Joka vuosi tää hemmetin Pride saa aikaan vaan riitoja ja turhaa vänkäämistä
Miksi tätä uskonnolliseen lahkoon verrattavaa ihmisten käännyttänistä ei jo voi lopettaa
Kommentit (280)
Varsinkin tää joka paikassa liputtaminen. Onko ne joku uusi valtio vai mikä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Niin tällä palstalla ainakin. Itse elän ihan tyytyväistä elämää
Kouvolassa joku lippuriita.
Ei kyllä vaikuta minun arkeeni mitenkään. Eikä muuten oikeasti sinunkaan.
Lopetetaan koko Pride -vouhotus niin kenenkään ei tarvitse olla suunapäänä toistensa kurkussa kiinni mokoman vuoksi.
Ei olisi riitoja, jos persut ja muut oikeistohörhöt jättäisi muut rauhaan.
Minäkään en ymmärrä mitä ne VAATII edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä mitä ne VAATII edelleen.
Sukupuolisekoilua ja libidovetoista liskoaivoilua vauvasta vaariin. Lopunajat.
Ymmärrän vielä sen marssinkin mutta tää liputus ja joka paikkaan asian työntäminen. Pakkosyöttö.
Ei vaikuta minuun mitenkään. En ole mukana siinä mitenkään mutta ei se mua häiritsekään.
He vaatii että heidät pitää hyväksyä mutteivät hyväksy sitten niitä jotka ajattelee eri tavoin. Eläisivät ja antaisivat muidenkin elää.
Mikä pride?
Varsinkin yritykset ovat tajunneet että 99% asiakkaista homot ja lesbot mukaanlukien ovat niin koviaan myöden täynnä tätä yhden käsittämättömän kovaa rääkyvän prosentin eqotrippiä että ovat tänä vuonna vaiennet koko touhun kuoliaaksi.
Sillä ei saa enää posiviitista somepöhinää eikä pois jääminen aiheuta someraivoa tai oikeastaan mitään reaktiota.
Ellet asu Helsingin keskustassa, prideily ei näy ympäristössäsi millään tavalla
Jos et katso sitä, et näe sitä. Eli ei tarvi kiinnostaa, ei kiinnosta.
Ihmisten käännyttäminen? 😁
aika helpolla sut voidaan taivutella
Vierailija kirjoitti:
Mikä pride?
Varsinkin yritykset ovat tajunneet että 99% asiakkaista homot ja lesbot mukaanlukien ovat niin koviaan myöden täynnä tätä yhden käsittämättömän kovaa rääkyvän prosentin eqotrippiä että ovat tänä vuonna vaiennet koko touhun kuoliaaksi.
Sillä ei saa enää posiviitista somepöhinää eikä pois jääminen aiheuta someraivoa tai oikeastaan mitään reaktiota.
Ellet asu Helsingin keskustassa, prideily ei näy ympäristössäsi millään tavalla
Tuo on varmaan totta. Helsinki lähinnä tuhottu.
Vain vauvapalstalla. En ole oikeassa elämässä löytänyt yhtäkään ihmistä jota "ahdistaa" sateenkaariliputus.
Niin tällä palstalla ainakin. Itse elän ihan tyytyväistä elämää