Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen, jolla on hyvä itsetunto, ärsyttää sinua?

Vierailija
09.07.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ärsytä, koska he hyväitsetuntoisina osaavat kohdella toisia huomioivasti ja heidän kanssaan tulee kivasti toimeen.

Joskus kuitenkin joku hyväitsetuntoinen muistuttaa minua omasta huonommasta kotitaustastani eli siitä, että ei kannustettu ja tuettu kotona ja koen että voi olla suuri kuilu sen vuoksi sen hyväitsetuntoisen kanssa.

Vierailija
2/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää huonolla itsetunnolla varustetut, jotka esittää hyväitsetuntoista. Kyllä se kuulkaa näkyy läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää huonolla itsetunnolla varustetut, jotka esittää hyväitsetuntoista. Kyllä se kuulkaa näkyy läpi.

"Hyväitsetuntoiset oikeassaolijat.":)

Vierailija
4/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyväitsetuntoiset oikeassaolijat.":)

Ihmiset, joilla on hyvä itsetunto, osaavat myös joskus olla hiljaa, välillä niellä omat mielipiteensä jne.

Vierailija
5/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoitsetuntoinen, joka esittää hyväitsetuntoista ja mollaa toista huonoitsetuntoista. Ollaan olevinaan parempia vaikka ihan samanlaisia ollaankin. Tätä on nähty.

Vierailija
6/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse ei ole saanut olla tietäväinen ja vähän epäkypsä besserwisser, vaan vanhemmilla on ollut tapana näpäyttää, nöyryyttää tai häpäistä lasta, niin sitten ei aikuisena pysty sietämään tuollaista ilman aggrssioita.

Eikös tuollaiselle kaikkitietävälle voi vain hymyillä? Kyllä elämä opettaa, jos on tarpeen.

Vierailija
7/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi sukulainen joka on tosi hyväitsetuntoinen ja on menestynyt elämässään kaikilla aloilla loistavasti paljolti juuri itsetuntonsa ansiosta, siinä missä minä tarvon vaikeuksista toisiin vaikka lähtökohdat olisi jopa paremmat. Mutta kun sitä aina epäilee ettei osaa, ei pysty, enhän minä, niin mistään ei tule mitään. Kyllähän se harmittaa katsoa toista joka on "synnyinlahjana" saanut kyvyn pärjätä missä vaan.

Vierailija
8/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin yleensä tosi epävarma itsestään. Fb-kamuni jatkuvasti kehuu ulkonäköään, rautaista itsetuntoaan, sitä, kuinka hänen peräänsä katsotaan ja vihellellään, kuinka on kaunis ja haluttu ja kuinka itsetunto on kohdallaan. Minusta tuo kielii kyllä ihan päinvastoin mitä suurimmasta epävarmuudesta. Hyväitsetuntoisen ei tarvitse tehdä suurta numeroa omasta erinomaisuudestaan.

Vierailija
9/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväitsetuntoisen kanssa tulee hyvin toimeen, mutta juuri nämä hyväitsetuntoista esittävät huonoitsetuntoiset on ahdistavinta seuraa.

Ei siinäkään mitään, jos ne vaan besserwisseröi ja vaikuttaa idooteilta, mutta monesti nämä esittäjät antavat ymmärtää, että tykkäävät kaikista ihmisistä ja kaikki on yhtä hyviä jne, mutta oikeasti arvostelevat päässään muita vaikka kuinka pienistä virheistä- nimenomaan koska eivät kestä itsessään näitä samoja virheitä, mikä johtuu siitä huonosta itsetunnosta.

Siitä tulee sitten omituinen valheellinen olo heidän seurassaan kun kaikesta ystävällisyydestä jne huolimatta vaistoaa että mielessään se saattaa miettiä muista vaikka mitä paskaa.

Vierailija
10/10 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää nimen omaan ne huonolla itsetunnolla varustetut piipertäjät, joiden koko olemus huokuu anteeksipyytelyä kaikilta läsnäolijoilta.