pitäkää junttina mutta käytän leggareita!
Ei yli 30v voi mennä töihin minihameella. Tai sitten ei vaan itsetunto riitä siihen. MInihameen alle kesällä leggarit ja avot. Voi mennä töihinkin. =)
Kommentit (45)
ymmärtämättömälle, mikä tekee ohuista legginseisstä pahemmat, kuin samanlaista materiaalia olevat sukkahousut (joissa on noin lisänä siis vain se jalkaterä osa)
eli jos ostat ihonväriset kiiltävät 15den leggarit niin sitten ei eroa juuri huomaa, muutakuin että ei peitä koko jalkaa. Ei värilliset / paksut sukkahousutkaan ole kesällä kauniit.
ja kyllä on elämä paljon huolettomampaa ja kivempää, kun ei tarvitse koko ajan miettiä, mikä on mautonta, ja kuka rikkoo "sääntöjä":D
sinä saatkin pukeutua kuten haluat, minä en. Eikä sinun tarvitse mitään miettiä, kyllä kanssakulkijat pitää siitä huolen.
mutta aikuisen naisen takapuoli, reidet ja pohjeet ei oikein sovi leggareille
naisen siis välttää myös sellaisia hameita, joissa näkyy sääret, oli ne sitten paljaat tai verhoiltu sukkahousuihin? Useimmat aikuiset naiset kuitenkin käyttävät niitä leggareita hameiden, mekkojen tai tunikoiden kanssa.
Niin lyhyttä hametta ei käytetä jos ei kroppa kestä =)
Mikä tekee aikuisen naisen kropasta kestämättömän?
naisen siis välttää myös sellaisia hameita, joissa näkyy sääret, oli ne sitten paljaat tai verhoiltu sukkahousuihin? Useimmat aikuiset naiset kuitenkin käyttävät niitä leggareita hameiden, mekkojen tai tunikoiden kanssa.
No jos on paksut reidet, selluliittia, suonikohjuja verenpurkaumia, raskausarpia jne niin ei ole kovin fiksua laittaa minimekkoa jos ei siis KROPPA KESTÄ
aikuisten naisten takapuolista, reisistä ja sääristä yleensä.
Ja jos on sellua, suonikohjuja, verenpurkaumia ja raskausarpia, voi laittaa... leggarit! Kätevää, eikös ;)
ei siitä ole kyse, mutta kun kumarrut tai istut niin minihame on vesirajassa. Siksi tänään oli leggarit kun hame normaalia lyhyempi. ;) Mutta joo, iltapäivällä en varmaan laita enää. ap
tai pelkät kauniit alushousut??? Perse näkyy joka tapauksessa =D
Kuinka vaan, itselleni on opetettu tietyt pukeutumiskoodit jo kotona sinä saatkin pukeutua kuten haluat, minä en. Eikä sinun tarvitse mitään miettiä, kyllä kanssakulkijat pitää siitä huolen.
ei ole kiinnostunut pukeutumiskoodeista tai siitä, mitä toisilla ihmisillä on päällään. Kyylät on erikseen, enkä ainakaan minä pukeudu siksi, että miellyttäisin jotain hapannaamaa.
Av-palstaltahan muotivinkit kannattaa bongata. :D Mä näin leggareiden uuden tulemisen pohjoismaihin keväällä -07 Köpiksessä. Kesällä -08 niitä oli Suomessa kaikilla. Seuraavana keväänä alkoi jo höpötys siitä, että ne on niiiin out, vaikka katukuvassa voi vielä näkyäkin. Joopa joo.
niitä Köpiksessä ja Stokiksessa jo 2003!
No jos on paksut reidet, selluliittia, suonikohjuja verenpurkaumia, raskausarpia jne niin ei ole kovin fiksua laittaa minimekkoa jos ei siis KROPPA KESTÄ
aikuisten naisten takapuolista, reisistä ja sääristä yleensä. Ja jos on sellua, suonikohjuja, verenpurkaumia ja raskausarpia, voi laittaa... leggarit! Kätevää, eikös ;)
kyllä ne paksut sulluliittireidet näkyy ja suonikohjut vaikka on verhoiltu leggareilla.
ymmärtämättömälle, mikä tekee ohuista legginseisstä pahemmat, kuin samanlaista materiaalia olevat sukkahousut (joissa on noin lisänä siis vain se jalkaterä osa)
eli jos ostat ihonväriset kiiltävät 15den leggarit niin sitten ei eroa juuri huomaa, muutakuin että ei peitä koko jalkaa. Ei värilliset / paksut sukkahousutkaan ole kesällä kauniit.
ja kyllä on elämä paljon huolettomampaa ja kivempää, kun ei tarvitse koko ajan miettiä, mikä on mautonta, ja kuka rikkoo "sääntöjä":D
sinä saatkin pukeutua kuten haluat, minä en. Eikä sinun tarvitse mitään miettiä, kyllä kanssakulkijat pitää siitä huolen.
että legginssit on huonompi vaihtoehto sukkahousujen tilalle. Ja jos ohikulkijat alkaa huomautella vaatteista, niin sillin varmaan täytyisi miettiä.
Ja en muuten legginssejä käytä, sensijaan olen nähnyt niitä minihameiden kanssa pidettävän (sellaisia ohuita) eikä ne sen hullummilta näytä kuin sukkahousutkaan.
Esim. kirkkoon olisi törkeää mennä ilman sukkahousuja tai noita ko. kauheuksia:)
ymmärrä miksi ne leggarit on niin saatanasta.
Kyllähän muutkin vaatteet saattaa paljastaa sen treenaamattoman takapuolen yms kamalat virheet, jotka eivät ikinä saisi paljastua tuntemattomille kanssakadullakävelijoille!
Minä käytän leggareita tunikojen ja pitkien paitojen kanssa. Missään nimessä takapuoli ei saa näkyä. Minihameen, mekon tai shortsien kanssa sen sijaan en voisi kuvitella käyttäväni. Onneksi jokainen saa pukeutua kuten haluaa.
Meillä ei vois, ei leggareilla eikä ilman.
on hoitoalalla eli työvaatteet on töissä.
Luuleeko ihmiset oikeasti, että leggareita pidetään ainoastaan jonkun t-paidan kanssa? Kyllähän se kamalalta näyttääkin!
Mutta tyylejä on monia.
Itse käytän leggareita töissä lyhyempien mekkojen kanssa (en siis hameiden). Viime viikollakin mulla oli sellainen ruskea, ohut trikoomekko, hiukan hippihenkinen, alla mustat caprimittaiset istuvat (eivät siis pussita eivätkä ole rypyssä) legginsit, joissa pitsireunus ja jalassa ruskeat hieman vanhahtavan tyyliset korkkarit. Kaulassa koruja. Voin kyllä sanoa, että näytin kaikkea muuta kuin wt-juntilta! :)
Mä en töissä halua näyttää paljoakaan paljasta pintaa koska olen sosiaalialalla asiakastyössä, siksi tuo mekko+legginsit on aika kätevä yhdistelmä. (Mutta nimen omaan caprimittaiset!)
....pitsit kuuluu aikuisella alusvaatteisiin.
Itse katselen hyvinkin tarkkaan kaupungilla ihmisten vaatetusta, se jos mikä on ilmaista huvia. En omista leggareita, mutta ei ne nyt niin pahannäköisiä ole, jos osaa yhdistää oikeisiin vaatteisiin.
puolustella niiden käyttöä. Sitten käyttää ja antaa muiden miettiä mitä haluaa.
ne vaan on yksi kamalimmista 2000-luvun muoti-ilmiöistä. Vielä kun laittaa peruscrocsit päälle ja tunikan niin avot =D
Av-palstaltahan muotivinkit kannattaa bongata. :D Mä näin leggareiden uuden tulemisen pohjoismaihin keväällä -07 Köpiksessä. Kesällä -08 niitä oli Suomessa kaikilla. Seuraavana keväänä alkoi jo höpötys siitä, että ne on niiiin out, vaikka katukuvassa voi vielä näkyäkin. Joopa joo.
niitä Köpiksessä ja Stokiksessa jo 2003!
Kirjoitin 2001.
niin käytän minäkin, 165cm ja 50kg.
Käytän leggareita tunikan, hameen tai pitkän topin kanssa.
lyhyellä ihmisellä, katkaisee säären ja tekee persjalkaisen. Aivan kamalaa.
Jos leggarit loppuu polven alle niin pitkät sääret ja korkea korot, muuten ilmestys kammottava.
aikuisten naisten takapuolista, reisistä ja sääristä yleensä. Ja jos on sellua, suonikohjuja, verenpurkaumia ja raskausarpia, voi laittaa... leggarit! Kätevää, eikös ;)
Ei ne leggarit mitään pelasta, päinvastoin =D kyllä ne paksut sulluliittireidet näkyy ja suonikohjut vaikka on verhoiltu leggareilla.
Totta kai paksummat leggarit peittää sellun ja kohjut, hupsu!
Sinänsä kyllä mulla ei ole mitään leggareita vastaan ja itsekin käytän joskus hameen kanssa.
Lasten kanssa tulee touhuiltua puistossa ja istuskeltua valillä miten sattuu, niin parempi vaan, ettei pikkarit vilku.