Kuinka kauan pitäisi "sietää" lapsen valehtelevia kavereita?
Kyseessä 8- ja 9-vuotiaat siskokset, jotka sepittävät jatkuvasti mitä kummallisempia tarinoita, tavarat "häviävät" vain löytyäkseen mitä ihmeellisimmistä paikoista kun olen tyttöporukan kuullen katoamisia ihmetellyt jne .jne....
Olen tyttöjä nyt pari kesää katsellut, kun ovat meillä usein aamusta iltaan. Kotonaan ilmeisesti kaikki asiat eivät ole ihan kunnossa kun näin kerran toimivat eivätkä kotonaan viihdy. Olen koittanut ymmärtää ja jaksaa tuota show'ta, koska tytöt käyvät myös sääliksi, mutta nyt alkaa olla mitta täysi sekä minulla että miehelläni.
Kommentit (3)
Rajoitan aika paljon niiden meille tulemista, ja kun tulevat, niin vahdin jatkuvasti mitä tekevät. Vituttaa. :D Tunnen heidän vanhempansakin, ovat kyllä ihan kunnon ihmisiä, mutta lastenkasvatuksen suhteen on aivan eri maailmasta kuin me. Käytöstapoja, rehellisyyttä yms. ei painoteta ollenkaan.
Suuremman ongelman vain tekee lapsen äiti: lapsi ei tee mitään väärää! Ärsyttävää! Olemme nyt laittaneet lapselle porttikiellon, ei tarvitse tulla enää.
siedettiin muutama kerta.
Sitten tuli alakoululaiselle porttikielto.
Raisiossa tämä.
Laittakaapa muutkin vähän tarkemmin sijaintitietoja.. :)