Mun lapseni on maailman suloisimmat ja se harmittaa teitä.
Niin monet katsovat kateellisena perhettämme missä ikinä liikummekin.
Kommentit (27)
mistä tunnistaa kateelliset katseet.
Jos sattuisimme kauppaan samaan aikaan poikani veisi kyllä kaiken huomion perheeltänne =D
rääkyvän nicopecan äiti.
Jos sattuisimme kauppaan samaan aikaan poikani veisi kyllä kaiken huomion perheeltänne =D
rääkyvän nicopecan äiti.
Ei tartte heittäytyä tyhmäksi nyt vaikka olikin kova isku ettei sun lapset ookaan maailman suloisimmat, vaan mun poika vie palkinnon =D
rääkyvän nicopecan äiti.
Viestin kirjoittaja ei kyllä kertonut poikansa nimeä tai sitä, että rääkyy kaupassa....
meidän poika on kaikkein suloisin, ei sun räkänokkas sille pärjää! Ihmiset katsovat teitä korkeintaan siksi, että ihmettelevät, mikset niistä lastesi neniä.
voi nyyh,minäkin haluaisin sun perheen kaltaisen perheen suloisine lapsineen..kyynel:(((
meidän poika on kaikkein suloisin, ei sun räkänokkas sille pärjää! Ihmiset katsovat teitä korkeintaan siksi, että ihmettelevät, mikset niistä lastesi neniä.
Miks täällä on aina pakko heittäytyä ilkeäksi?
Semmonen lievä nälviminen, tai ironia, tai sarkastinen suhtauminen voi olla jopa hauskaa, mutta aina löytyy joku katkera maho joka purkaa kaiken paskan tänne kun ei ole ystäviäkään enää jotka jaksaisivat valituksia kuunnella =(
että tuollaisilla värkeilläkö ne on oikeesti tehty vai liekö adoptoituja.
Hei vastaajat, miten helppoon te oikein menette????
läppäähän tässä heitetään!
Olen iloinen että teillä on suloisia lapsia :) Meilläkin on, ja äitinä minusta omat on tietysti suloisimpia mutta ei minua mitenkään haittaa että toisten mielestä heidän omansa ovat toki suloisempia.
oikeasti haluaisin suloiset lapset:(( Omat on niiiiin rumia että pahaa tekee:( Olen kade sulle ap!
äidille omat lapset ovat ne suloisimmat ja siitä on turha kiistellä.
Miks täällä on aina pakko heittäytyä ilkeäksi?
Semmonen lievä nälviminen, tai ironia, tai sarkastinen suhtauminen voi olla jopa hauskaa, mutta aina löytyy joku katkera maho joka purkaa kaiken paskan tänne kun ei ole ystäviäkään enää jotka jaksaisivat valituksia kuunnella =(
mielesi, mä tarkoitin tuon vitsiksi, niin kuin tulkitsin aloituksenkin olevan.
voi nyyh,minäkin haluaisin sun perheen kaltaisen perheen suloisine lapsineen..kyynel:(((
ja et varmasti ole ainoa! Kaiken lisäks mun miehenikin on vielä todella hyvännäköinen. -ap
ja et varmasti ole ainoa! Kaiken lisäks mun miehenikin on vielä todella hyvännäköinen. -ap
joo on se hyvännäköinen mutta sillä on pieni muna
sua reppanaa, ap! Ei ne katseet ole kateellisia, vaan sääliviä.
joo on se hyvännäköinen mutta sillä on pieni muna
-ap