mistä hitosta nää jatkuvat hiivatulehdukset johtuu?!
Ärsyttävää. Syön suht terveellisesti ja suihkussa käyn kerran päivässä, enkä pese intiimialuetta pesuaineilla. Joten mistä ne johtuu?
Kommentit (30)
Kun mies lähti, lähti myös hiivaoireet.
tiedän tyypin, jolla puhkeaminen todettiin just hiivatulehdusten takia ja toisen, jolla oli myös muita vahvoja diabetesoireita mutta myös hiiva! Ja kyseessä tyypin 1 diabetes, eli ei mitään ylipainoa tai ruokavalio-ongelmaa taustalla.
tää ei oikein voi johtua miehestäkään, koska tätä oli edellisen miehen aikana, sitten sinkkuna ollessani ja nyt taas uuden miehen kanssa. Mitään erityisen suurta stressiäkään ei pitäis olla.
miten mies hoidetaan? ei ainakaan oireita ole hänellä ollut
Kun menkat alkaa, oireet helpottaa. Näin on ollut teini-iästä asti. Nyt olen 29v. Raskausaikoina olen joutunut lääkettä käyttämään. En ole keksinyt lopullista parannuskeinoa.
Mulla yksi lääkitys aiheutti limakalvojen kuivumista ja sain hiivatulehduksen usein.
ei liity kuukautiskiertoonkaan, ainakaan niin että olisin huomannut. Joskus on ollut muutaman kuukaudenkin oireetonta.
Ei ole kuivat limakalvot, seksikin onnistuu ilman liukkaria hyvin.
Hiiva voi tarttua myös mieheen ja hän voi tartuttaa sulle hiivan aina uudelleen eli voidetta miehellekin samalla kun itse olet hiivakuurilla!!
mun hiivaan ei ne voiteet ole tehonneet, joten tehooko mieheenkään sitten? Voiko mies ottaa sen saman suunkautta otettavan lääkkeen jota saa apteekista?
sokerit otettiin juuri pari viikkoa sitten, muun syyn takia ja kaikki oli kunnossa. Eikä ole mitään lääkitystä eikä ehkäsyäkään tällä hetkellä