HYI miten oksettavaa PMMP
Siellä oikein kunnon äitit
http://yle.fi/extrem/artikel/musiknoje/45011-PMMP-bjod-in-nakna-man
Kommentit (59)
Normaali ihmiset ei noin käyttäydy.
Ei naisten tai edes äitien tarvitse aina olla hillittyjä, kilttejä ja järkeviä. Antaa mennä vaan jos siltä tuntuu. Niin kuin laulavat: kannattaa kokeilla itsensä häpäisyä, siihen ei kuole, kokeilin oon vielä hengissä...
Nyt mullakin nousee pintaan uskomaton moraalinen närkästys. Miten ne KEHTAA?!? Alasti?!? Yök!!! Eihän nyt ÄITI-IHMINEN voi olla osallisena tuollaisessa, aivan järkyttävää!!! Mikseivät nekin tuommoisen pelleilyn sijaan paheksu, hauku ja tuomitse netissä muita ihmisiä, SE on äideille sopivaa käytöstä.
kaikkien tiukkapipoisten kukkahattutätienkin pitää seikkalla netissä, jos nuo kuvat ovat muka maailmanloppu. Kyllä siellä on hieman pahempaakin materiaalia tarjolla...
on mulle asia uus... Heh. Kukkikset hiljaa nyt!
ja äijät oli saunasta jäähyllä.
Mä en nyt yhtään tajua mikä tossa on kauheeta. Musta ihan PMMP -juttu, vai onko joku saanut tytöistä kovin hillityn ja rauhallisen kuvan joskus?
Hauskaa, hupaisaa, hillitöntä! Hyvä tytöt!
.. vois perus palstamammallekin tehdä hyvää edes kerran elämässään kokeilla, millaista on heittäytyä hetkeen ja hullutella ilman, että miettii mitä nyt MUUT ajattelee.
Löysätkää nyt sitä pipoa vähän. Tai ei, älkää löysätkökään. Tunnen itteni pykälän verran fiksummaks teidän tiukkisten keskellä.
vain ja ainoastaan äärettömän lapsellista touhua...kuka oikeasti nauraa tuollaisille? Joku teiniasteelle jäänyt kai?
Tytöt
Yhdentekevää mikä on epäoriginaalia
kaikki on lainattuu, pitäähän perinteit vaalia
Ihan sama virtaako Iijoki vai Ararat
pastissin pastissin pastissi ja lainaideat
En oo mikään perse, oon mieluummin persoona
jättäkää mut pois miss pop -kilpailuista
Terkut hiekkalaatikkojen reunoilta
tulkaa tekeen meidän kaa rakkauden hiekkakakkuja
Kun on saanu aina alottaa kaiken alusta
ei oo näkyny tyhjän paperin kauhua
Kaikki kel on sakset osaa leikata
jos mokaatte, kukaan ei muista sitä huomenna
Kannattaa kokeilla itsensä häpäisyä
siihen ei kuole, kokeilin, oon vielä hengissä
Tehkää ite kaikki ihan alusta
niin se on ajankuva päivänkuva hetkenkuva omakuva
Sua ei ole tehty kenenkään kylkiluusta
ei raudasta tai puusta
Miten tyttöjä tehdään
No ne on toisia aineita mistä tämmöset koostuu
Värikkäit palikoita rakentaa oma torni
kun juomakulttuuriperhe kasvattaa
Tehän ootte jo oikein
kun te ootte vaan just noin
Kaikki mitä te teette
ja se miten te ootte
Hunninko maailmankartalle
No näihä se on!
Jang ei ole mitään ilman jinnii
ei maailma oo mitään ilman naista
kehotanki joka pimuu ja mimmii
a-antakaa kuulua ja antakaa haista, joo
tääl ei sitä tarvitse anteeksi pyytää
millään tavoin ikinä ujostella, että
ootte täydellisiä noin
voitte tehdä ja mennä
nainen, sanon sulle: Uneksi, lennä!
Sä voit tehdä ja mennä
nainen, sanon sulle
hei mä sanon sulle: Uneksi, lennä!
ei raudasta tai puusta
Miten tyttöjä tehdään
ne kasvaa miten sattuu
kun marttyyrimadonna
ja pyhä virtahepo ne kasvattaa
Tehän ootte jo oikein
kun te ootte vaan just noin
Kaikki mitä te teette
ja se miten te ootte
Hunninko maailmankartalle
Pienempää, myöhään, vähemmän, puolet
ei raudasta tai puusta
Miten tyttöjä tehdään
ne kasvaa ihanaksi
ja pärjää pakon eessä
kun itsensä ne itse kasvattaa
Kieltämättä todella lapsellista...niin teiniä että!
Mutta mä oonkin aikuinen nainen, mulla on jakkupukuja, merkkilaukku ja oon aina laitettu niin vimosen päälle, ettän voi heilua ympäriinsä tuolla tavalla, koska muuten mun kampaus ja vaatteet menis aivan vinksin vonksin, ja saattaisin pudottaa Kannustaloni Riviera Maison -koriste-esineitä, ja sit kyllä itkettäis.
mä en kyllä kehtaisi eikä sillä ole mitään tekemistä mun äitiyteni kanssa. Noloa, lapsellista ja typerää. Mutta tämä kertoo sen ettei meillä suomalaisilla ole muuten hauskaa kuin viinalla ja munat vilkkuen. Juuri tämän takia usein olla naurunalainen kansa.
mulla ei ole jakkupukua eikä kampausta mutta silti pidän tuollaista vain äärettömän lapsellisena :D
vain ja ainoastaan äärettömän lapsellista touhua...kuka oikeasti nauraa tuollaisille? Joku teiniasteelle jäänyt kai?
joka ei ota sitä omaa aikuisuuttaan niin äärimmäisen vakavasti.
mulla ei ole jakkupukua eikä kampausta mutta silti pidän tuollaista vain äärettömän lapsellisena :D
hulluttelussa sitten jotain pahaa?
ja puolisot kans! Me suomalaiset kun ollaan niin hulvattoman hauska kansa kun uskalletaan poseerata pallit vilkkuen ja kännissä hih hih hiihhh....
mauttomuuden puolelle ja tuossa on menty...valitan. Vai onko oikeesti tosiaan jonkun mielestä noissa kuvissa jotain hauskaa? Naurattaa katsella läskien miesten sensuroituja palleja ja naisia jalat harallaan typerissä asennoissa? Hohhhoijaa...
mauttomuuden puolelle ja tuossa on menty...valitan. Vai onko oikeesti tosiaan jonkun mielestä noissa kuvissa jotain hauskaa? Naurattaa katsella läskien miesten sensuroituja palleja ja naisia jalat harallaan typerissä asennoissa? Hohhhoijaa...
naurata, mutta niistä välittyy semmoinen hauska festarifiilis.
Siellä oikein kunnon äitit
mitä kunnon isejä valtaosa poppareista on?
Ai niin mut tää oli taas tää et kyllähän nyt nainen on nainen ja häntä määrittää aina ja iänkaikkisesti äitiys.
kun katsoin noita kuvia vaikka tykkään kovasti hulluttelusta. Mun käsitys hauskasta ei ole kun aikuiset lihavat miehet heiluu perse ja munat paljaana ja vieressä aikuiset naiset irvistelevät...oikeasti mulle on kyllä ihan sama millaisissa kuvissa kukin poseeraa mutta en löydä noista kuvista mitään hauskaa.
t.Maiju
kokee tarvetta aina näytellä läskimahaansa ja pallejaan julkisesti? Minusta se on vain äärettömän säälittävää.
Alaston mies ei ole mitenkään kaunis, mutta onhan se huvittava :D :D