Lue keskustelun säännöt.
Jahas,meidän 5 henkinen perhe supistuukin viikoksi yhteen henkilöön :D
08.07.2012 |
No joo,kaksi henkilöistä on kyllä koiria mutta kuitenkin..mies lähtee mökille viikoksi koirien kanssa ja lapsi lähtee mummonsa kanssa etelään,minä jäänkin sitten yksin kotiin koska olen töissä :)
Oikeastaan ihan hauskaa,eipä tarvitse huolehtia kuin itsestään!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla