Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yli 30v, lukio loppuun ja yliopistoon

Vierailija
06.07.2012 |

olen käynyt ammattikoulun, lukion kurssit ja amk

nyt ajattelin käydä lukion siis kirjoittaa ja hakea sitten yliopistoon jotta saisin hyvän työn loppuelämälleni. yrittäjyys väsyttää

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen tutkintoon saa lisää opintotukikuukausia.

En oikeastaan ymmärrä, miksi juuri ylioppilaaksi, vaikka siitä lisäpisteitä saisikin. Toisaalta, jos se on niin vähästä kiinni, niin sitten yritä parastasi. Ilman hyvää yo-todistusta pitää onnistua pääsykokeessa täydellisesti.

Sinun kannattaisi joka tapauksessa aloittaa opinnot jo avoimessa yliopistossa. Se helpottaa sekä pääsykokeissa vastaamista että valmistumista, kun ne luetaan sitten aikanaan tutkintoon.

Vierailija
22/24 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen tutkintoon saa lisää opintotukikuukausia.

En oikeastaan ymmärrä, miksi juuri ylioppilaaksi, vaikka siitä lisäpisteitä saisikin. Toisaalta, jos se on niin vähästä kiinni, niin sitten yritä parastasi. Ilman hyvää yo-todistusta pitää onnistua pääsykokeessa täydellisesti.

Sinun kannattaisi joka tapauksessa aloittaa opinnot jo avoimessa yliopistossa. Se helpottaa sekä pääsykokeissa vastaamista että valmistumista, kun ne luetaan sitten aikanaan tutkintoon.

Jos amk-tutkintoon on käyttänyt 3,5-4 vuotta, niin opintorahalla voi opiskella vielä noin parikolme vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei olisi alan kokemusta, jos on vanhempi ja on elämänkokemusta ym.

TODELLA masentavaa ajatella että olen liian vanha MIHINKÄÄN 40-vuotiaana ja kuitenkin pitäis töitä tehdä vielä 40 vuotta.....

Mitä te sitten tekisitte? ehdotuksia?

En koe olevani yhtään vanha, en näytä vanhalta, en ole ajatuksiltani vanha enkä plösähtänyt, enkä aio sellaiseksi tullakaan ainakaan ennen 50v

Vierailija
24/24 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio on aivan turha, koska pääsykoe ratkaisee. Aion itsekin hakea ensi vuonna. Olen 27 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi