Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäkää junttina mutta käytän leggareita!

Vierailija
06.07.2012 |

Ei yli 30v voi mennä töihin minihameella. Tai sitten ei vaan itsetunto riitä siihen. MInihameen alle kesällä leggarit ja avot. Voi mennä töihinkin. =)

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä voin mennä töihin minihameella ja olenkin mennyt vaikka ikää on jo 37 vuotta. En kuitenkaan leggareita inhoa, mutta käytän niitä mieluummin talvisin.

Vierailija
2/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mennä itsekin olen mennyt. Mutta tulee hieman alaston tai liian paljastava olo. Jos istuu niin hame nousee vielä ylemmäs. Vapaa-ajalla voin käyttää minihametta surutta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin pukeutukoon semmoisiin vaatteisiin, joita pitää kivoina.

Mä en käytä leggareita juurikaan enää muuta kuin kotihousuina, mutta se johtuu ehkä siitä, että olin leggings-pioneeri, ja oon ehkä saanut niistä vähän tarpeekseni :)

Vierailija
4/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää olla sellaisissa vaatteissa missä viihtyy, mutta kyllä leggarit on kauheat tai siis korostavat niin kamalalla tavalla perseen kaikkia puolia että ihan puistattaa. Juuri eilen kaupan pihalla osui sekä mun, että mun miehen silmään kumartuva leggins-emäntä ja se oli kyllä jäätävä näky :) enkä oikein ymmärrä miten ikä liittyy hameen pituuteen? Oon 38v, painoa 65kg ja pituutta 172cm, punttitreenia takana 20 vuotta, 4 lasta, enkä todellakaan mieti aamuisin mitä vaatteita voin laittaa päälleni iän takia. Tänään farkkuhame, joka polviin asti, todella mukava ja kevyt päällä.

Vierailija
5/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää olla sellaisissa vaatteissa missä viihtyy, mutta kyllä leggarit on kauheat tai siis korostavat niin kamalalla tavalla perseen kaikkia puolia että ihan puistattaa. Juuri eilen kaupan pihalla osui sekä mun, että mun miehen silmään kumartuva leggins-emäntä ja se oli kyllä jäätävä näky :) enkä oikein ymmärrä miten ikä liittyy hameen pituuteen? Oon 38v, painoa 65kg ja pituutta 172cm, punttitreenia takana 20 vuotta, 4 lasta, enkä todellakaan mieti aamuisin mitä vaatteita voin laittaa päälleni iän takia. Tänään farkkuhame, joka polviin asti, todella mukava ja kevyt päällä.

mutta oletko tullut ajatelleeksi, että niitä leggareita voi käyttää myös hameen, mekon tai tunikan kanssa, jolloin perse ei näy?

Vierailija
6/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ainakin minun vartalotyypilleni oikein mainiosti ja nyt kesälomareissuun pakatessani huomaan, miten kätevää on, kun menevät pieneen tilaan. Muutama takamuksen peittävä t-paita/ tunika ja pari leggarit sekä siisti hupparitakki viileiden ilmojen varalle, niin lomavaatetus on siinä :) Ikää on 34 v ja pituutta 165, painan jopa 80 kg, mutta se on tasaisesti joka paikassa, ei ole hirveästi kuitenkaan läskiä. Ihan ok-näköinen olen ja mua vähät kiinnostaa, onko leggarit muotia vain ei... kätevät ne ainakin ovat.

Vierailija
7/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän leggareita, jos haluan. Ihan sama, mitä joku Iltiksen muotibloggaaja tai av-mamma on asiasta mieltä. :D

Vierailija
8/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggarivouhotusta, tai siis sitä, että ne on jo oletusarvoisesti kamalat.

Mulle ainakin SOPII tunika ja leggarit. Leggareita ja lyhyttä paitaaa en pitäis, enkä leggareita ja sortseja.

Vierailija
9/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein kraaveimmat =) Ei voi mitään, kukin saa pukeutua kuten haluaa, mutta tämä muoti on ihan yhtä kamalaa kuin haaremihousumuoti, napapaidat jne aikuisilla. Teineille sopii mikä vaan kun ovat sellaisia rimppakinttuja, mutta aikuisen naisen takapuoli, reidet ja pohjeet ei oikein sovi leggareille

Vierailija
10/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikuisen naisen takapuoli, reidet ja pohjeet ei oikein sovi leggareille

naisen siis välttää myös sellaisia hameita, joissa näkyy sääret, oli ne sitten paljaat tai verhoiltu sukkahousuihin? Useimmat aikuiset naiset kuitenkin käyttävät niitä leggareita hameiden, mekkojen tai tunikoiden kanssa.

Vierailija
11/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtämättömälle, mikä tekee ohuista legginseisstä pahemmat, kuin samanlaista materiaalia olevat sukkahousut (joissa on noin lisänä siis vain se jalkaterä osa)

Vierailija
12/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita pitkän hameen ja lyhyen hameen ja leggareiden väliltä, niin pitkää hametta en ainakaan laita. Siinä sitä vasta pötkylältä näyttäis!! Jos ei siis pohkeetkaan saa näkyä...

Vierailija
13/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne noin käytettynä ole kuin terättömät sukkahousut.

Pointti onkin, että sukkahousut/leggarit terällä tai ilman JOS EI OLE MUUTA ALAVARTALON PEITTONA on aika junttia...

Vierailija
14/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen siis välttää myös sellaisia hameita, joissa näkyy sääret, oli ne sitten paljaat tai verhoiltu sukkahousuihin? Useimmat aikuiset naiset kuitenkin käyttävät niitä leggareita hameiden, mekkojen tai tunikoiden kanssa.

Vierailija
15/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtämättömälle, mikä tekee ohuista legginseisstä pahemmat, kuin samanlaista materiaalia olevat sukkahousut (joissa on noin lisänä siis vain se jalkaterä osa)

eli jos ostat ihonväriset kiiltävät 15den leggarit niin sitten ei eroa juuri huomaa, muutakuin että ei peitä koko jalkaa.

Ei värilliset / paksut sukkahousutkaan ole kesällä kauniit.

Vierailija
16/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lyhyttä hametta ei käytetä jos ei kroppa kestä =)

Mikä tekee aikuisen naisen kropasta kestämättömän?

Vierailija
17/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verenpurkaumia, raskausarpia jne niin ei ole kovin fiksua laittaa minimekkoa jos ei siis KROPPA KESTÄ

Vierailija
18/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos ostat ihonväriset kiiltävät 15den leggarit niin sitten ei eroa juuri huomaa, muutakuin että ei peitä koko jalkaa.

Ei värilliset / paksut sukkahousutkaan ole kesällä kauniit.

ja kyllä on elämä paljon huolettomampaa ja kivempää, kun ei tarvitse koko ajan miettiä, mikä on mautonta, ja kuka rikkoo "sääntöjä":D

Vierailija
19/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä ole kyse, mutta kun kumarrut tai istut niin minihame on vesirajassa.

Siksi tänään oli leggarit kun hame normaalia lyhyempi. ;)

Mutta joo, iltapäivällä en varmaan laita enää.

ap

Vierailija
20/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstaltahan muotivinkit kannattaa bongata. :D Mä näin leggareiden uuden tulemisen pohjoismaihin keväällä -07 Köpiksessä. Kesällä -08 niitä oli Suomessa kaikilla. Seuraavana keväänä alkoi jo höpötys siitä, että ne on niiiin out, vaikka katukuvassa voi vielä näkyäkin. Joopa joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi