Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kummittelee..

Vierailija
07.07.2012 |

Juuri lensi vessassa shampoopullo lattialle, vaikka kukaan meistä ei ole siellä käynyt vähään aikaan. Vessa onkin aktiivisin paikka henkien osalta, aina kahdeksan jälkeen illalla voi tuntea jonkun läsnäolon vaikka olisi yksin kotona.

Onneksi ei sen pahempaa tapahdu, peilejä rikkoudu tms.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on naisen nimi. 

Vierailija
22/22 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pappa kävi hyvästelemässä.

Kirjoitan nyt tähän viestisi perään. Minun vaimoni kuolemasta on aikaa jo noin 6 vuotta. Mutta minulla on tunne, että hän on minun kanssani, vielä tänäkin päivänä. En ole vienyt pois vielä hänen sänkyään joka on minun sänkyni vieressa. Mutta joka ilta on tuo hänen läsnäolonsa niin todellinen, että kuulen hänen hengityksensä viereltäni. Olen vähintään kerran viikossa tämän henkivaimoni kanssa yhdynnässä. Mutta se tapahtuu kylläkin uni tilassa. Tämä henki vaimoni on tullut minulle niin olemassa olevaksi. Että en haluaisi hänestä enää luopua. Eroottiset unet hänen kassaan ummärrän, koska miehellä ne unet liittyvät aina johonkin tiettyyn naiseen. Mutta tunne hänen läsnä olostaan on hyvin todellisen tuntuinen, sekä ennen kaikkea hänen selkeä hengityksensä vierelläni, on ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän