallaan esittää Teron provolijana ja saada Teron näyttämään feikiltä, vaikka todellisuudessa Minttis on Tero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

E voi muuta sanoa.

Vierailija
28/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Minttis. Miks tääl jaksetaan miettii tätä juttuu, palsta-sherlokit taas asial. Nähtiin eilen just Teron kaa. Oltiin. Juteltii. Sinällään en ihmettele, että jotku vaa jaksaa jauhaa tätä koska ei tunne teroo tai mut miks? Oi miks? Vaan kun ei voi tajuu pieni ihminen miten asiat on menny.


Onko asialla joku kielitieteilijä, joka on ottanut kaikki minttis-maneerit käyttöön?

Siis: yhden sanan lauseet, kömpelö puhekieli, vaan-sana lauseen alussa, sinällään, eteenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä Tero on provoilija, joka yrittää tahallaan esittää olevansa naamioitunut Minttis.

Musta tuntuu, että Minttis yrittää nyt tahallaan esittää Teron provolijana ja saada Teron näyttämään feikiltä, vaikka todellisuudessa Minttis on Tero.

Vierailija
30/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut missäs se oikea Tero on, joka ei kirjoita ihan noin. Siis sinällään, eteenkin jne.



Terohan hilluu täällä palstalla kaikissa Minttis-ketjuissa. Tero=Minttiksen mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihania

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi