Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli eilen elämäni ensimmäinen oksennusmigreeni.

Vierailija
06.07.2012 |

Ihan hirveä olo, oli pakko käydä päivystyksessä. Tänä aamuna olo on kuin uudesti syntynyt, nukuin melko lyhyen yön, mutta olen erittäin virkeä (nukuin siis eilen monta kertaa päivän mittaan). Nyt pitää toivoa, ettei tuo tilanne uusi KOSKAAN.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on ollut migreeni 10 vuotta. nykyään saan sen aina ennen kuukatisten alkua ja uudestaan, kun ne loppuvat. välillä se on joka viikko ainakin kerran, oka kerta oksennan ja makaan vuorokauden sängynpohjalla enkä tietenkään kestä yhtään ääniä tai valoa.

Vierailija
2/3 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa mikä laukaisi migreenin? Onko sulla ollut ennen lievempiä oireitä?

Mä vähän pelkään, että mun silmäsäryt saattais olla migreenin poikasia, kun tekee aina mieli viileeseen ja pimeeseen niitten aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mikä laukaisi migreenin. Mulla siis päänsäryt liittyy tension neckiin, varmasti tuokin, mutten tiedä, mikä sai aikaan juuri näin voimakkaan reaktion. Valoherkkyyden lisäksi muita migreenin oireita ei ollut.

Kärsin ajoittain voimakkaista, niskaan liittyvistä päänsäryistä, mutta yleensä ne tokenevat ihan tavallisilla särkylääkkeillä. Mulla on ollut lapsena muutama migreenikohtaus, joihin liittyi myös näköhäiriöitä.

Voi olla, että muuttunut hormonitoiminta oli osasyynä tähän migreeniin, mulla on alkanut kuukautisen melko hiljattain (siis synnytyksen jälkeen).

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan