Tässä videossa on suomalaisia pilviporukoita. Onko lapsesikin täällä?
Toivottavasti löydät tuolta omasi ja laitat arestiin. Tuo joukon viimeisenä pyöräilevä mies kertoo kaiken noiden nuorten tulevaisuudesta.:(
Niin ja olen melkein nelkyt, mutta eikös tuo värikkäiden narujen pyörittely cyber shop -kledjuissa ole jo vähän out juttu? :D
Kommentit (23)
Kun en ymmärrä. Mihin sairauteen tämä nuoriso hamppu nauttisi, jos se laillistettaisiin? Entä miten kieltolaki pahentaa huumeongelmaa?
Maanviljelijänä närkästyin myös tuosta maaseudun tulevaisuus kommentista. Asiatonta kaupunkilaiskakaroiden ajattelemattomuutta.
Kannattaisi sinunkin miettiä sitä työtäsi ennen kuin näytät naamaasi tuollaisessa paikassa.
minä naamaani näytän. Toi nyt on tollasta yhden sortin hörhöilyä, mulla ehkä näkemys asiaan vähän erilainen, mutta aina kun saa marssia, niin minähän marssin :)
Marssisitko Hitlerin puolesta, jos saisit ilmaisen spliffin?
ap
Et sä nyt onnistu painelemaan mun nappuloita, vaikka kuinka yrität :) Marssin niiden asioiden puolesta, joiden puolesta mun mielestä kannattaa marssia.
jengi vaeltaa aneemisena, suurimmalla osalla spurguvaatteet, ollaan olevinaan niin "hyvän asian puolesta", istutaan nyt tässä puistossa ja näytetään millaista meidän pössyttelijöiden arki on, rentoa, vailla huolen häivää. Sivustakatsojan tekee mieli oksentaa että ihminen voi olla noin flegmaattinen ja sinisilmäinen huumeita kohtaan.
Päivätyötä ei varmasti monellakaan.
Vitt* että pisti vihaiseksi noin surkea meininki ja avan tyhmän asian vuoksi. "Kieltolaki pahentaa huumeongelmaa" vai miten se oli? Joo lailliseksi kaikki vaan ja kaikki tolla tavalla ympäriinsä hillumaan vailla päänmäärää, sillähän tämä yhteiskunta pelastettaisiin?!