Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kummittelee..

Vierailija
07.07.2012 |

Juuri lensi vessassa shampoopullo lattialle, vaikka kukaan meistä ei ole siellä käynyt vähään aikaan. Vessa onkin aktiivisin paikka henkien osalta, aina kahdeksan jälkeen illalla voi tuntea jonkun läsnäolon vaikka olisi yksin kotona.

Onneksi ei sen pahempaa tapahdu, peilejä rikkoudu tms.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie pelkään noita juttuja ihan tosi paljon. Mun äitin luona oli joku pitkän aikaa. Se rymisteli yläkerrassa, vaikka siel ei todistetusti ollu ketään. Ja lakaisi pihalaattoja. Entinen talon omistaja oli kyllä kuollu sinne taloonsa. Itse rakentamaansa aikoinaan... liekö kesti hetken, että raaski jättää maalliset maisemat. Mut ite en suostunu olemaa siel yksin. Nyt vasta, kun toiminta on loppunut.

Vierailija
2/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinsortin henkiparantajalla? Joskus näiden hoitojen myötä tulee vieraita. Niin ja jos teille on tullut vauva. Pienet lapset ovat tosi lähellä sitä rajaa. Viihtyy ehkä siksi teillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koitimme spiritismiä n. vuosi sitten. Se oli äärimmäisen typerä temppu, tiedän sen, mutta paperille piirettäessä kynä rupesi itsestään tekemään holtittomasti kuviota ja yksi osallistujista puhkesi itkuun. Tiedämme, että kyseessä on 2. Maailmansodan saksalainen sotilas, mutta tämä kaikki on niin älytöntä etten tiedä mitä tehdä.

Vierailija
4/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se mistä tiedämme kyseessä olevan sotilas on se, että talomme on rakennettu 2. Maailmansodan aikaisen sairaalan tilalle. Ja joskus kuuluu saksan kieltä, varsinkin keittiö/kylpyhuonalueella. Onko Aina nimi? Sitä toistetaan usein, ja sellainen sana toistui useasti spiritismissä..

Vierailija
5/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas radion päällä ollut tavara liikahti ja putosi lattialle.. Olisin kyllä peloissani (pakko myöntää) ellei olisi jo aamu.

Vierailija
6/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosta tuskin selviättekään. Kyl aina noista spiritistisistä kokeiluista varoitetaan, mut harvoin otetaan tosissaan. Ja yleensä mitään ei käykään... vähän naurattaa ja pelottaa, mut se on vain joukon hysteriaa. Mutta joskus mukana on joku, jolla saattaa tietämättään olla lahja puhua hengille (tässä tapauksessa automaattikirjoittaja). Ja niistä asioista pitää olla perillä, ennenku alkaa tekemään yhtään mitään. Ikinä ei voi tietää kenet laskee sisään. Vai oliko mukana joku meedio (tai itseään sellaiseksi kutsuva)? Jos oli, niin ota yhteyttä häneen. Sotilas ei ehkä tajua itse lähteä, että apua nyt tarvittais. Pyydä joku siunaamaan talo. voit yrittää myös itse, jos uskot. Rajatiedon auttava puhelin löytyy tästä linkistä, jos tosissasi olet ja koette ahdistusta asiassa, mut joku osaava auttas ilmaiseksikin. (eikä näistä asioista ikinä rahaa pitäs ottaakaan) http://www.rajatieto.fi/rajatiedon_auttava_puhelin

Vierailija
7/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajatiedon auttava puhelin löytyy tästä linkistä, jos tosissasi olet ja koette ahdistusta asiassa, mut joku osaava auttas ilmaiseksikin. (eikä näistä asioista ikinä rahaa pitäs ottaakaan) <a href="http://www.rajatieto.fi/rajatiedon_auttava_puhelin" alt="http://www.rajatieto.fi/rajatiedon_auttava_puhelin">http://www.rajatieto.fi/rajatiedon_auttava_puhelin</a&gt;

Ei tosta meekään ku normaali puhelinmaksu. Luin väärin :)

Vierailija
8/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen perineeni äidiltäni tämän "taidon" (voiko sitä sellaiseksi kutsua?), mutta äiti on niin kristitty että on sulkenut kaikki henkimaailman asiat mielestään.

Oletko aivan tosissasi vai pilailetko? Sillä meille tämä ei ole hauska juttu, mutta moni ei tätä usko saatikka ole tosissaan. Voisiko talon siunaus auttaa? Spiritistisen istunnon jälkeen lausuimme Isä meidän-rukouksen, mutta se ei auttanut muuhun kuin siihen että kynä pysähtyi kuin seinään.

Vierailija
9/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itellä on herkkyys, mutta en ikinä ole sitä kehittänyt. Kun erään ihmisen vaikutuksesta mun elämässä tuli aktiivisempi kausi (päivittäisiä vierailuja), niin mua alko pelottamaan liikaa. Olin niin nuori ja pyysin apua jumalalta. Ilmiöt loppuivat. Ja siunasin huoneita raamattu kädessä pitkän aikaa (Isä meidän rukousta lukien). Mut ois lukittu johonkin pehmustettuun paikkaan, jos joku ois nähnyt. Ei teillä vaaraa varmasti ole, mut on se läsnäolontuntu yksinään tosi pelottavaa! Mutta mä itsekään en ole asiantuntija, joten soittasin tonne. Tunsin ennen ihmisen, joka ties näistä paljonkin, mut koska kyseessä oli seurustelu ja se loppui, niin tiemme erosivat. Hän oli sitä mieltä, että olen "noitasuvusta", ja todentotta sukumme naisilla on paljon ollut kokemuksia henkimaailman osalta. Itsestä se sit on kii käyttääkö sitä ja kuinka paljon. Että käsittääkseni nimenomaan periytyvä taipumus.

Vierailija
10/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itellä on herkkyys, mutta en ikinä ole sitä kehittänyt. Kun erään ihmisen vaikutuksesta mun elämässä tuli aktiivisempi kausi (päivittäisiä vierailuja), niin mua alko pelottamaan liikaa. Olin niin nuori ja pyysin apua jumalalta. Ilmiöt loppuivat. Ja siunasin huoneita raamattu kädessä pitkän aikaa (Isä meidän rukousta lukien). Mut ois lukittu johonkin pehmustettuun paikkaan, jos joku ois nähnyt. Ei teillä vaaraa varmasti ole, mut on se läsnäolontuntu yksinään tosi pelottavaa! Mutta mä itsekään en ole asiantuntija, joten soittasin tonne. Tunsin ennen ihmisen, joka ties näistä paljonkin, mut koska kyseessä oli seurustelu ja se loppui, niin tiemme erosivat. Hän oli sitä mieltä, että olen "noitasuvusta", ja todentotta sukumme naisilla on paljon ollut kokemuksia henkimaailman osalta. Itsestä se sit on kii käyttääkö sitä ja kuinka paljon. Että käsittääkseni nimenomaan periytyvä taipumus.

Eli soitan tuonne Rajatietoon, olkoot humpuukia tai ei.. Ei siinä häviäkään vaikka kokeilee..

Toisaalta jos suoraan puhutaan haluaisin tietää kuka se sotilas on ja miksi Aina-sana tulee esille (oli se mitä spiritismin aikana kynä kauhealla vauhdilla kirjoitti) Olen niin kiltti ihminen, että haluaisin päästää kaikki henget ikuiseen valoon.

Vierailija
11/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostunut olet, niin se maailma on kyllä mielenkiintoinen. Ite jotenkin koin sen kaiken liikana, että haluan keskittyä tähän maalliseen elämään, mitä nyt elän, täysillä. Kyl mä sit voin hengaa niiden henkien kaa myöhemmin. ;) Paljon on sit humpuukkimaakareita liikenteessä ja yleensä jos alkaa raha liikkumaan ollaan väärillä vesillä. Mut kun ne oikeat, hyvät ihmiset ei mainosta. :(

Ei siit puhelusta voi haittaakaan olla. Todella!

Ja olen samaa mieltä, että sotilas tarvitsee nyt apua. Ei hänen paikkansa ole täällä, mut jos sua kiinnostaa, niin voi olla mahdollisuus "vaihtaa sananen" hänen kanssaan ennen sitä. Eihän sitä ikinä tiedä!

Vierailija
12/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun kuoli. Keskellä yötä. Mulla oli jääny makkarin lamppu päälle. Ensin alko jumalaton rätinä kuulumaan ja valon aste vaihteli. Sit läks koira ku ammus sängyn alta pakoon ja mie peiton alle piiloon. Tunsin, että joku tuli huoneeseen. Lähti hetken kuluttua. Ei tarvinu yllättyä, kun aamulla äiti soitti ikäviä uutisia. En kerro tota juuri kellee, kun ei sitä uskota. Mut oon täysin järjissäni oleva ihminen ja kaikki aistit toimivat sillä hetkellä. En ollu esim. päihteen vaikutuksen alaisena. Hui kauhistus! Mut jälkeenpäin aika liikuttavaa, oltii papan kaa läheiset. Toivottavasti aloittajan kotona rauhoittuu!

Vierailija
13/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen joutunut elämäni aikana muutaman kerran tekemisiin näiden kummitusjuttujen kanssa. Ei ole kivoja juttuja, enkä mielellään törmäisi näihin.

Kyseessä on pahat henkivallat, eikä asiaa suinkaan paranna mitkään henkiparantajat tai spiritismi. päinvastoin ne vain pahentavat asiaa.

Ainoa keino on Jeesus. Ilmeisesti ap et ole itse uskovainen, joten et voi tehdä asialle mitään. tarvitsen jonkun tosi uskovaisen, joka siunaa talon ja ajaa henget ulos Jeesuksen nimessä. Siihen se kummittelu loppuu. Nähty on monta kertaa.

Itse en nukkuisi tuollaisessa talossa yhtään yötä, ennenkuin henget on ajettu pois.

Onko alueellanne yhtään helluntaiseurakuntaa tai vapaakirkkoa yms. Soita sinne rohkeasti ja kerro tilanne ja pyydä sieltä jotain ihmistä apuun.

Vierailija
14/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näihin juttuihin, koska kokemustakin on.

Muutettiin 7 vuotta sitten nykyiseen kotiimme, omakotitaloon. Täällä ollessamme olemme saaneet kaksi lasta. Kun olin esikoisen kanssa kotona äitiyslomalla ja vauva oli nukkumassa, haistoin yhtäkkiä miehen partavettä. Se oli todella omituista, tuoksua leijaili monessa huoneessa, mutta erityisesti keittiössä. Ketään ei ollut missään, ovi oli lukossa, oma mieheni ollut töissä useita tunteja, kukaan ei ollut käynyt meillä.

Sitten tuoksu hävisi, muutaman minuutin jälkeen. Kahden viikon kuluttua saimme tietää, että talon entinen omistaja oli kuollut.

Arvelen, että mies on "käynyt" entisessä kodissaan noina aikoina, ainakaan en keksi miten muuten juuri tähän aikaan, kun hän kuoli, meille tuli näkymätön vieras, ja kuka muukaan se voisi olla.

En koskaan tavannut tätä miestä, joten hän ei tullut katsomaan meitä, vaan entistä kotiaan.

Vierailija
15/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen joutunut elämäni aikana muutaman kerran tekemisiin näiden kummitusjuttujen kanssa. Ei ole kivoja juttuja, enkä mielellään törmäisi näihin.

Kyseessä on pahat henkivallat, eikä asiaa suinkaan paranna mitkään henkiparantajat tai spiritismi. päinvastoin ne vain pahentavat asiaa.

Ainoa keino on Jeesus. Ilmeisesti ap et ole itse uskovainen, joten et voi tehdä asialle mitään. tarvitsen jonkun tosi uskovaisen, joka siunaa talon ja ajaa henget ulos Jeesuksen nimessä. Siihen se kummittelu loppuu. Nähty on monta kertaa.

Itse en nukkuisi tuollaisessa talossa yhtään yötä, ennenkuin henget on ajettu pois.

Onko alueellanne yhtään helluntaiseurakuntaa tai vapaakirkkoa yms. Soita sinne rohkeasti ja kerro tilanne ja pyydä sieltä jotain ihmistä apuun.

...ite ajattelen vähän laajemmin, kuin tää klassinen hyvä/paha asetelma. Uskovaiset tuntuvan näkevän pahuutta kaikkialla. Mut se on yksi tapa ajatella näitä asioita. Totuus selviää meille kaikille sit ku täältä etiäpäin lähdetään.

Vierailija
16/22 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ite ajattelen vähän laajemmin, kuin tää klassinen hyvä/paha asetelma. Uskovaiset tuntuvan näkevän pahuutta kaikkialla. Mut se on yksi tapa ajatella näitä asioita. Totuus selviää meille kaikille sit ku täältä etiäpäin lähdetään.

Uskon siis jumalaan tai sitä nimeä hänestä käytämme yleisesti. Kannatan, että pidämme nämä maailmat erillään, mutta joskus ne sekoittuvat ja silloin voin auttaa. En pyydä rahaa tai muutakaan hyvää itselleni. Lähden, kun olen työni tehnyt, eikä minusta kuulu enää, ellei ihminen itse halua yhteyttä pitää. Helluntaiseurakunnat tunnetusti vaativat jäseniltään taloudellista panostusta. Ja tarttuvat hanakasti heikkoihin yksilöihin. Kumpi tekee oikein? Myönnän, että mulla on omakohtaista ei-niin-positiivista kokemusta, miten uskonnollinen yhteisö pitää otteessan. Mutta se ei tähän ketjuun kuulu. Ap:n pitää itse päättää, mitä asiallaan tahtoo tehdä. Ja kirkon piiristäkin löytää ihan hyviä ihmisiä auttamaan tämänkaltaisissa ongelmissa, joka saarnamiestä ei vaan kannata elämäänsä päästää. Nekin ihmiset pitää tunnistaa. Toivon, että saat avun, tuli se sit mistä suunnalta tahansa.

Vierailija
17/22 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kanssa uskon.

Olin yhdessä talossa kesän renkinä ja kun olimme isännän kanssa yhdessä jossakin työssä. niin pihapiiristä kuului naisen ääni joka sanoi "Kaarlo" Kaarlo oli isännän nimi. Isäntä kysyi minulta. "Kuka se mainitsi minun nimeä". Jostain syystä valehtelin, että ei kukaan vaikka olin kuullut isännän nimeä mainittavan. Isäntä sitten kysyi kun me näimme emännän, että oliko hän huutanut isätää nimeltä. Ei ollut huutanut sanoi emäntä. Hän nauroi miehelleen, että alatko sinä kuulla omiasi! Uskon että tämä liittyi jotenkin isännällä hänen kokemaansa rakkaus tarinaan hänen nuoruudessaan, kun hän useasti näitten huuto tapausten jälkeen kertoi sen tarinansa kun hän oli rakastunut kylän lasten opettajattareen ja heillä oli ollut romanssi.

Vierailija
18/22 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpöjuttuja. Ihmisen mieli tekee paljon mitä emme vielä ymmärrä, mutta edistymme mm. aivotutkimuksessa jatkuvasti.

Vierailija
19/22 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas pitkästä aikaa, olin hukannut tämän ketjun pitkäksi aikaa.

Tilanne tällä hetkellä on se, että muutaman kerran tavara on tippunut/entänyt paikoiltaan ilman mitään ilmeistä syytä (viimeeksi kuulimme kolahduksen ja luulimme koiramme tekevän pahojaan keittiössä, mutta koira nukkuikin makuuhuoneessa kun keittiössä oli kuivausteline kaatunut lattialle).

En kuitenkaan enää oikein osaa pelätä tätä asuntoa. Ennen en uskaltanut edes käydä suihkussa ilta-aikaan, nyt ainoa pelottava aika on keskellä yötä jos pitää kävellä makuuhuoneesta vessaan. Silloin välttelen kaikkia peilejä, sillä pelkään näkeväni varjon tms. pelottavaa. Muuten on ollut rauhallista. Noin vuosi sitten, vähän sen jälkeen kun aloitin tämän ketjun olin useana yönä pelokas, kun tuntui aivan kuin joku olisi liikkunut makuuhuoneessa yöllä ja muutaman kerran valot sammuivat itsekseen. Nyt on kuitenkin ollut rahallisempaa, sen tuntee itsekin miten on paljon "rauhallisempi" ilampiiri asunnossa, jos sitä niin voi kutsua.

ap

Vierailija
20/22 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppitonnia vetoa että ei kummitele?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi