Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muistaa Ultra Bran?

Vierailija
17.11.2014 |

Muistaako kukaan kyseistä yhtyettä? Itse löysin kaappeja tonkiessani heidän levyjään ja ai että kun tuli nostalginen olo! Mitkä oli teidän lempi biisejä? Itse tykkäsin/tykkään melkein kaikista, lemppareina Tule pelaamaan meidän kanssa krokettia ja Kaunis ja ylpee :)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, kaikki?

Vierailija
2/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

savanni nukahtaa, Minä suojelen sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeana hetkenä, kahdeksanvuotiaana, naispaholainen... Ooh niin ihania!

Vierailija
4/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun ne tekis comebackin!

Vierailija
5/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jopa niitten viimeisimmällä keikalla haaviston "bileissä". Rakastanut niitä jo 15 vuotta.

Vierailija
6/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesireittejä

Vierailija
7/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäniksiä voi nähdä yllättävissä paikoissa... Mikä lie olikaan biisi.

Vierailija
8/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, kaikki? T. -94

Vierailija
9/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Ultra Bra joltain unohtunut vai? ;)

Vierailija
10/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut teinit ei muista, mutta omasta ikäluokastani (-84) ei UB ole hävinnyt vielä mihinkään.

Vierailija
11/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen palstaillu täällä vuodesta-99 että uskoisin muistavani myös UB

Vierailija
12/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 16-vuotias joka vasta alle puoli vuotta sitten tykästyi suuresti :)

Vierailija
13/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siililaulu, laulu asioista, heppa, vesireittejä

Vierailija
14/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, just yks päivä kuuntelin!
Ehdoton suosikki on Kaunis ja ylpee.

Vierailija
15/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Ultra Bra <3 tyttöjen välisestä ystävyydestä oli ihana!

Vierailija
16/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taitaa kaikki muistaa Ultra Bran. Olen kuunnellut 5-6 vuotiaasta asti, eikä vieläkään laannu! Ihania muistoja niiden biisien ympärillä. Savanni nukahtaa ja Jäätelöauto on ehkä ihan lempparimmat ja ei hyvä tavaton kuinka niitäkin on tullut vedettyä ties missä juhlissa :D 

Olen suhteellisen kokoomuslainen noin muuten, mutta Ultra Bra kolahtaa kovaa. Ja niin kolahtaa 80% mun kokoomusnuorikavereihinkin :D Tää saa varmaan hirveesti alapeukkuja, mutta näin on näreet. Kerkko Koskinen Kollektiivin biisit ovat nekin tosi hyviä - pitää vain kuunnella niitä pitempään niin alkaa lämpenemään niillekin enemmän. Kuitenkin niissä on niiiiiiin kovat UB vibat ja no ihan syystä tietenkin! :D Tallinan lautta on lemppari niistä.

t. 20 v

Vierailija
17/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä just olin laittanut Youtubesta Savanni nukahtaa ja sitten näin tän keskustelun...

Vierailija
18/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:58"]

Kyllä taitaa kaikki muistaa Ultra Bran. Olen kuunnellut 5-6 vuotiaasta asti, eikä vieläkään laannu! Ihania muistoja niiden biisien ympärillä. Savanni nukahtaa ja Jäätelöauto on ehkä ihan lempparimmat ja ei hyvä tavaton kuinka niitäkin on tullut vedettyä ties missä juhlissa :D 

Olen suhteellisen kokoomuslainen noin muuten, mutta Ultra Bra kolahtaa kovaa. Ja niin kolahtaa 80% mun kokoomusnuorikavereihinkin :D Tää saa varmaan hirveesti alapeukkuja, mutta näin on näreet. Kerkko Koskinen Kollektiivin biisit ovat nekin tosi hyviä - pitää vain kuunnella niitä pitempään niin alkaa lämpenemään niillekin enemmän. Kuitenkin niissä on niiiiiiin kovat UB vibat ja no ihan syystä tietenkin! :D Tallinan lautta on lemppari niistä.

t. 20 v

[/quote]

Jep, Kollektiivi on myös aivan mahtava! Kerkon sävellykset ylipäätään toimivat lähes aina.

Vierailija
19/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lempikappaleeni olivat Kroketti-levyn loppupuolelta "Ero" ja "Yöllä", joiden sanoitukset olivat Anna Ahmatovan runoja. Todella kaunista, kuuntelin niitä usein öisin (olin tuolloin teini). Minusta tuli tuota kautta myös Anna Ahmatova -fani :)

Vierailija
20/50 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savanni nukahtaa... Muistan miten pettynyt olin, kun eivät laulaneet tätä parasta biisiiään sillä keikalla jolla olimme mieheni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan