Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksi vuotiaani puree!

Vierailija
24.11.2005 |

olin eilen illan pois ja tänään poika on purrut minua jatkuvasti ja itkee perääni. heti kun pääsee syliin, rauhoittuu. onko pureminen vaan esim. loukkaantuneisuutta eilisestä? ei juurikaan olla oltu erossa toisistamme.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puree myös. Ei vain silloin kun loukkaantunut vaan ihan huvikseenkin,kuuluu vissiin ikään.

Vierailija
2/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) osoittaa mieltään

2) puolustautuu isoveljeä vastaan

ei auta muu kuin aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä ihan mustelmilla olkapäistä kun sylissä ollessaan nappaa hampailla kiinni. Ilmeiseti tähän ei auta muu kuin aika... :(

Vierailija
4/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta kuin aika ja johdonmukainen kieltäminen. Kyllä siitä ajan myötä tajuaa että tekee väärin. Tuon ikäiset eivät tunne empatiaa eivätkä tajua satuttavansa. KOhtelevat ihmisiä kuin leluja eli toiset puree, toiset läpsii ym.

Vierailija
5/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut vaikka kuinka kielsi, että ei saa purra kun se sattuu....

Vierailija
6/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kun tukistaa ja läpsii tekis mieli antaa takaisin samalla mitalla, mutta en usko että ymmärtäisi miksi teen niin.

Vierailija
7/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset verille. PURE TAKAISIN, ei oikeasti opi muuten.

Vierailija
8/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisestä tuntuu samalle kuin löisit lemmikkikoiraasi ilman syytä eli on ihmeissään. Ei tuon ikäinen vielä tajua tehneensä väärin. 2 vuotias jo ymmärtää eri tavalla.

Vierailija
9/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jokkut puree koska ei jaksa opettaa lastaan muuten, kaiken pitää mennä lapselle päähän heti.. Pari vuotias on aikas tomppeli vauva joka tekee asioita tietämättömyydestään, unohtaa kiellot tai kokeilunhalusta.

Meilläkin poika puri siinä vuoden hujakoilla ja sitä vaan napakasti kiellettiin ja keksittiin muuta tekemistä.

Jos ei lapsella ole sanoja mitä haluaa niin jotenkin pitää kuitenkin komminikoida.

Ja kai niitä hampaita on kiva kokeillakin kun semmoset kasvaa, puhumattakaan siitä kun niitä kutiaa ja särkee kasvaessaan..

Vierailija
10/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää lapsia jotka puree. Muo jos purasee ei niin paha mut, mun lapsia ei purra. Oon kyllä antanut tuta vanhemmille et, kattelee paremmin jälkikasvunsa perään. Mulle turha tulla selittää et, kuuluu ikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi