Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää, jos pakkoruotsi olisi poistettu jo 20 vuotta sitten

Vierailija
05.07.2012 |

Nyt olisi kansainvälisen työelämän tarpeisiin riittävästi saksan, ranskan ja venäjän osaajia!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko pakkoruotsi tai ei koulua ollenkaan.

Vierailija
22/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaan pakollinen peruskoulu,

Tämä on niiiin tyypillinen ylimielisen pakkoruotsin kannattajan kommentti. Jos et leiki meidän säännöillä, niin sit ei leikitä ollenkaan. Katsos kun on muitakin vaihtoehtoja kuin "pakkoruotsillinen peruskoulu" ja "ei peruskoulua ollenkaan". Luepa tuo 9:n fiksu kirjoitus vielä kerran ja kommentoi vasta sitten. Vai tarvitsetko tavuviivat?

Olen lukenut yhden aloituksesi (ja säälittävät itsellesi vastailut) ja samalla olen lukenut ne kaikki :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niiiin tyypillinen ylimielisen pakkoruotsin kannattajan kommentti. Jos et leiki meidän säännöillä, niin sit ei leikitä ollenkaan. Katsos kun on muitakin vaihtoehtoja kuin "pakkoruotsillinen peruskoulu" ja "ei peruskoulua ollenkaan". Luepa tuo 9:n fiksu kirjoitus vielä kerran ja kommentoi vasta sitten. Vai tarvitsetko tavuviivat?

Olen lukenut yhden aloituksesi (ja säälittävät itsellesi vastailut) ja samalla olen lukenut ne kaikki :D.

Lue tuo opettajan kirjoittama viesti nro 9 ja kommentoi sitten.

Vierailija
24/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella opehuoneessa koska kaikki rehtoria myöten tietää sen typeryyden. Osa ruotsinopettajista huolissaan tunneistaan ( ja palkasta) mutta osa heistäkin pakkoruotsin poistamisen puolella. Vapaaehtoisena kun sen valitsee jo niin moni muutenkin. T: toinen ope

Vierailija
25/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tuo opettajan kirjoittama viesti nro 9 ja kommentoi sitten.

Vierailija
26/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaa jotain pöllin sahausta ammattikoulussa.

Vierailija
27/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella opehuoneessa koska kaikki rehtoria myöten tietää sen typeryyden. Osa ruotsinopettajista huolissaan tunneistaan ( ja palkasta) mutta osa heistäkin pakkoruotsin poistamisen puolella. Vapaaehtoisena kun sen valitsee jo niin moni muutenkin. T: toinen ope

Ja onhan ruotsinopeilla lähes aina myös toisen kielen pätevyys (yleensä enkku tai saksa). Joten mikä huoli heillä sitten olisi? Vähemmän ruotsin tunteja, enemmän saksan tunteja.