Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5:30 Snoop Dogg on Suomessa, pitäsköhän lähteä vastaan?

Vierailija
08.07.2012 |

vähän hotsittais, on sen verran känniä päällä ja juomaa kaapissa, että varmasti olisi hellä vastaanotto. :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se kuskitarjokas :D

Vierailija
2/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin siellä.

Olin varustautunutkin täydellisesti.

Jalkaan vedin Nokian Kontio-kumisaappaat, kun oli sadekuuroja luvattu sääennustuksissa. Hyttyshattu oli päässä kesäöiden/-aamujen hyttysparvien varalta ja Raidia olin suihkuttanut koko purkillisen, enkä siten tarvinut muuta parfyymia. Päälle laitoin Tarjoustalosta ostetun XXL-koon neonvihreän T-paidan. Ainakin musiikkivideoiden perusteella Amerikan mammat käyttävät kirkasvärisiä vaatteita ja onhan tuo telttamainen, jättisuuri t-paita myös hiphop-henkinen. Peilistä katsoessani näin todella kuuman AV-mamma-hotbeiben.

Snoop Dogg katsoi minua erittäin pitkään, siis ihastui ensisilmäyksellä.(olen imarreltu)

Hän ei ottanut minua mukaansa, mutta se ei varmasti johtunut siitä, ettenkö olisi kelvannut hänelle, olinhan hehkeä, hyvännäköinen ja tyylikkäästi pukeutunut priimamamma. Vaan siitä, että hän nyt oli aamulla kiireinen ja vielä hieman unenpöpperössä, ettei tajunnut tällaisen kultakimpaleen arvoa.

Illaksi suunnistan takaisin kentälle, niin päästään sitten tulevan aviomieheni kanssa lähtemään uusille kotikonnuilleni Amerikkaan. Minua ei sitten enää täällä varmaankaan paljoa näy, mutta pitäkäähän te muut AV-mammat lippu korkealla! Minä ole työni täällä tehnyt ja lähden nauttimaan blingbling-elämästä. Adios!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin onskuna sun puolesta! Snuuppi ja av-mamma..match made in heaven :)

Mä oon sit sun bridesmade ja osta mulle sit pinkki fyllitylliblingbling mekko ja karseesti kaikkee sälää siihen kans, lupaan hoitaa itteni kuntoon siks mennen, rupean ny ahtamaan ettei kolttu putoa päältä.

Jos mä sit häis saisin kiksastua jotain Snuupin roudaria ja pääsisin niinqu melkein julkuksi.

Varokaa Tuksut, aaveemammat rulettaa ny miiamissa!

t. kuski

Vierailija
4/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin tulla kuskiks oon ihan selvinpäin :D

Vierailija
5/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mieskin tuossa puhisi.. herätin, että lähteekö kuskiks. OLETKO SÄ TOSISSAS?! Semisti.. mutta kävellen vartin juttu. ;) No, hätä ja sitten Snoop olis vaan, että kauheen kiva kun tulit.

Ovat onneksi jenkeissä tottuneet pulleisiin hieltä haiseviin ihmisiin.

Vierailija
6/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähden kentälle perunamuussit ja karjalanpaisti mukanani, Juhla Mokka-kahvipaketeista tehdyssä kassissa ne onkin helppo kantaa. Onhan tuleva sulhaseni varmasti nälkäinen Ruisrock-keikan jälkeen.

Kuski, minä voin puhun sinut sokkotreffeille, jonkun hönen roudarinsa kanssa. Jos ja kun teillä natsaa, pääsemme sitten yhdessä etsimään ja haukkumaan Ameriikan wt-mammoja.

t.5

Vierailija
7/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hauska!

Vierailija
8/12 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsaskohan hyttyshattu-AV-mammalla? :D

Vierailija
9/12 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 6

Vierailija
10/12 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snoop kääntyi muslimiksi ja kertoi olevansa harras uskovainen. Taisi sittemmin jättää islamin.

Vierailija
12/12 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks viel Suomessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme