Missä olit kun viimeksi jonossa joku etuili?
Kommentit (41)
kun vanhempi rouva kiilasi ohitseni, vuoronumerosysteemistä huolimatta. Onneksi ei ollut pitkä asiointi, painoin villaisella.
Ihan törkeästi joku keski-ikäinen muija vaan kiilasi mun eteen.
Vanhahko nainen kiilasi törkeästi eteen. Sanoin kovaan ääneen että on se perkele kun eläkeläisellä on noin kiire ettei jonottaa kerkiä!
Terveisiä vaan kurppa jos luet tätä!
ei minua, vaan jotain naista, nuorehko mies. Nainen ilmoitti hänelle , että oli kyllä minun vuoroni, jolloin mies peruutti kiltisti autonsa pois.
Sellainen haiseva punaniska-isä lapsineen kiilasi.
joku keski-ikäinen ulkomaalainen ukko etuili pokkana...
musut kiilas. En uskaltanut avata suutani, koska olisin voinu saada morasta.
Tämä tapahtui ihan kaupassa. Yritti jonottaa sivusta muun porukan ohitse, mutta sai palautetta ja luikki hännille.
Vanha nainen ohitti kylmästi lihatiskillä viime viikolla.
joku yläluokkainen (tai ainakin siltä yritti näyttää :D) nainen katsoi etuoikeudekseen ohittaa pitkän jonon, koska HÄNEN pakettinsa oli ehdittävä tämän päivän kuljetuksiin :D
alkoholisti/narkomaani/teini/mt-ongelmainen etuili.
t. 7 tuhatta.
t. 7 tuhatta.
joku häikäilemättomästi kiilasi eteen, myyjä onneksi ei suostunut palvelemaan vaan sanoi kohteliaasti, että antteksi, ei ole sinun vuoro vaan tämän naisen joka on jonottanut
olin otettu :)
t. 7 tuhatta.
Oli ensin toisen jonon hännillä kun näki että myyjä räpeltää kolmatta kassaa. Kaikki odottelivat että saako tuon kassan auki. Tämä mies paineli jonosta sille kassalle, johon myyjä ilmoitti että ei ole avaamassa sitä kassaa =)
Ei kun takaisin johon hännille.
Ja miksi en olisi? Olen laittanut lapsiprojektiin aikaa ja rahaa todella paljon, kun monet taas raskautuvat tilaneessa johon ei vauvat kuulu.
t. 7 tuhatta.
yrittivät etuilla ja usein siinä onnistuivatkin. Aamiaisella, respassa ihan missä vaan. On turhaa varmaan mainita että tämä kansa tuli tuolta idästä päin.
ihan helkutisti se, että jos esimerkiksi kaupassa on yksi pitkä jono. Sitten tulee toinen kassa auttamaan ja tämän yhden jonon häntäpäästä joku juoksee sille avautuvalle kassalle. Se on niin raivostuttavaa, mutta en ole ikinä kehdannut sanoa mitään. Yritän kyllä luoda murhaavia katseita.
Minun mielestäni olisi kohteliasta odottaa, että toisen jonon etupäästä siirtyisi porukkaa avautuvalle kassalle. Jos ei siirry, niin sitten anti mennä.
Kahdessakin paikassa, pyöräliike ja urheilukauppa. Aikuinen ihminen etuili.
keski-ikäinen nainen. Pokkana kiilasi poikani eteen joka oli komantena vuorossa ja jonoa varmaan lähemmäs 20 ihmistä.
Sanoin pari valittua sanaa naiselle joka jäi urveltamaan. Käskin suksia muualle urveltamaan.
kiilata apteekin kassalla. Oikein röyhkeästi käveli suoraan eteen.