Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Taikasienen. Mihin käytän sitä?

Vierailija
08.07.2012 |

Kun näin kaupassa Taikasienen niin muistin vanhan av-ketjun. Siinä taikasientä kehuttiin ainoana, joka poisti jotain likoja jostain. Mutta en vain muista mistä.

Mihin suosittelette sitä käytettävän?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen puhistanut sillä nokea takan luukun yläpuolelta. Teeman kahvikupeista pinttymiä jotka ei koneessa puhistuneet. Tahroja seinistä ja lattioista.

Vierailija
2/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile kaikkeen pinttyneeseen likaan nii ei tarvii hangata vaan lika lähtee helposti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pinttyneet ruskehtavat renkaat hellan keittolevyjen ympäriltä

- huonosti aineilla ja rätillä lähtevät sormenjäljet keittiön puisten kaappien kahvojen ympäristössä

- rasvaiset sormenjäljet edesllisen asukkaan jäljiltä esim. valokatkaisijoissa

Vierailija
4/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sillä saa hiottua lian pois, mutta samalla sitten voi kadota pinnasta vaikka kiilto. Ole hyvin varovainen sen kanssa.

Esim keittiön lakatuista puuovista saat tosi rumat kun sillä liot. Kokemusta on.

Vierailija
5/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisi, ettei se kromaus olekaan hävinnyt pakoputkista. Muun auton pesuun riitti liuottimet. Oman, velattoman avoauton.

Vierailija
6/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältää vahvoja kemikaaleja.

Vierailija
7/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesinhän, että av tietää jälleen kaiken.

ap

Vierailija
8/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin puhdistaa mm. kylpyhuoneen laattalattian saumauksia, ei mitään hyötyä.

Ruokasoodalla lähti nekin. Itse suosittelen ruokasoodaa kaikkeen likaan, ei ole mitään mitä en ole sillä puhtaaksi saanut.

Vierailija
9/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista käyttää suojakäsineitä kun käytät sientä. Sieni sisältää vahvoja kemikaaleja.

Mulla Foxtel-merkkinen Ihmesieni (/magisk svamp) ja siinä lukee että teho perustuu sienen materiaaliin joka sisältää hartsia ja melamiinia. Ei siis ole mitään sellaisia kemikaaleja joilta täytyisi käsineillä suojautua.

Vierailija
10/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Foxtel-merkkinen Ihmesieni (/magisk svamp) ja siinä lukee että teho perustuu sienen materiaaliin joka sisältää hartsia ja melamiinia. Ei siis ole mitään sellaisia kemikaaleja joilta täytyisi käsineillä suojautua.

kun nyt kerran tuon paketin keittiöstä hain... Eli siinä lukee että:

"poistaa uskomattoman tehokkaasti pinttynyttäkin likaa KOVILTA PINNOILTA: kaakelit+saumat, posliini, lasi, keraaminen liesi, muovi, ovet, tiskipöytä, kodinkoneet, ikkunanpuitteet, puutarhakalusteet, lyhdyt, takkaluukut (poistaa noen helposti)".

Vierailija
11/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsilakat

Vierailija
12/12 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisti lian valkoisista keinonahkatuoleista täydellisesti rikkomatta pintaa ! Ilman tätä olisi tuolit menneet roskiin. Tuli kuin uudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän