Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapseni on maailman suloisimmat ja se harmittaa teitä.

Vierailija
08.07.2012 |

Niin monet katsovat kateellisena perhettämme missä ikinä liikummekin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällisesti perhepotrettia tai ihan yksittäisiä kuvia miehistänne ja lapsistanne.

Mun toinen poika on tossa yhdessä parhaillaan pyörivässä tv-mainoksessa eli oon ikään kuin tehny aloituksen nyt tässä. Ei väliä mikä mainos, kaikki mainosten lapset on aina kauniita ja söpöjä.

Vierailija
22/27 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomat mummelit kehuvat kilpaa meidän täydellisesti kasvatettuja kaksosia. On erinomaiset käytöstavat ja tilannehuumori hallussa. Saa mummot nauraa pissit housussa kun meidän lapsien kanssa keskustelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni se on mutta peto se on paisumaan.

voi nyyh,minäkin haluaisin sun perheen kaltaisen perheen suloisine lapsineen..kyynel:(((

ja et varmasti ole ainoa! Kaiken lisäks mun miehenikin on vielä todella hyvännäköinen. -ap

joo on se hyvännäköinen mutta sillä on pieni muna

-ap

Vierailija
24/27 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä nättiä pellavapäätä, joten jos sulla on vaikka vaan kaks kaunista lasta, niin mä voitan kyllä! Nih ;)

Vierailija
25/27 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomat mummelit kehuvat kilpaa meidän täydellisesti kasvatettuja kaksosia. On erinomaiset käytöstavat ja tilannehuumori hallussa. Saa mummot nauraa pissit housussa kun meidän lapsien kanssa keskustelevat.

perheen perässä tuoksahtaa vienosti kostunut Tena?

Vierailija
26/27 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jo kyllästyttää haistella sitä ainaista kusen hajua, jota saadaan melkein päivittäin haistella!

Vierailija
27/27 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jo kyllästyttää haistella sitä ainaista kusen hajua, jota saadaan melkein päivittäin haistella!

Opettakaa kaksosenne jurottamaan ja haistattelemaan, niin ehkä säästytte virtsantuoksulta, ja mummelitkin saavat käyttää vähät roposensa inkontinenssisuojien sijaan vaikka hedelmäpeliin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi