iPad 2 16GB Wi-Fi + 3G (musta) hinta 449, onko halpa?
Tai siis onko edes mahdollista löytää halvemmalla? Tää hinta Gigantista.
Kommentit (13)
Varmaan dumpataan viimeiset ipad2:set 3 version tieltä.
Valkoinen olisi tosin nätimpi :)
Uuden Retina-nätyön vuoksi kannattaa investoida Uuteen iPadiin iPad 2:n sijaan.
Putookohan nnoissa iPad2 vielä hinnat kun uutta pukkaa markkinoille?
ja mitä sillä Ipadilla tekee? tuolla rahalla saa jo läppärin
Itse en enää käytä läppäriä juuri lainkaan. Vain jos täytyy käyttää Wordia, Exceliä, kuvankäsittelyyn tms. Käytännössä siis äärimmäisen harvoin.
Kaikkeen muuhun käytän Ipadia. Tätäkin kirjoitan luonnollisesti padilla. Mökillä. Ipad on läppäriä paljon mukavampi kuljettaa mukana. Se käynnistyy välittömästi ja siinä on paljon käytännöllisiä sovelluksia. Lasten kannalta se on erinomainen, pelaavat ja katsovat sillä tv-ohjelmia ja elokuvia. Automatkoille ei tarvii enää kannettavaa dvd-soitinta. En mä läppäriä lapsille takapenkille antaisi... Enkä jaksaisi itse pitää sängyllä maatessani tms.
Mäkin pidin padia aika turhana ennen kuin se meille hankittiin. Nyt harmittaa, ettei sellaista ollut lasten imetysaikana. Imetysmaratonien aikana joutui pitelemään hankalasti läppäriä.
Itse en enää käytä läppäriä juuri lainkaan. Vain jos täytyy käyttää Wordia, Exceliä, kuvankäsittelyyn tms. Käytännössä siis äärimmäisen harvoin. Kaikkeen muuhun käytän Ipadia. Tätäkin kirjoitan luonnollisesti padilla. Mökillä. Ipad on läppäriä paljon mukavampi kuljettaa mukana. Se käynnistyy välittömästi ja siinä on paljon käytännöllisiä sovelluksia. Lasten kannalta se on erinomainen, pelaavat ja katsovat sillä tv-ohjelmia ja elokuvia. Automatkoille ei tarvii enää kannettavaa dvd-soitinta. En mä läppäriä lapsille takapenkille antaisi... Enkä jaksaisi itse pitää sängyllä maatessani tms. Mäkin pidin padia aika turhana ennen kuin se meille hankittiin. Nyt harmittaa, ettei sellaista ollut lasten imetysaikana. Imetysmaratonien aikana joutui pitelemään hankalasti läppäriä.
Paras keksintö sitten pyörän! ;)
Lapsilla ei ole koskaan ollut autossa mitään dvd-systeemejä eivätkä kyllä ole kaivanneetkaan.
Eikä itselläkään ole jatkuvaa tarvetta päästä nettiin että kokisin läppärin käyttämisen hankalaksi tai että käynnistyminen kestäisi liian kauan
Itse en enää käytä läppäriä juuri lainkaan. Vain jos täytyy käyttää Wordia, Exceliä, kuvankäsittelyyn tms. Käytännössä siis äärimmäisen harvoin. Kaikkeen muuhun käytän Ipadia. Tätäkin kirjoitan luonnollisesti padilla. Mökillä. Ipad on läppäriä paljon mukavampi kuljettaa mukana. Se käynnistyy välittömästi ja siinä on paljon käytännöllisiä sovelluksia. Lasten kannalta se on erinomainen, pelaavat ja katsovat sillä tv-ohjelmia ja elokuvia. Automatkoille ei tarvii enää kannettavaa dvd-soitinta. En mä läppäriä lapsille takapenkille antaisi... Enkä jaksaisi itse pitää sängyllä maatessani tms. Mäkin pidin padia aika turhana ennen kuin se meille hankittiin. Nyt harmittaa, ettei sellaista ollut lasten imetysaikana. Imetysmaratonien aikana joutui pitelemään hankalasti läppäriä.
Lapsilla ei ole koskaan ollut autossa mitään dvd-systeemejä eivätkä kyllä ole kaivanneetkaan.
Eikä itselläkään ole jatkuvaa tarvetta päästä nettiin että kokisin läppärin käyttämisen hankalaksi tai että käynnistyminen kestäisi liian kauanja mitä sillä Ipadilla tekee? tuolla rahalla saa jo läppärin
Ne on ihan eri tarkoitukseen.
yritän vaan ymmärtää mikä siinä on se juttu mikä koukuttaa??? itselläni ei ole käynyt edes mielessä ostaa tuota kallista laitetta.
Onko kyseessä vain muoti, pitää ostaa kun muutkin ostaa... ja keksitään niitä tarpeita.
Toki monihan tuolle on käyttöä keksinyt, tai ainakin ostanut Ipadin.
En hetkeäkään epäile etteikö lapseni ottaisi Ipadia aktiiviseen käyttöön jos sellaisen hommaisin :)
eli liittymän? Jos ei, niin selvitä mitä vastaava maksaa kytkyllä operaattorilta ostettuna.
yritän vaan ymmärtää mikä siinä on se juttu mikä koukuttaa??? itselläni ei ole käynyt edes mielessä ostaa tuota kallista laitetta.
Onko kyseessä vain muoti, pitää ostaa kun muutkin ostaa... ja keksitään niitä tarpeita.Toki monihan tuolle on käyttöä keksinyt, tai ainakin ostanut Ipadin.
En hetkeäkään epäile etteikö lapseni ottaisi Ipadia aktiiviseen käyttöön jos sellaisen hommaisin :)
Mutta sinähän ilmoitit, että typerä kapistus. Piste. Vielä lisäsit, että läppäri olisi parempi. Tämä paljasti sen, että et edes tiedä, mitä käyttöä padilla on.
Koska meillä on IPad, meillä ei ole montaa laitetta, joita monessa muussa kodissa on: kakkostv:tä, lapsille pelikonsoleita, useampaa tietokonetta, kannettavaa dvd-soitinta, GPS:ää. Kirjoja, musiikkia ja kotiin tilattavia lehtiä on korvattu elektronisilla versioilla. Padilla tekee oikeasti monia asioita, joihin läppäri ei taivu. Ja siis käytännössä hoitaa läppärinkin tehtävät, monelta osin läppäriä paremmin.
Minua ainakin ärsyttää läppäreissä se, että ovat isokokoisia ja painavia ( ei onnistu kuljettaa käsilaukussa), avautuminen kestää ( jos nopeasti haluat tsekata jonkun jutun, ei onnistu ihan nopeasti), läppäreiden ohjelmissa on bugeja, ja kone kaatuu välillä. Ja ennen kaikkea: läppäriin ei saa samaa määrää samanlaisia sovelluksia, lähes ilmaiseksi. Kosketusnäyttö on ehdoton. Meidän koululaisellle uskon olevan hyötyä monestakin ohjelmasta, joita on tottunut käyttämään.
mulla olisi just tollanen myynnissä 380e