Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYC - shoppailu

Vierailija
08.07.2012 |

Hei!

Olen menossa kesällä New Yorkiin ja yksi päivä olisi varattuna ainoastaan shoppailulle. Haluaisin viettää päivän Woodburyn tai Jersey Gardenin outletissa.

Onko jollakin kokemuksia kyseisista ostospaikoista?

Mikä on hyvää ja mikä on huonoa?

Kummassa tämän likan kannattaisi päivä viettää? :)

Myös muut shoppailuvinkit ovat erittäin tervetulleita!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole mitään kokemuksia?

Olisin todella kiitollinen vinkeistä!

Vierailija
2/13 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä raahata samoja rättejä jostain Nykistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole mitään kokemuksia? Olisin todella kiitollinen vinkeistä!

lahtisin ostoksille. Kalliit hinnat ja korkeat verot. Samat kamat loytyy muualtakin.

t.usalainen

Vierailija
4/13 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suurimmista syistä on hinta.

Vaatteet, kengät ja laukut ovat jonkin verran halvempia ja nycistä löytyy myös sellaisia merkkejä mitä ei täällä ole mahdollista hankkia.

Tarkoitus on muutakin tehdä kuin shoppailla, mutta olisi kiva jos tästä shoppailupäivästä saisi kaiken mahdollisen irti!

Vierailija
5/13 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime talvena nykissä ja jersey garden oli mainia ostospaikka. Edullinen ja helppo mennä ja mukaan myös tarttui paljon kaikkea kivaa. Suosittelen!

Vierailija
6/13 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt noissa molemmissa, tosin siitä on jo muutama vuosi. Jos pitäs valita noista paikoista jompi kumpi niin menisin jersey gardeniin. Mun mielestä siellä oli halvempaa. Woodburyssakin toki oli hyviä tarjouksia, ja sieltä löytyy ne oikeat merkki-merkkiliikkeet mutta mulle köyhälle tuo jersey riitti. Muistaakseni sinne oli lyhyempi matkakin manhattanilta. Sit kätevämpää ehkä kun jersey on sellanen normiostoskeskus että kaikki sisätiloissa ja woodburyssa liikkeet on siis ulkona, toki vierivieressä.

Vierailija
7/13 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyödyllisestä vastauksesta!

Kuinka paljon esim. tuolla jerseyssä tuotteet olivat edullisempia kuin Suomessa tai Manhattanilla?

Mitä merkkejä tai tuotteita erityisesti kannattaisi ostaa?

Vierailija
8/13 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin Jersey Gardensista. New Jerseyssähän ei vaatteista makseta ollenkaan veroa. Ei kyllä Nykissäkään alle 110 USD maksavista vaatteista. Mutta niin, Gardensista ainakin löytyi minun mieleeni olevia vaatteita ja mieskin löysi sieltä. Bussilla pääsee kätsysti ainakin Manhattanilta.

Vierailija
9/13 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme NY:ssä joten siellä oli helppoa käydä omalla autolla ja se oli meille helpomman matkan päässä kuin JG. Woodbury Commoniin tehdään toki bussiretkiäkin esim. NYC:n hotelleista. Sieltä saa perusvaatetuksen koko perheelle edullisesti, samoin urheilu- ja ulkoilukamppeet, kengät ja laukut.

Kun katsoo puotilistaa, Woodburyllä on ollut meidän perheen kannalta parempi mix.

Varmaan Jersey Garden noin muuten on aika lailla vastaava.

Edullisia kauppoja löydät NYC:stä kaupungin eteläpuolelta. Outlettejä (esim. Daffy's) löydät esim. Grand Centralin vierestä kortteli pohjoiseen päin ja miltei Macy's-tavarataloa vastapäätä.

Vierailija
10/13 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Woodburyssa on noi verot? Onko alle 110USD ostokset verovapaita?

Mitä merkkejä yleensä olet ostanut perheellesi?

Mikä olisi paras päivä ja kellon aika shoppailulle? (esim. minä päivinä kauppoihin tulee uusia vaatteita yms.)

Vierailija
11/13 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuotteiden laatu outleteissa samaa kuin muissa kaupoissa?

Vierailija
12/13 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä?

Vierailija
13/13 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä. Ja todellakin laatu samaa kuin muutenkin, edellisen kauden kamoja vaan usein. Mielestäni NYCissä muutenkin edullista, century 21 ostin paljon lasten merkkivaatteita. Itselleni Woodburysta. Ja ihan perus Macysistä ja jokapaikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi