Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäkää junttina mutta käytän leggareita!

Vierailija
06.07.2012 |

Ei yli 30v voi mennä töihin minihameella. Tai sitten ei vaan itsetunto riitä siihen. MInihameen alle kesällä leggarit ja avot. Voi mennä töihinkin. =)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs itsetunto on kohdillaan, niin ei varmasti tarvitse koko ajan puolustella niiden käyttöä. Sitten käyttää ja antaa muiden miettiä mitä haluaa.

ne vaan on yksi kamalimmista 2000-luvun muoti-ilmiöistä. Vielä kun laittaa peruscrocsit päälle ja tunikan niin avot =D

jos on itsetunto kohdallaan, ei tarvitse halveksua muiden pukeutumista!

Itse en käytä leggingsejä, paitsi kotona, mutta mua ärsyttää nämä leggaridissaajat.

Vierailija
42/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs itsetunto on kohdillaan, niin ei varmasti tarvitse koko ajan puolustella niiden käyttöä. Sitten käyttää ja antaa muiden miettiä mitä haluaa. ne vaan on yksi kamalimmista 2000-luvun muoti-ilmiöistä. Vielä kun laittaa peruscrocsit päälle ja tunikan niin avot =D

jos on itsetunto kohdallaan, ei tarvitse halveksua muiden pukeutumista! Itse en käytä leggingsejä, paitsi kotona, mutta mua ärsyttää nämä leggaridissaajat.

Niin, taas päästään typerään itsetuntokeskusteluun. Pitkät kalsarit ei vaan ole naisellinen asuste ei sitten millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne onkin kesällä tosi kauniit, paksut mustat leggingsit hei ihan tosi, älkää nyt

ihmiset paljon paksumpiakin vaatteita, mm. farkkuja. Ja onko kesällä koko ajan kuuma? Mulla oli viime viikolla villapaita ja -sukat.

Vierailija
44/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs itsetunto on kohdillaan, niin ei varmasti tarvitse koko ajan puolustella niiden käyttöä. Sitten käyttää ja antaa muiden miettiä mitä haluaa. ne vaan on yksi kamalimmista 2000-luvun muoti-ilmiöistä. Vielä kun laittaa peruscrocsit päälle ja tunikan niin avot =D

jos on itsetunto kohdallaan, ei tarvitse halveksua muiden pukeutumista! Itse en käytä leggingsejä, paitsi kotona, mutta mua ärsyttää nämä leggaridissaajat.

Niin, taas päästään typerään itsetuntokeskusteluun. Pitkät kalsarit ei vaan ole naisellinen asuste ei sitten millään.

Mikään universaalinen totuus tuo ei ole, makuja on monenlaisia. Enpä usko, että kaikki ovat aivan ihastuksissaan sinunkaan pukeutumisestasi.

Vierailija
45/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jonkun mielestä yli 30v nainen ei saisi muutenkaan käyttää polven yli ulottuvaa minihametta

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi