Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojelullinen asia? Jehovan todistajat manipuloivat lapsiaan uudella tavalla:

Vierailija
09.07.2012 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin JT-lahkoa arvostelevanakin löysin kyllä noista vidoista hyvätkin puolet. Onko vanhempien ohjeiden noudattaminen mielestäsi paha asia?

Vierailija
2/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin JT-lahkoa arvostelevanakin löysin kyllä noista vidoista hyvätkin puolet. Onko vanhempien ohjeiden noudattaminen mielestäsi paha asia?

ehkäpä niillä sossuntädeillä olis oikeestikin perheitä tutkittavana, jossa lapsia kohdellaan todella huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo video mitään muuta. Mieletöntä psyykkausta joka on päivittäistä.

Vierailija
4/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lastensuojelu? Minkä helvetin takia sitä lastensuojelua pitää sotkea joka asiaan? Ei poliisivaltio, vaan sossuvaltio, kiva!

Vierailija
5/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusissa kansissa vain. Et saa tästä millään lastensuojelujuttua.

Vierailija
6/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(esim. videolla tapahtuva Saatanalla ja muilla henkiolennoilla pelottelu) on todella vaarallista lapsen psyykelle. Asiasta pitää puhua laajemmin ja säätää lakeja uudelleen.

Ap

Vierailija
7/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyshäiriöt lisääntyvät suorastaan räjähdysmäisesti, koska kaikki erilaisuus tuomitaan "häiriintyneisyydeksi". Vanhemmilla ei ole valtaa, mutta vastuu on silti kovempi kuin koskaan. Nuoret aivopestään vanhempiaan vastaan, elleivät he täytä kukkahattutätien asettamia normeja.

Vierailija
8/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne nyt uskoo tuolleen niin se on niiden mielestä oikein. en näe siinä mitään väärää.joka uskonnossa on jotain mistä toiset voisi nipottaa. antakaa toisten elää oman uskonsa mukaan. ei kai se nyt muita haittaa.

voitte antaa omien lastenne juosta minihameissa ja pippelit seisten jo 12-vuotiaina nakkiksella mutta ei kaikki sitä halua. kasvattakaa omannne miten haluatte.

Vierailija
9/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne nyt uskoo tuolleen niin se on niiden mielestä oikein. en näe siinä mitään väärää.joka uskonnossa on jotain mistä toiset voisi nipottaa. antakaa toisten elää oman uskonsa mukaan. ei kai se nyt muita haittaa.

voitte antaa omien lastenne juosta minihameissa ja pippelit seisten jo 12-vuotiaina nakkiksella mutta ei kaikki sitä halua. kasvattakaa omannne miten haluatte.

ei elämä ole mustavalkoista.

Itse JT-perheessä kasvaneena koin pahoja pelkotiloja ja ahdistusta Harmagedonista ja Jumalan vihasta, näitä pelkoja ollut aikuisuuteen asti.

En oppinut oikealla tavalla uskomaan, usko ei vapauttanut vaan ahdisti. Siitä oli vaikea irtaantua. Jollain tavalla olen rikki tästä johtuen lopun elämääni.

Vierailija
10/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin usko Jumalaan on parasta mitä elämässä on. Suurin apu ja turva, että täällä jaksaa.

Itse JT-perheessä kasvaneena koin pahoja pelkotiloja ja ahdistusta Harmagedonista ja Jumalan vihasta, näitä pelkoja ollut aikuisuuteen asti.

En oppinut oikealla tavalla uskomaan, usko ei vapauttanut vaan ahdisti. Siitä oli vaikea irtaantua. Jollain tavalla olen rikki tästä johtuen lopun elämääni.

Vierailija
12/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://veljesseura.org/foorumi/viewforum.php?f=1&sid=cae6b81665d78b40fe…

monenlaista tarinaa aikuisten kertomana kokemuksistaan jt-uskonnossa. En ole kirjoittanut omaani. Luen palstaa mutten kirjoita sinne.

Siellä käy kommentoimassa muutama nykyinen todistaja, osa heistä elää kaksoiselämää.

ex-jt

Vierailija
13/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ilman pelkoa. Muslimimaissa asiat on toisin, siellä ei voi valita monestikaan. Täällä pitäisi voida. Ap

joillekin usko Jumalaan on parasta mitä elämässä on. Suurin apu ja turva, että täällä jaksaa.

Vierailija
14/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

mä oon kans kasvanut myös jt perheessä, eikä mulle ole uskonto aiheuttanut mitään pelkotiloja. Turvallisen, kivan lapsuuden olen viettänyt. Vaikka itse valitsinkin toisin, mut silti hyväksytään täysin vanhempieni puolesta.

Vierailija
15/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(esim. videolla tapahtuva Saatanalla ja muilla henkiolennoilla pelottelu) on todella vaarallista lapsen psyykelle. Asiasta pitää puhua laajemmin ja säätää lakeja uudelleen.

Meillä oli tällaista pelottelua päivittäin peruskoulun alaluokilla, koska opettaja oli himouskis. Ja kyllä siitä todellakin traumat jäi, mutta opettaja sai jatkaa eläkeikään asti lasten pelottelua.

Vierailija
16/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ilmeisen herkkä lapsi ja siksi reagoin erittäin voimakkaasti. En ole ainoa laatuani.

Lapset kuuntelee samat asiat kuin vanhemmat kokouksissa ja ei niistä paljon ymmärrä. Lisäksi se että opetetaan että tulee sietää vainoa Jeesuksen ja Jumalan nimen tähden johtaa siihen etteivät lapse kerro kotonaan koulukiusaamisesta.

Lapsi jää yksin. Ei saa tarvitsemaansa turvaa aikuisilta kun ei osaa kertoa tuntemuksiaan. Opettajat voivat vieroksua samoin muut lapset kun tavat ovat kovin poikkeavat valtaväestöstä.

En edelleenkään kiellä Jumalan olemassaoloa.

Vierailija
17/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa olet välttänyt pahimman. Muutoin sulla on käynyt mieletön tuuri.

[

mä oon kans kasvanut myös jt perheessä, eikä mulle ole uskonto aiheuttanut mitään pelkotiloja. Turvallisen, kivan lapsuuden olen viettänyt. Vaikka itse valitsinkin toisin, mut silti hyväksytään täysin vanhempieni puolesta.

Vierailija
18/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lastensuojelu pitää valjastaa ihan joka asiaan ja paikaan ja nimenomaan uskovaisten perheeseen, niin sitten voisi sossutädit alkaa tarkkaila asiakkainaan muslimiperheitä. Siellä sitä vasta kasvatetaankin tosi tiukkaan islamilaisuuteen, on hunnut, kaavut, alkeellisen vanhanaikaiset ja alisteiset asenteet. Kaikki lapset pitäisi huostaanottaa, jotta vältettäisi niin tyttöjen kuin poikienkin ympärileikkaus. Sitä tapahtuu niin monessa, vaikkei siitä videokuvaa olekaan laittaa.

Toinen ryhmä on vapaa-ajattelijat ja ateistit, jotka ovat hyvin ahdaskatseisia ja kasvattavat lapsensa siihen, että uskonnot ovat pahasta, ja jumalaa ei ole, eli aivopeseävät lapsensa omaan maailmankatsomukseensa sen sijaan että antaisivat lapsensa itse päättää mitä mieltä on.

Samoin kasvisruokavaliota noudattavat perheet: lapsi itse ei saa päättää, syökö lihaa vai ei, vaan on perheensä manipuloitavana ja aivopestävänä.

Ja näitähän on, lista voisi olla loputon. Soitetaan vaan sossuun jokaisesta, joka toimii eri tavalla kuin minä itse !!

Vierailija
19/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lastensuojelu? Minkä helvetin takia sitä lastensuojelua pitää sotkea joka asiaan? Ei poliisivaltio, vaan sossuvaltio, kiva!

Suomi on jo sossuvaltio. lastens.ilmoituksia on tosi helppo tehdä . ja niitä tehdään.

Vierailija
20/20 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi tehdä ls-ilmoituksen, lestat ensimmäisinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi