Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ollut iPhone yli vuoden enkä osaa

Vierailija
08.07.2012 |

ladata siihen musiikkia..siis tajuan kyllä että iTunesista voi ostaa mutta kai siihen pystyy jotenkin ilmaiseksikin ladata omia suosikkibiisejään?? Näin olen ymmärtänyt muttei hajuakaan miten ja mistä, kiitos jos joku voi auttaa :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa 10€/kk

Vierailija
42/46 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuvittelit että kaikki musiikki maailmassa on ilmaista iPhonen omistajille? Voi tsiisus tosiaan.

Tuota onneksi täällä ei tarvitse esiintyä oikealla nimella jne. mutta kyllä, näin mä ajattelin. Tunnustan :D

ap

Kyllähän ne yrittävät luoda vaikutelmaa, että maailmat aukeavat oikealla puhelimella ja siihen sopivalla liittymällä – bileitä bileiden perään ja konfettisadetta päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotify, sitä voi testata osoitteessa www.rdio.com, ei tarvitse koneelle mitään ohjelmaa, kuunnellaan selaimen kautta, iPhoneen AppMarketissa ohjelma.

Tero

Vierailija
44/46 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotify, sitä voi testata osoitteessa www.rdio.com, ei tarvitse koneelle mitään ohjelmaa, kuunnellaan selaimen kautta, iPhoneen AppMarketissa ohjelma.

Tero

arvasin että täältä saa neuvoja, oli pulma mikä tahansa :)

ap

Vierailija
45/46 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiaan tajusin sen 31 neuvosta ja olen jo saanut monta hyvää biisiä ladattua iPhoneen :)

ap

Kannattaa myös ottaa tuo easy youtube video downloader, koska se on ensinnäkin paljon nopeampi kuin lataayotube, ja sillä voi ladata useampaa kappaletta samaan aikaan. Lataayotubessa voi ladata vain maksimissaan kahta samaan aikaan. Lisäksi sillä on paljon enemmän käyttäjiä, joten itse sanoisin että se on turvallisempi käyttää.

mä oon ladannu viittä eri kappaletta samaan aikaa.

mutta eipä kiirekään ollut.

Vierailija
46/46 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ip 5 ja oon lataillu eka mun macbookille musaa lataayoutubesta ja nehän menee sinne itunesii joka on sillä macillä ja sitte vaa laitan puhelimen kiinni usbi piuhalla maccii ja sit vaa siirtelen musat tietokoneelta puhelimee nii sillee ainaki ei oo kauhee vaikeeta.. Netistäki löytyy siihe ohjeet ku etit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän