pitäkää junttina mutta käytän leggareita!
Ei yli 30v voi mennä töihin minihameella. Tai sitten ei vaan itsetunto riitä siihen. MInihameen alle kesällä leggarit ja avot. Voi mennä töihinkin. =)
Kommentit (45)
JOs itsetunto on kohdillaan, niin ei varmasti tarvitse koko ajan puolustella niiden käyttöä. Sitten käyttää ja antaa muiden miettiä mitä haluaa. ne vaan on yksi kamalimmista 2000-luvun muoti-ilmiöistä. Vielä kun laittaa peruscrocsit päälle ja tunikan niin avot =D
jos on itsetunto kohdallaan, ei tarvitse halveksua muiden pukeutumista! Itse en käytä leggingsejä, paitsi kotona, mutta mua ärsyttää nämä leggaridissaajat.
Niin, taas päästään typerään itsetuntokeskusteluun. Pitkät kalsarit ei vaan ole naisellinen asuste ei sitten millään.
Ne onkin kesällä tosi kauniit, paksut mustat leggingsit hei ihan tosi, älkää nyt
ihmiset paljon paksumpiakin vaatteita, mm. farkkuja. Ja onko kesällä koko ajan kuuma? Mulla oli viime viikolla villapaita ja -sukat.
JOs itsetunto on kohdillaan, niin ei varmasti tarvitse koko ajan puolustella niiden käyttöä. Sitten käyttää ja antaa muiden miettiä mitä haluaa. ne vaan on yksi kamalimmista 2000-luvun muoti-ilmiöistä. Vielä kun laittaa peruscrocsit päälle ja tunikan niin avot =D
jos on itsetunto kohdallaan, ei tarvitse halveksua muiden pukeutumista! Itse en käytä leggingsejä, paitsi kotona, mutta mua ärsyttää nämä leggaridissaajat.
Niin, taas päästään typerään itsetuntokeskusteluun. Pitkät kalsarit ei vaan ole naisellinen asuste ei sitten millään.
Mikään universaalinen totuus tuo ei ole, makuja on monenlaisia. Enpä usko, että kaikki ovat aivan ihastuksissaan sinunkaan pukeutumisestasi.
että jonkun mielestä yli 30v nainen ei saisi muutenkaan käyttää polven yli ulottuvaa minihametta
ap
jos on itsetunto kohdallaan, ei tarvitse halveksua muiden pukeutumista!
Itse en käytä leggingsejä, paitsi kotona, mutta mua ärsyttää nämä leggaridissaajat.