Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkaa tulla mitta täyteen miehen neurooseista!

Vierailija
29.07.2012 |

aloitan lievistä: vessan valoja pitää räpyttää aina ennen kuin sammuttaa. hammasharjaa pitää huuhdella minuuttitolkulla. ovenkarmeihin pitää koskea aina kun kulkee ohi ja katsoa taakse. välillä kestää tulla oviaukosta ikuisuuksia!

no, nuo vielä on kestettävissä mutta sitten nämä todella hermoille käyvät: JOKA PÄIVÄ monta kertaa joudun käymään läpi miehen naaman, kuinka monta näppylää on ja missä kohdassa. pitää tarkkaan kertoa väri ja muoto ja kuinka kauas näkyy. välillä joudun tekemään tämän monta kertaa tunnissa.

JOKA PÄIVÄ monta kertaa joudun todistelemaan että lapsilla ei ole mitään hätää. he eivät ole saaneet aivotärähdystä kun pää osuu tuoliin. he eivät ole tulossa kipeäksi kun kiukuttelevat vaikka väsymystään. yms yms yms yms.

JOKA PÄIVÄ monta kertaa joudun kuuntelemaan mistä miestä milloinkin kolottaa ja koittaa todistella että ei ole mitään vakavaa. tai että hän ei varmastikaan ole saanut ruokamyrkytystä. tai että punkki ei ole purrut. yms yms yms yms.

kallonkutistajalle en häntä saa kun ei kuulemma ole päässä vikaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitan lievistä: vessan valoja pitää räpyttää aina ennen kuin sammuttaa. hammasharjaa pitää huuhdella minuuttitolkulla. ovenkarmeihin pitää koskea aina kun kulkee ohi ja katsoa taakse. välillä kestää tulla oviaukosta ikuisuuksia!

no, nuo vielä on kestettävissä mutta sitten nämä todella hermoille käyvät: JOKA PÄIVÄ monta kertaa joudun käymään läpi miehen naaman, kuinka monta näppylää on ja missä kohdassa. pitää tarkkaan kertoa väri ja muoto ja kuinka kauas näkyy. välillä joudun tekemään tämän monta kertaa tunnissa.

JOKA PÄIVÄ monta kertaa joudun todistelemaan että lapsilla ei ole mitään hätää. he eivät ole saaneet aivotärähdystä kun pää osuu tuoliin. he eivät ole tulossa kipeäksi kun kiukuttelevat vaikka väsymystään. yms yms yms yms.

JOKA PÄIVÄ monta kertaa joudun kuuntelemaan mistä miestä milloinkin kolottaa ja koittaa todistella että ei ole mitään vakavaa. tai että hän ei varmastikaan ole saanut ruokamyrkytystä. tai että punkki ei ole purrut. yms yms yms yms.

kallonkutistajalle en häntä saa kun ei kuulemma ole päässä vikaa.

Kuitenkin noista mt-ongelmaisia miehiä on Suomi ihan sakeana.

Onnittelut paskasta kumppanivalinnasta :D

Vierailija
2/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluista. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistynyt ahdistuneisuus häiriö, pakko-oireinen neuroosi

Vierailija
4/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ex miehellä samankaltaisia oireita. Aikani jaksoin, mutta sitten väsyin siihen. Ex ei suostunut psykiatrille, ei, vaikka pistin kovan kovaa vastaan, että joko hakee apua tai minä eroa. Niinpä hain eroa ja sain lasten yksinhuoltajuuden ja isälle valvotut tapaamiset. En sano, että tekisi välttämättä lapsilleen pahaa, mutta koska käytös muuttuui vuosien varrella, eikä hakenut apua, en uskaltanut ottaa riskiä.

Vierailija
5/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt ainakin se hokeminen samoista asioista monta kertaa.

Kyllä se riittää jos kerran sanot ettei lapsilla ole hätää ym.

Ja lopeta se näppyjen vahtaaminen...ukko voi ihan vapaasti tutkia itse näppynsä jos haluaa.

Lakkaa tukemasta näitä pakko-oireita ja hommaa miehellesi vaikka aiheesta faktatietoa.

Vierailija
6/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ne pakko-oireet ja neuroosit on eikä sinulla.

Älä uppoa siihen maailmaan miehesi kanssa vaan elä lasten kanssa normaalia elämää ilman hokemisia,vakuutteluita ja tutkimisia.

Ehkä miehesikin herää todellisuuteen kun huomaan ettei muut todellakaan ole samanlaisia hermokimppuja.

Toista ei voi väkisin auttaa mutta itseäsi ja lapsiasi voit!

Vierailija
7/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perheessä on yksi henkilö jolla pakko-oireinen häiriö ja elämä on välillä hermoja raastavaa.

Meillä tilanne on tiedostettu ja terapia sekä lääkitys. Välillä hankalia jaksoja näistä toimenpiteistä huolimatta.

Ärsyttävintä on saman asian toistuva kysyminen, just kun olet vastannut sama kysymys tulee uudestaan.

Niiden jotka eivät ole eläneet pakko-oireisen kanssa on helppo sanoa että älä mene mukaan. Henkilö ahdistuu entisestään jos ei saa vastauksia.

Kannattaa pyrkiä tekemään sopimus kuinka monesti vastataan ja siihen on tyytyminen. Voi vain vastata että olen jo sanonut/vastannut.

Aloittajan tapauksessa ongelma on mennyt liian pitkälle. Suosittelen että vaikka et saa miestä hoitoon menet itse käymään ammattilaisen puheilla ja kyselemään toimintaohjeita + keskustelemaan.

Väitän että lapset häiriintyy isänsä käyttäytymisestä ja saisi toimittaa pakkotoimintansa niin etteivät lapset niitä näe.

Tuohon naaman kommentointiin yritä pistää stoppi. Katso mitä tapahtuu jos et vastaa.

Lisäksi kerrot miehelle että sinä menet ammattiauttajan puheille koska tilanne on kannaltasi sietämätön.

Vierailija
8/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari tuttavaa, joilla on pakko-oireita ja neurooseja. Se on äärimmäisen rasittavaa. Olen oppinut olemaan tyly enkä mene mukaan niihin. Se on totta, että lapset kärsivät ja ahdistuvat.

Miehesi vaivaan on olemassa lääkitys. Hänet pitäisi jollain keinolla raahata sinne lääkäriin.

Vierailija
9/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokoon itse pelisitä ne näpyt ja kosmetologille voi mennä jos näpyt haittaa. Ja jos lapsi kolauttaa pään, pyydän, että mies vie lapsen päivystykseen. Ja jos miestä kolottaa, pyytäisin häntä lähtemään päivystykseen, koska se voi olla vakavaa. Tai ainakin tilamaan lääkäriajan koska se voi olla vakavaa.

Ja jos mies alkaa vinkumaan, että et välitä lapsista kun et halua itse viedä heitä päivystykseen, niin selität, että kaikki tämä on hänen mielenrauhan vuoksi ja ettet jaksa enää vakuutella hänelle mitään.

Vierailija
10/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitää käydä pohjalla ennenkuin mies todella ymmärtää, että on päässä vikaa.

Toki asiasta pitää keskustella!

Vaimo nyt vaan kertoo asiallisesti ettei enää tutki niitä näppyjä joka päivä koska se ei ole tarpeellista normaalissa elämässä.

Ja vastaa kysymyksiin kerran ja sitten sanoo, ettei hoe enää samaan vaan olen jo vastannut tähän kysymykseen juuri äsken ym.

Ei sairaaseen maailmaan saa mennä mukaan mutta tukea toki voi muuten.

Ja olen itse ahdistunut ja taipumusta on neurooseihin ym, mutta en todellakaan vedä perhettäni tähän mukaan.

Vierailija
11/13 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokoon itse pelisitä ne näpyt ja kosmetologille voi mennä jos näpyt haittaa. Ja jos lapsi kolauttaa pään, pyydän, että mies vie lapsen päivystykseen. Ja jos miestä kolottaa, pyytäisin häntä lähtemään päivystykseen, koska se voi olla vakavaa. Tai ainakin tilamaan lääkäriajan koska se voi olla vakavaa. Ja jos mies alkaa vinkumaan, että et välitä lapsista kun et halua itse viedä heitä päivystykseen, niin selität, että kaikki tämä on hänen mielenrauhan vuoksi ja ettet jaksa enää vakuutella hänelle mitään.

minua on lapsena viety lääkäriin turhaan vanhempani neuroosien takia, eikä se ollut hyvä juttu.

Vierailija
12/13 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän