Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä hitosta nää jatkuvat hiivatulehdukset johtuu?!

Vierailija
06.07.2012 |

Ärsyttävää. Syön suht terveellisesti ja suihkussa käyn kerran päivässä, enkä pese intiimialuetta pesuaineilla. Joten mistä ne johtuu?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokerit otettiin juuri pari viikkoa sitten, muun syyn takia ja kaikki oli kunnossa. Eikä ole mitään lääkitystä eikä ehkäsyäkään tällä hetkellä

Vierailija
22/30 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies lähti, lähti myös hiivaoireet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tyypin, jolla puhkeaminen todettiin just hiivatulehdusten takia ja toisen, jolla oli myös muita vahvoja diabetesoireita mutta myös hiiva! Ja kyseessä tyypin 1 diabetes, eli ei mitään ylipainoa tai ruokavalio-ongelmaa taustalla.

Vierailija
24/30 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ei oikein voi johtua miehestäkään, koska tätä oli edellisen miehen aikana, sitten sinkkuna ollessani ja nyt taas uuden miehen kanssa. Mitään erityisen suurta stressiäkään ei pitäis olla.

Vierailija
25/30 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mies hoidetaan? ei ainakaan oireita ole hänellä ollut

Vierailija
26/30 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menkat alkaa, oireet helpottaa. Näin on ollut teini-iästä asti. Nyt olen 29v. Raskausaikoina olen joutunut lääkettä käyttämään. En ole keksinyt lopullista parannuskeinoa.

Vierailija
27/30 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi lääkitys aiheutti limakalvojen kuivumista ja sain hiivatulehduksen usein.

Vierailija
28/30 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liity kuukautiskiertoonkaan, ainakaan niin että olisin huomannut. Joskus on ollut muutaman kuukaudenkin oireetonta.

Ei ole kuivat limakalvot, seksikin onnistuu ilman liukkaria hyvin.

Vierailija
29/30 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva voi tarttua myös mieheen ja hän voi tartuttaa sulle hiivan aina uudelleen eli voidetta miehellekin samalla kun itse olet hiivakuurilla!!

Vierailija
30/30 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hiivaan ei ne voiteet ole tehonneet, joten tehooko mieheenkään sitten? Voiko mies ottaa sen saman suunkautta otettavan lääkkeen jota saa apteekista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi