Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei juopot ja juntit RÄSÄNEN ON OIKEASSA!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin yhtyä tähän päätelmään; elo ilman viinaa on todella parempilaatuista kuin alkoholismin varjostama menneisyyteni.

Vierailija
2/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on pahempi kun humala ihmiselle, mutta siinä mielessä olen samaa mieltä että nuorille alkon tuputtaminen ei ole järkevää. Itse en ole kokenut humalaa koskaan ja kuitenkin olen tosi ulospäin suuntautunut ja hauskanpidossa aina mukana. On sääli että meidät ehdollistetaan puolipakolla juhlimaan vain kemiallisella kaavalla vain viikonloppuna tai lomalla. Me ei osata enää nauttia ajasta ilman alkoa tai spontaanisti.

Mut siis miksi pitää olla tervetuliaismaljoissa se pommac lapsille, taas ehdollistetaan kulttuuria joka vie samaan suuntaan, vaikka onkin hyvä tapa sinänsä. Lapsille on alkoholittomia drinkkejä jotta opittais tietyissä tilanteissa olemaan lasikädessä.

Mun täytyy vähän ihmetellä kyllä minkälaisessa valtion suojeluksessa alkoholi on suomesssa.

Päivi tarvis kunnon panon by the way

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on pahempi kun humala ihmiselle, mutta siinä mielessä olen samaa mieltä että nuorille alkon tuputtaminen ei ole järkevää.

Nimenomaan nuorille alkon tuputtaminen on järkevää, vanhempana ei ole sitten aikaa enää juopotella.

Ja eikö se niillekin, jotka retkahtavat vähän pitempään putkeen, ole parempi käsitellä tämä alko-ongelma jo nuorempana, ettei tule yllätyksiä sitten vanhempana.

Vierailija
4/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan tärkeämpääkin hommaa,kun kaikki mahdollinen alkoholiin liittyvän kieltäminen,rajoittaminen jne.,.

Tärkeämpää olisi miettiä esim miten auttaa hädässä olevia saamaan apua,ettei perhesurmia enää tulisi jne..mutta ei .. meidän uskovainen ministeri sen sijaan keskittyy alkoholiin.

Olisikohan aika vaihtaa ministeriä.

Vierailija
5/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsäsestä, enkä monista muista hänen aloitteistaan, mutta tämä on ihan hyvä. Alkoholi ei tosiaan ole ihmisen perustarve, ihan hyvä, että se on vähän kallista. Esim. Virossa lähes kaikki muu on kallista, paitsi viina, ja siellä miehet kuolevat viinaan nuorina.

Vierailija
6/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Virossa lähes kaikki muu on kallista, paitsi viina, ja siellä miehet kuolevat viinaan nuorina.

Mikä on sinänsä hyvä, sillä viinaan taipuvaiset geenit häipyvät ennen pitkää väestöstä.

Vierailija
7/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olimme siitä kummallisia tapauksia, että emme ryypänneet pitkin kyliä kuten muut teinit. Istuimme kotona lukemassa/kuuntelemassa musiikkia/pelaamassa erilaisia pelejä. Sitten taas kavereistamme 99% ryyppäsi ja sotki elämäänsä vahinkoraskauksien, huumeiden ym. kanssa. Osa jatkaa samalla polulla edelleen, vaikka ikää on kohta 30 vuotta...

Ne, jotka sekoilevat, matkustavat usein ns. halvan viinan maihin. Kotimaassa eivät juuri ryyppää baareissa, koska täällä on sikakallista. Jos alkoholiongelmasta tahdottaisiin eroon, tarvittaisiin viinakortit takaisin.

Vierailija
8/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä idea on kuitenkin hyvä ja osoittaa, että hänelläkin on paikkansa poliittisella kentällä. On myös virkistävää että poliitikko toimii loogisesti ja jonkun ohjenuoran mukaisesti. Hienoa Päivi!

Vierailija
9/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nähtiin vaaleissakin. ja tiedoksi, päivillä on mies (hyvä mies) ja varmaan saa pannakin.

Viina on suomessa todella typerä juttu, se on liian tärkeää, ehtona juhlinnalle. Olin häissä joissa ei juotu yhtään ja oli aivan ihanat häät, siis niin ihanat, lämpimät ja hauskat.

Jumala on pahempi kun humala ihmiselle, mutta siinä mielessä olen samaa mieltä että nuorille alkon tuputtaminen ei ole järkevää. Itse en ole kokenut humalaa koskaan ja kuitenkin olen tosi ulospäin suuntautunut ja hauskanpidossa aina mukana. On sääli että meidät ehdollistetaan puolipakolla juhlimaan vain kemiallisella kaavalla vain viikonloppuna tai lomalla. Me ei osata enää nauttia ajasta ilman alkoa tai spontaanisti.

Mut siis miksi pitää olla tervetuliaismaljoissa se pommac lapsille, taas ehdollistetaan kulttuuria joka vie samaan suuntaan, vaikka onkin hyvä tapa sinänsä. Lapsille on alkoholittomia drinkkejä jotta opittais tietyissä tilanteissa olemaan lasikädessä.

Mun täytyy vähän ihmetellä kyllä minkälaisessa valtion suojeluksessa alkoholi on suomesssa.

Päivi tarvis kunnon panon by the way

Vierailija
10/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Virossa lähes kaikki muu on kallista, paitsi viina, ja siellä miehet kuolevat viinaan nuorina.

Mikä on sinänsä hyvä, sillä viinaan taipuvaiset geenit häipyvät ennen pitkää väestöstä.

pitänyt hävitä jo tähän mennessä. Ja ihmisethän saavat usein lapset nuorina, 20-30-vuotiaina, mutta viinaan kuollaan myöhemmin.

Vierailija
11/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Räsästä saa kehua eikä viinaongelmasta puhua tai oot uskovainen tiukkanutturainen ilonpilaaja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi