Kuka muistaa Ultra Bran?
Muistaako kukaan kyseistä yhtyettä? Itse löysin kaappeja tonkiessani heidän levyjään ja ai että kun tuli nostalginen olo! Mitkä oli teidän lempi biisejä? Itse tykkäsin/tykkään melkein kaikista, lemppareina Tule pelaamaan meidän kanssa krokettia ja Kaunis ja ylpee :)
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:08"]
Minun lempikappaleeni olivat Kroketti-levyn loppupuolelta "Ero" ja "Yöllä", joiden sanoitukset olivat Anna Ahmatovan runoja. Todella kaunista, kuuntelin niitä usein öisin (olin tuolloin teini). Minusta tuli tuota kautta myös Anna Ahmatova -fani :)
[/quote]
"Haikara" on myös Anna Ahmatovaa, tykkäsin siitä paljon. Yleensäkin Kroketti oli tärkeä levy. Ja se eka levy, siihen liittyy paljon muistoja. En jaksa enää kuunnella noita kun tulee ne ajat mieleen.
Mulle Ultra Bra oli sysäys kuunnella taistolaislaulut läpi.
Eiköhän kaikki muista. Minä olen 20 eli en siis elänyt heidän kulta-aikaansa (ainakin olin niin pieni etten kuunnellut) ja silti tiedän tasan tarkkaa mistä bändistä on kyse. Kyllä jokainen sanotaan yli 15v tietää ainakin "sinä lähdit pois, minä katselin parvekkeelta loittonevaa selkääsi. Kiersit vesilammikon ja arvaan ettet murehdi tätä eroa..." ja "minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä..."
Olen allerginen kaikelle joka viittaa taistolaisuuteen, UB on kuitenkin minulle eri juttu.
Kyllä on osannut osa ihmisistä vastata tähänkin keskusteluun ilkeästi...
muistan! oli yks mun lemppareita lapsena :)
t.21v
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:45"]
Kyllä on osannut osa ihmisistä vastata tähänkin keskusteluun ilkeästi...
[/quote]
Varsinainen mielensäpahoittaja täytyy kyllä olla, jos näissä vastauksissa näkee ilkeilyä. Ja tottahan se on, että aloituksen kysymys on vähän outo. Ellei ihan lapsista ole kyse, niin kyllä kaikki varmaan Ultra Bran muistavat...
"sinä lähdit pois
minä katselin parvekkeelta
loittonevaa selkääsi
kiersit vesilammikot ja mietin
ettet murehdi
tätä eroa..."
:)
Toi jäniksiä voi nähdä... On biisi He kääntävät tyynynsä
Ei oo unohtunut, mutta liian harvoin tulee kuunneltua. Suosikkeja: Itket ja kuuntelet, Heikko valo, Minä suojelen sinua kaikelta.
Tykkään paljon niiden musiikista ja kuuntelen edelleen. Suosikkeja on kaikki kolme ekaa levyä, rakastan jokaista biisiä niistä!
Tokihan muistan! Liittyy nuoruuteen ja aikuistumiseen, olin 21, kun lopettivat. Lemppareita Kahdeksanvuotiaana, Heikko valo ja Ilmiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä suojelen sinua.
...kaikelta.
"Olen hiihtänyt jään yli Seurasaareen...."
Minä suojelen sinua kaikelta koskettaa edelleen
Heikko valo