Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopettakaa se ainainen valittaminen ja tehkää oma sisäinen työnne, purkakaa omat traumanne ja menkää eteenpäin

Vierailija
27.12.2023 |

Valittaminen ja uhriutuminen ei ole avain yhtään mihinkään enkä ole koskaan tajunnut sitä ihmiseltä kuka ei edes yritä mitään. 

Poistakaa häiriötekijät ja rauhoittukaa, kuunnelkaa itseänne ja käykää omat sisäiset asiat läpi... Tämä palsta voi olla yksi niistä häiriötekijöistä myös, milloin sinulla jää aikaa tähän kaikkeen jos sinä riitelet ja puhut julkkiksista täällä 247?

Puhelin/tietokone pois ja kävelylle, omaa aikaa. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä töihin.

Vierailija
2/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloitttaja, mutta olen samaa mieltä ja olen lomalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on. Paitsi että onko kukaan ikinä päässyt oikeasti kaikista traumoistaan yli? Ihan aidosti? Kiinnostaisi tietää. 

Vierailija
4/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hyvä paikka purkaa niitä traumojaan.

Vierailija
5/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on siitä paha juttu, että aikaa on aivan liikaa kaiken turhan pskan miettimiseen. 

Vierailija
6/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra voisi näyttää esimerkkiä. Mars terapiaan ja ulkoilemaan, pois vihabloggaussivustoilta kirjoittelemasta!

Vierailija
7/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ei pelkästään tämä palsta vaan yhteiskunta laajemminkin on nykyään täynnä ihmisiä, jotka jäävät rypemään ongelmissaan, joita vierittävät muiden syyksi samalla kun yrittävät löytää helpotusta niihin joltain ulkopuoliselta taholta. Elämä muuttuu paljon helpommaksi, kun opettelee työstämään omat ongelmansa ja traumansa itse tai hakee ammattilaisen apua, pääasia että ongelmille tekee jotain ja tavoitteena on päästä jatkamaan elämää.

Vierailija
8/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra voisi näyttää esimerkkiä. Mars terapiaan ja ulkoilemaan, pois vihabloggaussivustoilta kirjoittelemasta!

Hän on ehkä aneeminen?

Vierailija
9/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä. Katkerat ihmiset ovat kamalia, siihen päälle vielä marttyyriasenne niin huh huh. Ne ketkä täällä trollaavat päivästä toiseen ja vielä täysin sairailla/ala-arvoisilla jutuilla, ovat jotenkin henkisesti sairaita.

Vierailija
10/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee myös, ja erityisesti, näitä inceleitä ja muita itkuiikkoja. Jos valitat, et ainakaan saa mitään.

Muille traumatisoituneille sanoisin, että on aika valittaa, on aika suunnitella ja on aika toimia. Voisitko harkita siirtyväsi jo seuraavaan vaiheeseen?

Vierailija
11/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei ole siihen sisäisen työn tekemiseen. Ja kun sitten se paha olo ei katoa, niin pitäähän siihen etsiä syyllisiä itsen ulkopuolelta. Ja näin tämä pahoinvoiva levittää pahaa oloaan ympäristöönsä.

Itselläni on sitten tosi ikävä kokemus siitä, miten ulkopuoliset muka-auttavat tahot lähtevät mukaan siihen syyllisten etsintään. Vaikka ratkaisu edelleen olisi siinä omassa sisäisessä työskentelyssä. Minä kun en voi muuttaa traumatisoituneen lapsuutta muuksi, kun en hänen elämässään ole silloin edes ollut. Joten sisäinen työskentely on ainoa keino.