Ei-WT perheen keittiössä nämä ovat yleisiä:
Luetelkaa, mitkä ruoka-aineet ovat ihan tavallisia ja usein käytössä EI-WT -perheessä!
Kommentit (105)
siellä oli floraa,kaljaa,nakkeja ja jogurttia.
Ainakaan hänen kaapeistaan en uskoisi koskaan löytyvän esim. savukalaa,hirvenlihaa,tuoreita mansikoita,joita meillä tällä hetkellä on.
Mieleni tekisi sanoa aivot, silloin kun niistä ei valmisteta ruokaa vaan käytetään pääasialliseen tarkoitukseensa. Mutta ohi teiltä varmaan menisi.
löytyy varmaan kaikilta,keksipäs jotain eksoottisempaa :)
... niin se on kyllä aika wt. Pesto tehdään itse, ilman lisäaineita, oikeasta neitsytoliiviöljystä. Oletteko koskaan lukeneet kaupan peston tuoteselostusta? Kääk!
löytyy varmaan kaikilta,keksipäs jotain eksoottisempaa :)
Aloitin helpoista ;)
ap
eli kaupan lihapullien sijaan tehdään pyörykät itse, kaupan muusin sijaan keitetään perunat ja muussataan, kaupan keksien sijaan leivotaan itse jne.
valkoiset kalafileet, tuoreet yrtit, maustamattomat kokolihat, akvavit ja samppanja, ravut, kahvi papuina, Pellegrino...
Olemme toimihenkilöperhe, jossa ruoka pitää tehdä nopeasti ennen kuin harrastukset alkavat. Eineksiä en käytä mutta kyllä jääkaapissa on välillä nakkeja vihannesten,juuresten, oltermannin ja oivariinin vieressä. Olutta siellä taasen ei ole ikinä.
on semmoista öljypohjaista kastiketta (jota syödään esim. pastan kanssa), jossa on mm. basilikaa, rouhittua pinjansiementä/mantelia tmv. ja parmesaani- tai grada padano -juustoa.
voi herran jumala. Kyllä te ootte siis niiin paljon hienompia ihmisiä!
Koen valtavaa myötähäpeää vuoksenne. Ehkä aloituksen otsikko olisi voinut olla osuvammin: "mitä löytyy wannabeen jääkaapista".
Ainakaan hänen kaapeistaan en uskoisi koskaan löytyvän esim. savukalaa,hirvenlihaa,tuoreita mansikoita,joita meillä tällä hetkellä on.
nakkeja, kaljaa ja jogurttia :)
Nyt taitaa olla nostotuoretta varhaisperunaa, just haettuja mansikoita, Oivariinia, maitoa, kananmunia halloumi-juustoa ja siinä se sit melkein onkin, maustekastikkeiden lisäksi.
Kuka pitää yrttejä jääkaapissa?
Tero - WT
nakkeja, kaljaa ja jogurttia :)Nyt taitaa olla nostotuoretta varhaisperunaa, just haettuja mansikoita, Oivariinia, maitoa, kananmunia halloumi-juustoa ja siinä se sit melkein onkin, maustekastikkeiden lisäksi.
Kuka pitää yrttejä jääkaapissa?
Tero - WT
eikä tule.
Tero
Ei itsetehty ole välttämättömyys kun puhutaan laadukkaasta ruoasta.
eli kaupan lihapullien sijaan tehdään pyörykät itse, kaupan muusin sijaan keitetään perunat ja muussataan, kaupan keksien sijaan leivotaan itse jne.
Olemme toimihenkilöperhe, jossa ruoka pitää tehdä nopeasti ennen kuin harrastukset alkavat. Eineksiä en käytä mutta kyllä jääkaapissa on välillä nakkeja vihannesten,juuresten, oltermannin ja oivariinin vieressä. Olutta siellä taasen ei ole ikinä.
No mä lisään, että monipuolinen maustevarasto, niin pääsen vähän tosta WT-statuksesta eroon..;)
Tero
siis muutkin kuin tilli ja persilja.