Kuka muistaa Ultra Bran?
Muistaako kukaan kyseistä yhtyettä? Itse löysin kaappeja tonkiessani heidän levyjään ja ai että kun tuli nostalginen olo! Mitkä oli teidän lempi biisejä? Itse tykkäsin/tykkään melkein kaikista, lemppareina Tule pelaamaan meidän kanssa krokettia ja Kaunis ja ylpee :)
Kommentit (50)
savanni nukahtaa, Minä suojelen sinua.
Sokeana hetkenä, kahdeksanvuotiaana, naispaholainen... Ooh niin ihania!
Minä olin jopa niitten viimeisimmällä keikalla haaviston "bileissä". Rakastanut niitä jo 15 vuotta.
Jäniksiä voi nähdä yllättävissä paikoissa... Mikä lie olikaan biisi.
onko Ultra Bra joltain unohtunut vai? ;)
Ehkä jotkut teinit ei muista, mutta omasta ikäluokastani (-84) ei UB ole hävinnyt vielä mihinkään.
Mä olen palstaillu täällä vuodesta-99 että uskoisin muistavani myös UB
Täällä 16-vuotias joka vasta alle puoli vuotta sitten tykästyi suuresti :)
Siililaulu, laulu asioista, heppa, vesireittejä
Oi, just yks päivä kuuntelin!
Ehdoton suosikki on Kaunis ja ylpee.
Oi Ultra Bra <3 tyttöjen välisestä ystävyydestä oli ihana!
Kyllä taitaa kaikki muistaa Ultra Bran. Olen kuunnellut 5-6 vuotiaasta asti, eikä vieläkään laannu! Ihania muistoja niiden biisien ympärillä. Savanni nukahtaa ja Jäätelöauto on ehkä ihan lempparimmat ja ei hyvä tavaton kuinka niitäkin on tullut vedettyä ties missä juhlissa :D
Olen suhteellisen kokoomuslainen noin muuten, mutta Ultra Bra kolahtaa kovaa. Ja niin kolahtaa 80% mun kokoomusnuorikavereihinkin :D Tää saa varmaan hirveesti alapeukkuja, mutta näin on näreet. Kerkko Koskinen Kollektiivin biisit ovat nekin tosi hyviä - pitää vain kuunnella niitä pitempään niin alkaa lämpenemään niillekin enemmän. Kuitenkin niissä on niiiiiiin kovat UB vibat ja no ihan syystä tietenkin! :D Tallinan lautta on lemppari niistä.
t. 20 v
Apua, mä just olin laittanut Youtubesta Savanni nukahtaa ja sitten näin tän keskustelun...
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:58"]
Kyllä taitaa kaikki muistaa Ultra Bran. Olen kuunnellut 5-6 vuotiaasta asti, eikä vieläkään laannu! Ihania muistoja niiden biisien ympärillä. Savanni nukahtaa ja Jäätelöauto on ehkä ihan lempparimmat ja ei hyvä tavaton kuinka niitäkin on tullut vedettyä ties missä juhlissa :D
Olen suhteellisen kokoomuslainen noin muuten, mutta Ultra Bra kolahtaa kovaa. Ja niin kolahtaa 80% mun kokoomusnuorikavereihinkin :D Tää saa varmaan hirveesti alapeukkuja, mutta näin on näreet. Kerkko Koskinen Kollektiivin biisit ovat nekin tosi hyviä - pitää vain kuunnella niitä pitempään niin alkaa lämpenemään niillekin enemmän. Kuitenkin niissä on niiiiiiin kovat UB vibat ja no ihan syystä tietenkin! :D Tallinan lautta on lemppari niistä.
t. 20 v
[/quote]
Jep, Kollektiivi on myös aivan mahtava! Kerkon sävellykset ylipäätään toimivat lähes aina.
Minun lempikappaleeni olivat Kroketti-levyn loppupuolelta "Ero" ja "Yöllä", joiden sanoitukset olivat Anna Ahmatovan runoja. Todella kaunista, kuuntelin niitä usein öisin (olin tuolloin teini). Minusta tuli tuota kautta myös Anna Ahmatova -fani :)
Savanni nukahtaa... Muistan miten pettynyt olin, kun eivät laulaneet tätä parasta biisiiään sillä keikalla jolla olimme mieheni kanssa.
Öööö, kaikki?