Mulla on ollut iPhone yli vuoden enkä osaa
ladata siihen musiikkia..siis tajuan kyllä että iTunesista voi ostaa mutta kai siihen pystyy jotenkin ilmaiseksikin ladata omia suosikkibiisejään?? Näin olen ymmärtänyt muttei hajuakaan miten ja mistä, kiitos jos joku voi auttaa :)
Kommentit (46)
Eli tosiaan tajusin sen 31 neuvosta ja olen jo saanut monta hyvää biisiä ladattua iPhoneen :)
apKannattaa myös ottaa tuo easy youtube video downloader, koska se on ensinnäkin paljon nopeampi kuin lataayotube, ja sillä voi ladata useampaa kappaletta samaan aikaan. Lataayotubessa voi ladata vain maksimissaan kahta samaan aikaan. Lisäksi sillä on paljon enemmän käyttäjiä, joten itse sanoisin että se on turvallisempi käyttää.
mä oon ladannu viittä eri kappaletta samaan aikaa.
youtubesta ja nettiradioita :) ei hajuakaan mistä voi tosiaan ilmaiseksi ladata.
Sä voit ladata omat cd-levyt sinne iTunesiin ja sitten siirtää ne iPhoneen ihan vaan kytkemällä puhelimen koneeseen ja synkronoimalla...
(mulla ei ole iPhonea, mutta iPodeja kyllä)
Ne omat lempikappaleet sieltä koneelta pitää ensin siirtää sinne iTunesin albumiin ja sitä kautta ne saa puhelimelle. Suoraan koneelta puhelimelle niitä ei saa, eikä ole iTunesista pakko ostaa, mutta kappaleet vaan sen iTunesin kautta pitää kierrättää.
siis ilmaiseksi ei voi ladata biisejä? Pakko käydä _ostamassa_ se cd levy ensin ja sitten kopsata iphoneen? Tossa nyt oo mitään järkeä.
Se tehdään siis myös iTunes-ohjelman avulla, jonka käytettävyys ei ikävä kyllä ole maailman parhaita (ja kuulostaa siltä ette ole kovin tech savvy, joten onnea matkaan). Mutta noin niinku yleisesti ottaen ei ole mitään paikkaa, josta laillisesti voisit ilmaiseksi hankkia musiikkia mielin määrin. Jos suostut maksamaan Spotify-premium-tilin kuukausimaksun, voit kyllä sitä kautta kuunnella koska tahansa iPhonella melkein mitä tahansa musaa.
youtubesta ja nettiradioita :) ei hajuakaan mistä voi tosiaan ilmaiseksi ladata.
se on tosi syvätä koska silloin en pysty surffailemaan netissä samaan aikaan :/ esim. työmatkoilla olis kiva kuunnella samalla jotain ja pystyä surffaamaan. Mutta youtube menee kiinni samantien ainakin mulla jos poistun sivulta, vai enkö osaa tätäkään tehdä oikein? :D
ap
Kuuntele nettiradioita, Groovesharkia tai Spotifya (ai niin, siitäkin pitää maksaa!) tai lainaa cd:t kirjastosta!
Se tehdään siis myös iTunes-ohjelman avulla, jonka käytettävyys ei ikävä kyllä ole maailman parhaita (ja kuulostaa siltä ette ole kovin tech savvy, joten onnea matkaan). Mutta noin niinku yleisesti ottaen ei ole mitään paikkaa, josta laillisesti voisit ilmaiseksi hankkia musiikkia mielin määrin. Jos suostut maksamaan Spotify-premium-tilin kuukausimaksun, voit kyllä sitä kautta kuunnella koska tahansa iPhonella melkein mitä tahansa musaa.
ap
Kuuntele nettiradioita, Groovesharkia tai Spotifya (ai niin, siitäkin pitää maksaa!) tai lainaa cd:t kirjastosta!
että sellaisella vehkeellä kuin iPhonella voisi kuunnella ilmaiseksi jostain omaa ladattua lempparimusaa mut ilmeisesti se on tehty liian vaikeaksi?
ap
Sä kuvittelit että kaikki musiikki maailmassa on ilmaista iPhonen omistajille? Voi tsiisus tosiaan.
että sellaisella vehkeellä kuin iPhonella voisi kuunnella ilmaiseksi jostain omaa ladattua lempparimusaa mut ilmeisesti se on tehty liian vaikeaksi?
ap
sä olet ladannut sen sun oman lempparimusan? Jos se on jossain koneella, sun pitää ladata koneelle iTunes, siirtää koneella oleva musa siihen ohjelmaan ja sitä kautta saat sen puhelimeen. Ihan ilmaiseksi, jostain vain netistä, et saa musaa (ainakaan laillisesti) talteen itsellesi.
Sulla on iTunes asennettuna koneella ja joissakin kansioissa tai CD-levyllä musiikkia.
1) Lisää haluamasi musiikki iTunesiin:
-Avaa iTunes.
-Valitse Tiedosto-valikosta jokin seuraavista vaihtoehdoista:
Mac
Lisää kirjastoon
Windows
Lisää tiedosto kirjastoon
Lisää kansio kirjastoon
-Selaa esille tiedosto tai kansio, jonka haluat lisätä.
2) Siirrät (synkronoit) musiikin iTunesista iPhoneen:
http://support.apple.com/kb/HT1386?viewlocale=fi_FI
Nyt tietenkin kehittyneempi systeemi on iCloud, jossa sun musiikki on tallennettuna nettilevylle ja se näkyy sitten kaikissa sun i-laittessa ilman mitään synkronointeja.
Tero
Sä kuvittelit että kaikki musiikki maailmassa on ilmaista iPhonen omistajille? Voi tsiisus tosiaan.
Tuota onneksi täällä ei tarvitse esiintyä oikealla nimella jne. mutta kyllä, näin mä ajattelin. Tunnustan :D
ap
ap
Miksi ihmeen kummassa näin olisi? En mä vaan ole koskaan mihinkään puhelimeen mistään ilmaiseksi mitään mun lemppari- tai epälempparibiisejä voinut ladata. Mistä lie tän harhaluulon kehittänyt, ihan normipuhelin tää iPhone on, ei tää mitään ilmaista maailmaa avaa.
Sulla on iTunes asennettuna koneella ja joissakin kansioissa tai CD-levyllä musiikkia.
1) Lisää haluamasi musiikki iTunesiin:
-Avaa iTunes.
-Valitse Tiedosto-valikosta jokin seuraavista vaihtoehdoista:
Mac
Lisää kirjastoon
Windows
Lisää tiedosto kirjastoon
Lisää kansio kirjastoon
-Selaa esille tiedosto tai kansio, jonka haluat lisätä.2) Siirrät (synkronoit) musiikin iTunesista iPhoneen:
<a href="http://support.apple.com/kb/HT1386?viewlocale=fi_FI" alt="http://support.apple.com/kb/HT1386?viewlocale=fi_FI">http://support.apple.com/kb/HT1386?viewlocale=fi_FI</a>
Nyt tietenkin kehittyneempi systeemi on iCloud, jossa sun musiikki on tallennettuna nettilevylle ja se näkyy sitten kaikissa sun i-laittessa ilman mitään synkronointeja.
Tero
Eli se siis onkin mahdollista?? Pakko myöntää ettää vaikka annoit selkeät ohjeet voi olla etten silti osaa tuota tehdä mutta yrittänyttä ei laiteta :)
ap
Eli se siis onkin mahdollista?? Pakko myöntää ettää vaikka annoit selkeät ohjeet voi olla etten silti osaa tuota tehdä mutta yrittänyttä ei laiteta :)
ap
iPhoneen iTunesin kautta.
Jos haluaa ladata ne iCloudiin, niin silloin pitänee ostaa iMatch.
Tero
Tero neuvoi sua ainoastaan siinä, miten saat siirrettyä iPhonelle musiikkis, jota sulla jo on (tietokoneella tai cd:llä) - ei sitä, miten saat hankittua musiikkia ilmaiseksi!
terveisin nro 31 :)
"kaikki on laillista niin kauan kunhan ei jää kiinni" ;)