Mikä siinä on kun ihmiset tuntuu häpeevän
Lidlissä käyntiä? naapurin papan kanssa oli puhetta ja hän(kin) sanoi, en käy koskaan. Ja just eilen näin hänet siellä. Oli Sittarin muovikassi mukana ja siihen laittoi ostokset
Huvittavaa! mikä häpeä se on myöntää
On paljon sellaisia tuotteita joita ei muualta saa, mehut, jugurtit, makkarat, jätskit
Hyvä peruskauppa ja HALPA
Kommentit (12)
Kuten työntekijöiden oikeuksien polkemista.
Niin kauan kuin vaan voin, koetan olla tukematta ihmisten riistoa.
me käydään ihan pystypäin kerta viikkoon :) Mitä noloa siinä..en ymmärrä
en ole kuullut kenenkään häpeävän. Minä käyn silloin tällöin, kun sieltä saa niitä ruokia, mitä keski-euroopassa asuessamme käytimme.
Kuten työntekijöiden oikeuksien polkemista.
Niin kauan kuin vaan voin, koetan olla tukematta ihmisten riistoa.
Noudattavat kyllä Suomessa kaupan alan sopimusta.
kauppoja. Mun mielestä Lidl on Alepaaki kämäsempi kauppa ja sen näkee kyllä ihmisistäkin. Yhden kerran olen käynyt ja toista kertaa ei tule.
kun kerran oli eri firman muovipussikin, eli Lidlin pusseja ei pyöri kotona...
Ehkä varsinkin vanhemmilla ihmisillä on jotain kansallisylpeyttä mukana, ja antipatiaa erityisesti saksalaisia kohtaan?
No jos Lidli on peruskauppa, niin mikä sitten on Prisma tai Cittari...
Lidl on Saksan suurimpia kauppaketjuja, levinnyt ympäri Eurooppaa ja siellä käyvät muissa(kin) maissa ihan tavalliset perheet. Enpä muista ulkomailla yhtään Prismaa tai Cittaria nähneeni...
ymmärrän hyvin naapurifirman muovipussin käyttämisen ;-) Itsekin yritän muistaa ottaa omat kassit mukaani tai sitten ostan niitä Lidlin paperipusseja.
prisman kassit ei kestä hetkeäkään. lidlissä myös niitä huonoja kasseja.
itse en häpeä lidlissä käyntiä vaan olen ylpeä siitä ja salaa nauran ihmisille ku käy prismoissa ja maksaa samoista tuotteista moninkertaisesti mut ei oo mun pussista pois!
ei tule turhaa roskaa ja jätettä kotiin ja on edullisempaa ostaa roskapussit erikseen (niihin käy ouhuempikin muovi, joka ei kuluta samalal tavalla öljyä valmistuksessa...)
sitä kun täällä av:lla kysellään jatkuvasti, että mitä kannattaa ostaa Lidlistä ja minkälainen kauppa se on. Kannattaiskohan ihan itse mennä katsomaan? Käsittämätöntä, että ihmiset tekee ihan hirveän asian jostain tavisruokakaupasta, niin kuin sinne meneminen olisi joku tapahtumakin.
Minä käyn ihan reilusti viikoittain. Enkä pakkaa ostoksia Stockan kassiin :) Täytyy olla aikamoinen pässi, jos pitää pelkän imagon takia maksaa ruokaostoksista enemmän.